film en documentaire

Gister deze als tip gekregen en wat mij betreft de moeite van het bekijken waard!

Dr. Rath over EU,Crisis,Dictatuur,Octooien,Handel in ziekte,Kanker NL&DE



&feature=youtu.be

 
Ik ken zijn naam van dit boekje: Censuur: wat u niet mag weten over uw gezondheid. Dat heeft hij niet geschreven maar wordt door de auteur als bron gebruikt, dit boek kan je hier kunt lezen:

http://books.google.nl/books?id=KVuik-65QMAC&pg=PA79&lpg=PA79&dq=censuur+dr+rath&source=bl&ots=2UMj9oOoDs&sig=RplVJKbEXv_VLjjXw9B81MnMaM0&hl=nl&sa=X&ei=1edBUcz-IMjrOprzgJgB&ved=0CEcQ6AEwBA#v=onepage&q=censuur%20dr%20rath&f=false

 
Quote:
k ken zijn naam van dit boekje: Censuur: wat u niet mag weten over uw gezondheid. Dat heeft hij niet geschreven maar wordt door de auteur als bron gebruikt, dit boek kan je hier kunt lezen:

http://books.google.nl/books?id=KVuik-65QMAC&pg=PA79&lpg=PA79&dq=censuur+dr+rath&source=bl&ots=2UMj9oOoDs&sig=RplVJKbEXv_VLjjXw9B81MnMaM0&hl=nl&sa=X&ei=1edBUcz-IMjrOprzgJgB&ved=0CEcQ6AEwBA#v=onepage&q=censuur%20dr%20rath&f=false


Het is ook nog eens in het nederlands geschreven, dat leest wel zo lekker weg :)

Thanks Tanja

 
Alisa Miller, hoofd van Public Radio International, vertelt waarom de Amerikaanse media, ondanks het feit dat we meer van de wereld willen weten dan ooit, minder aandacht aan de wereld besteden. Statistieken en grafieken die je de ogen openen. Het nieuws achter het nieuws.

Dit zegt dus ook iets van wat wij werkelijk te zien krijgen. (alleen wat scoort)

4 feiten aan de kaak die ouders nooit toegeven -- en zeggen waarom ze dat zouden moeten. Grappig en eerlijk, voor ouders en niet-ouders.

ouderschapstaboes.

 
Helaas kwam er toch weer die vegetarische raw food agenda boven drijven. Maar ik vond het toch ook goede stukken hebben.

 
Laatst heb ik een fantastische docu gezien: "This way of life" 2009

Het gaat over een onconventionele familie in Nieuw Zeeland (prachtige natuurbeelden), die leven naar hun idealen. De kinderen rijden paard zonder zadel, zelfs de hele kleintjes. De levensvreugde en vrijheid spat van het doek. Dat gezin leeft echt compleet zonder angst. Heel inspirerend om te zien.

Hier is de trailer. Helaas weet ik niet waar je hem online kan kijken.

 
Oja, en deze Ted Talk vond ik op de website van Melchior Meijer.

Over het tegengaan van verwoestijning door het inzetten van grazende kuddes. Meer vlees en melk voor de mens, minder woestijn.

 
Net gezien: The Place at the Table. Docu over honger in USA. Ontroerend, om zo veel verschillende redenen, onder andere: als je ziet dat goede initiatieven zich op groente en fruit richten. Je ziet hongerige kinderen en denkt: die hebben vet nodig, heel veel goede vetten en een lekker stuk vlees en eitjes...

Verder krijgt foodstamps systeem veel ruimte in de film en schoollunches. Ontzettend zielig hoe scheef de systemen zijn. Maakte me erg boos en ik moest denken dat het niet zo veel scheelt of het hier ook zo er aan toe zal gaan.

 
"Hoe Durven Ze -- De euro, de crisis en de grote hold-up" van Peter Mertens.

Ons verhaal begint bij de val van de eerste dominosteen, toen de financiële bubbel open spatte. In deze aflevering ontdekken we waarom de grote hervormingen in de bankensector uitblijven.

In 5 afleveringen gaan we op zoek naar de winnaars en verliezers van de eurocrisis. Met bovenal de vraag: welk Europa willen we?

&list=PL7fADlUjW2BDMdIlFpdWwQWtEJI3tpHq-

 
&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DrNON5iNf07o

van de vegetarian myth als ik t goed zeg.

Heb m zelf nog niet gezien, maar post m alvast :)

 
Quote:
Laatst heb ik een fantastische docu gezien: "This way of life" 2009


Naar aanleiding van dit bericht besloot ik deze docu te gaan kijken en inderdaad, een enorme aanrader! Bedankt voor de tip :)

 
Ik kreeg via een kennis een link naar een mooi programma hoe mensen in de uithoeken wonen en zelfvoorzienend leven

Floortje Dessing reist naar de verste uithoeken op aarde. Elke aflevering trekt ze naar een andere afgelegen en geïsoleerde bestemming waar ze mensen bezoekt die hier een bijzonder bestaan leiden. Kijk zelf maar op:

Floortje Naar Het Einde Van De Wereld.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.985
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan