Gefermenteerde levertraan, levertraan/boterolie mix of skate liver oil?

Het is slechts jou eigen interpretatie. Als iets te duur is kan je dat ook gewoon zeggen iplv problemen benoemen. Dat respect werkt 2 kanten op. Je mag wat mij betreft alles negatief zien wat je wenst. Of je er iets mee op schiet? Met info vragen niks mis en we helpen graag mensen aan meer info tenzij er overal Maartjes en problemen de kop op steken waarom je met deze info dan iets niet doet iplv wel. Zo blijf je in vraag modus en zoekende.
 
Wat in eigenlijk niet zo heel goed begrijp is waarom hebben zovelen een hekel aan de tandarts? Ik zeg niet dat mensen de regeltjes perse moeten volgen om 2 keer per jaar te gaan. Maar persoonlijk vind ik het toch een mooie toevoeging dat middels foto’s dingen kunnen worden geconstateerd om dit vervolgens te verhelpen. En schoon maken gebit denk ik wel dat dat goed is voor behoud van gebit. Gedoe met de tandarts hoeft niet nodig te zijn toch. Je kunt ze ook wijzen op de bevindingen van price en boek aanreiken ofzo. Inmiddels zijn er toch ook andere kijk op situaties hebben. De ene tandarts zegt mond spoelen met chemische middelen. De andere met waterstof peroxide. Dat laatste geld voor de mijne die dat adviseert. Ze zijn wel regulier maar was toch zeer geïnteresseerd in de bevindingen van Weston Price.

Ik ga niet uitleggen wat er de afgelopen decennia niet goed is gegaan bij tandartsen, kost me veel te veel tijd ;-)

Maar nu ze ook vervelend gingen doen bij mijn oudste zoon ben ik er klaar mee.
Ze zijn nu 2 keer over een grens heen gegaan en weigeren te werken met informed consent, dan ben ik weg.

Waarom zou ik geen hekel hebben aan een systeem wat alleen maar uit is op winst?
 
Ik ga niet uitleggen wat er de afgelopen decennia niet goed is gegaan bij tandartsen, kost me veel te veel tijd ;-)

Maar nu ze ook vervelend gingen doen bij mijn oudste zoon ben ik er klaar mee.
Ze zijn nu 2 keer over een grens heen gegaan en weigeren te werken met informed consent, dan ben ik weg.

Waarom zou ik geen hekel hebben aan een systeem wat alleen maar uit is op winst?
Huh? Vanwaar deze reactie? Ik heb toch niet gevraagd of je mij dag uit wil leggen?
Je moet zelf weten wat je doet. Zolang mij geen dingen opgelegd gaan worden om weg te blijven bij een tandarts of wat dan ook vind ik het allemaal prima. Succes ermee en fijne avond nog.
 
Ik ga ingrijpen. Binc, je bent bewust of onbewust de confrontatie aan het opzoeken. Het zegt meer over jou dan over wie dan ook. Ik heb je wegens wangedrag in het verleden reeds meermaals de toegang tot dit forum noodgedwongen moeten ontzeggen, zorg ervoor dat ik dit niet weer hoef te doen.

Mike
 
Van mij mag iedereen doen wat hij zij wil. Ieder daarover zijn haar mening hebben. Waar ik op wijs is dat er ook een mogelijkheid is om op dingen te wijzen. Ik denk er gewoon anders over en wil gewoon niet meegaan in dat alles in dit systeem meteen slecht is of dat dat opgedrongen moet worden. Zo ervaar ik het hier gewoon. Maar oké. Ik laat dit forum verder rusten.
 
Huh? Vanwaar deze reactie? Ik heb toch niet gevraagd of je mij dag uit wil leggen?
Je moet zelf weten wat je doet. Zolang mij geen dingen opgelegd gaan worden om weg te blijven bij een tandarts of wat dan ook vind ik het allemaal prima. Succes ermee en fijne avond nog.

Hey Bianca,

Ik hoop dat je kunt lachen om dit misverstand, ik wilde namelijk nog even op terugkomen op de eerste zin uit jouw post van afgelopen zaterdag waarvan de eerste zin is: Wat ik eigenlijk niet zo heel goed begrijp is waarom hebben zovelen een hekel aan de tandarts?

Omdat er een vraagteken staat heb ik het geïnterpreteerd als een vraag, niet per definitie aan mij gericht, maar omdat wij hier een soort gesprek hadden/hebben wilde ik nog wel even reageren op die vraag. Dat vind ik wel zo sociaal ;-) Ondanks dat ik je maar 1 keer gezien heb, beschouw ik je toch als een bekende met gemeenschappelijk passies, dat schept een band, althans, zo zie ik dat.

Mijn antwoord hoef je niet als persoonlijk op te vatten, ik vertel alleen mijn ervaring, omdat ik dat en antwoord vind op jouw vermeende vraag.

Niks aan de hand dus wat mij betreft.

Fijne dag!
 
Dank voor deze uitersr genuanceerde reactie. Bianca reageert helaas maar al te vaak vanuit vijandschap, als een gewond dier. Ik heb haar diverse keren achter de schermen aangeboden te helpen met haar verwondingen en beschadigingen, die van emotionele/spirituele asrd zijn. Maar zelfs mijn hulp vatte ze vijandig op. Helaas valt er niets te doen aan diegenen die voortdurend alles persoonlijk opvatten.

Ze is ook al.tig keer uit eigen beweging weggegaan van dit forum, om er uiteindelijk zelf weer naar terug te keren. Soms heb ik haar noodgedwongen moeten verwijderen, omdat ze met persoonlijke issues complete topics kaapte (dat dreigde ook nu weer te gebeuren), om haar na verloop van tijd opnieuw toe te laten.

Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo hardnekkig is in haar negatieve patronen en zo niet leerbaar is, maar tegelijkertijd weet ik dat ze het goed bedoelt. De vraag is echter hoe lang ik nog met haar aan moet blijven modderen, ze heeft kansen genoeg gehad.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Hey Bianca,

Ik hoop dat je kunt lachen om dit misverstand, ik wilde namelijk nog even op terugkomen op de eerste zin uit jouw post van afgelopen zaterdag waarvan de eerste zin is: Wat ik eigenlijk niet zo heel goed begrijp is waarom hebben zovelen een hekel aan de tandarts?

Omdat er een vraagteken staat heb ik het geïnterpreteerd als een vraag, niet per definitie aan mij gericht, maar omdat wij hier een soort gesprek hadden/hebben wilde ik nog wel even reageren op die vraag. Dat vind ik wel zo sociaal ;-) Ondanks dat ik je maar 1 keer gezien heb, beschouw ik je toch als een bekende met gemeenschappelijk passies, dat schept een band, althans, zo zie ik dat.

Mijn antwoord hoef je niet als persoonlijk op te vatten, ik vertel alleen mijn ervaring, omdat ik dat en antwoord vind op jouw vermeende vraag.

Niks aan de hand dus wat mij betreft.

Fijne dag!
Dank voor je uitleg Esther. Ja een band creeert dat. Iets waar ik al een aantal jaren op hamer maar vertaald word als verwonding of conflict. Zelf weet ik hoe het wel zit en het heeft eerder meerdere banden kapot gemaakt. Daarom, is mijn wil om hier nog energie in te stoppen al lange tijd weg. ik laat dit forum verder met rust aangezien ik wel achter een band sta met met mensen en dat hier al lang niet meer vinden kan. Dankjewel en het ga jullue goed.
 
Dank voor deze uitersr genuanceerde reactie. Bianca reageert helaas maar al te vaak vanuit vijandschap, als een gewond dier. Ik heb haar diverse keren achter de schermen aangeboden te helpen met haar verwondingen en beschadigingen, die van emotionele/spirituele asrd zijn. Maar zelfs mijn hulp vatte ze vijandig op. Helaas valt er niets te doen aan diegenen die voortdurend alles persoonlijk opvatten.

Ze is ook al.tig keer uit eigen beweging weggegaan van dit forum, om er uiteindelijk zelf weer naar terug te keren. Soms heb ik haar noodgedwongen moeten verwijderen, omdat ze met persoonlijke issues complete topics kaapte (dat dreigde ook nu weer te gebeuren), om haar na verloop van tijd opnieuw toe te laten.

Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo hardnekkig is in haar negatieve patronen en zo niet leerbaar is, maar tegelijkertijd weet ik dat ze het goed bedoelt. De vraag is echter hoe lang ik nog met haar aan moet blijven modderen, ze heeft kansen genoeg gehad.

Mike
Ik vind het heel aardig dag je zegt mij geprobeerd hebt te helpen. Het doel was veranderen. En met alle respect, in heb niet gevraagd om hulp. Dat de 12 stappen hou goed gedaan hebben ben ik blij om voor jou. Dat betekent niet dat het mij opgedrongen moet worden waarbij ik zelf hier niet meer lekker in me vel zit al geruime tijd wanneer dan doelbewust op elk bericht gedoeld word om een conflict uit te lokken. Ik begrijp niet waarom en het is exact dat wat het gevoel van een band kapot gemaakt heeft. Ook ik ben kwetsbaar en niet ongevoelig voor alles wat er gaande is. Echter, dat gezeur over conflicten is toch echt mijn spiegel niet. Het heeft aks resultaat dat ik niemand meer vertrouw. Hier niet meer en daarbuiten nauwelijks nog.
 
Het idee dat ik jou dat zou hebben 'opgedrongen' is onderdeel van het probleem, ik heb het aangeboden en jij nam het aanbod (na enige weerstand) aan. Je strandde echter meteen al bij stap 1: toegeven dat je machteloos en stuurloos bent over negatieve gewoontes en geragingen die telkens opnieuw terugkeren. Je huidige reactie bewihst dit en forumleden die al langer meelopen zullen dit zeker herkennen als weer hetzelfde riedeltje. Mensen die niet geholpen willen worden zijn niet te helpen.

Mike
 
Hieronder de reden van mijn weerstand.


De woorden dat ik moet veranderen en geholpen moet worden staat nog scherp op mij netvliezen. Daaarna het opzoeken of het projecteren van conflict uitlokken maakt al meteen bewust dat wat dan mist de verbinding is waarna de druk ligt dat ik maar toenadering moet zoeken. Voor mij is toenadering niet gebaseerd op verplicht iemand onderhevig stellen aan verandering. Laat ik het maar zo stellen dat ik het ervaren heb voordat ik contact met je nam er al gestuurd is naar conflict om vervolgens te roepen dat ik hulp nodig heb. Op de meest kwetsbare momenten. Mijn drive is geen conflicten en al helemaal geen projecties daarvan op basis van informatie die jij over mij hebt.



Het is een hele uitdaging om eigen verlangens en gevoelens te delen zonder mij daar verantwoordelijk voor te maken, of zonder mij het gevoel te geven dat ik iets verkeerd doe of ergens in tekort geschoten ben. Een verwijt is alweer snel en makkelijk gemaakt in woorden of verstopt in een jasje van energie in bedekte termen. Wanneer er dan nog geen gehoor gegeven word dan worden er anderen Ingeschakeld op basis van eigen overtuiging. Dat noem ik dwang.



Gaan jullie nu maar gewoon verder met praten over levertraan in dit topic waar het voor bedoeld is ga weg met mij als persoon te bezigen.
 
Meer van hetzelfde. Bianca als eeuwig slachtoffer die onrecht wordt aangedaan en van zich af moet bijten. Wanneer ga je eens eigenaarschap nemen van je eigen gedachten en gedragimgen?

Mike
 
Levertraan dus. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat aks het gedonder op houd om steeds maar weer de druk te leggen op een ander willen helpen de gemoederen dan het tij keren. Het is aan jou om los te laten dat je van mening bent mij zo nodig te moeten helpen. Pas dan is er respect naar en voor elkaar. Wanneer ga jij dat los laten?
 
Goed, dankjewel. Mocht ik in de toekomst een beroep willen doen ik het stappenplan dan wil ik wel om je hulp kunnen vragen. Uit vrije wil. Kunnen we dan alsjeblieft er vanaf nu gewoon voor elkaar zijn op dit forum en elkaar behulpzaam zijn vanuit vrije wil zonder dat elkaar helpen taakgericht is? Dat zou ik zeer kunnen waarderen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan