film en documentaire

Hier iemand die met een dosis humor enkele wijze dingen te vertellen heeft. Zou wel leuk zijn in de combi met een presentatie van Mike. https://vimeo.com/44095700

 
Satfat, bedankt voor deze link, geweldig! Ik heb er erg van genoten.

De manier waarop hij op humoristische wijze zulke belangrijke dingen verteld is geniaal.

 
@ marianu

Graag gedaan. Er staan nog meer filmpjes van Dick op Vimeo. https://vimeo.com/search?q=dick+oosterwijk

 
Echt een gave documentaire(s) gezien van Bruce Parry; Tribe volkstammen in de 21e eeuw deel 1. Als je deze nog niet gezien hebt echt een aanrader! :D

Geleend bij de bieb maar hij is ook te koop via bol.com

http://www.bol.com/nl/p/tribe-serie-1/1002004006591204/#product_description

Beschrijving

Parry geeft je het gevoel dat je erbij bent, maar tegelijkertijd ben je dolblij dat dit niet zo is……

In de opmerkelijke, zesdelige documentaireserie Tribe ontvlucht expeditieleider en ontdekkingsreiziger Bruce Parry, de beslommeringen van het Westerse bestaan. Wekenlang dompelt hij zich helemaal onder in het leven van een aantal primitieve, inheemse stammen in de meest afgelegen uithoeken van de wereld. Door deel uit te maken van de stam leert Parry hun cultuur van heel dichtbij kennen. Zo ondergaat hij bij de Babongo in Gabon een inwijdingsritueel, waarbij hij een sterk hallucinerende drug inneemt. Tijdens het Aran- festival van de Adi-stam in de Himalaya, India, eet hij mee van de feestelijke rattentaart gevuld met vis en kikker. Hij jaagt, kook en eet als de stammen en stelt zijn eigen grenzen voortdurend op de proef. Hij laat zien dat zij in wezen op dezelfde manier omgaan met liefde, tegenslagen en grote levensvragen als wij. Ook onderzoekt hij wat de invloed van onze Westerse beschaving is, die zelfs tot in deze uithoeken van de wereld zijn tentakels uitspreidt.

Met Tribe heeft Parry de antropologische film een nieuwe dimensie gegeven. Hij observeert niet alleen, hij doet volop mee. Vooral op die momenten dat ieder 'normaal' denkend mens liever afzijdig zou willen blijven….


 
Ancient Knowledge Pt.1 Consciousness, Sacred Geometry, Cymatics, Illusion of Reality (Rare Footage)



 
Voor wie het interessant vindt plaats ik een animatiefilm met een alternatieve theorie over de geschiedenis van onze afkomst. Onder andere wordt besproken: het energiegrid van de Aarde, de Heilige Geometrie, multidimensionale fysica, de val van Atlantis, de Soemerische kleitabletten, de Egytische pyramides, de Mayakalender, de Illuminatie... Ik beweer niet dat dit de waarheid is, maar het komt naar mijn idee dichter bij de waarheid dan de evolutietheorie en de informatie uit de reguliere geschiedenisboeken. Het is Engelstalig en duurt ongeveer 1 uur.



 
Interessant, Dennis. Ik heb hem helemaal bekeken. Er is sowieso iets aan de hand sinds 1989: er staan mensen op met awakenings waaronder David Icke (1990), er is een grote toename van graancirkels vanaf die tijd (er kwam een officiele uitleg in 1991), en in 1990 schijnen ook de chemtrails te zijn begonnen. Leuke theorie dat het energiegrid in die tijd is gesloten met behulp van een oude vrouw uit Peru.

Drunvalo zegt dat de kundalini sinds een paar jaar uitkomt ten westen van Chili, een ritueel waar hij bij was , waarna de diversiteit van lokale flora en fauna ineens enorm toenam, met overal vissen waar het daarvoor leeg was. Zoiets moet te staven zijn lijkt me, zijn er foto's van?

Kritiek op Drunvalo en Newage is vaak dat mensen weinig meer hoeven te doen.. alles is goed aan het komen, blijf maar gewoon in je bed liggen. Aan de andere kant, als echt blijkt dat Chili nu helemaal aan het opbloeien is.

De kritiek op Icke is vaak dat hij het diabolische groter maakt dan het is (zie John Lash), Lash zegt bemoeienis van archonten bestaat wel , maar teksten van de mysteriescholen (evenoud als de Sumerische tabletten) zeggen nadrukkelijk dat we ze geen krachten moeten toeschrijven die ze helemaal niet hebben, zoals sleutelen aan ons dna.

Ken jij NL fora waar dit besproken wordt?

 


Uploaded on Mar 25, 2011

Quote:
December 7th 1994 Hollywood Roosevelt Hotel, Greensboro, N.C.,

Dr Willner (a medical doctor of 40 years experience) an outspoken whistleblower of the AIDS hoax.

infront of a gathering of about 30 alternative-medicine practitioners and several journalists, Willner stuck a needle in the finger of Andres, 27, a Fort Lauderdale student who says he has tested positive for HIV. Then, wincing, the 65-year-old doctor stuck himself.

In 1993, Dr. Willner stunned Spain by inoculating himself with the blood of Pedro Tocino, an HIV positive hemophiliac. This demonstration of devotion to the truth and the Hippocratic Oath he took, nearly 40 years before, was reported on the front page of every major newspaper in Spain. His appearance on Spain's most popular television show envoked a 4 to 1 response by the viewing audience in favor of his position against the "AIDS hypothesis." When asked why he would put his life on the line to make a point, Dr. Willner replied: "I do this to put a stop to the greatest murderous fraud in medical history. By injecting myself with HIV positive blood, I am proving the point as Dr. Walter Reed did to prove the truth about yellow fever. In this way it is my hope to expose the truth about HIV in the interest of all mankind."

He tested negative multiple times.

He died of a Heart attack 4 months later 15th April 1995


 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5vb9R0x_0NQ

Published on Nov 27, 2012

De documentaire "RESONANCE"

Deze documentaire zegt dat electromagnetische straling onze pijnappelklier verstoort in de aanmaak van melatonine, hetgeen een krachtige antioxydant is (schijnbaar krachtiger dan vitamine C!) tegen de aanmaak van vrije radicalen. Voor deze constatering is volgens de documentaire afdoende wetenschappelijk bewijs voorhanden.

Voor de ontwikkeling van kanker is vaak 10 jaar nodig.

De grootste kankergolf is dus nog in aantocht, aangezien electromagnetische straling van mobiele telefonie nog niet zo oud is.

Wij zijn electromagnetische wezens en hebben orientatievermogen dat afhankelijk is van electromagnetisme.

Proeven gedaan met geblinddoekte kinderen wijzen een richtinggevoel uit dat qua significantie toeval uitsluit. Als dezelfde geblinddoekte kinderen met richtingsgevoel een magneet op hun hoofd kregen dan verdween hetzelfde richtingsgevoel.

nb: De VPRO zond eens een documentaire uit over Aboriginals of Maoris (mogelijk ergens tussen 1988-1994- mogelijk Diogenes of De Nieuwe Wereld) die een bepaalde manier van richtingbeleving hebben, die wij niet kennen.

Als ze een verhaal navertellen over een richting uit welke een haai kwam, dan elke keer passen ze de richting aan die ze vanuit hun innerlijke kompas nog kennen aan de positie waarop ze op dat moment als ze het relaas memoreren.

Dus niet vanuit welke richting de haai hun op het moment van dreiging naderde zoals wij het zouden uitbeelden (bijv de haai kwam van voren). Heel apart. Ik herinner me deze documentaire levendig, en mijn vriend kennelijk ook, die heeft hem destijds ook gezien. Misschien vind ik hem nog op youtube ergens. Ik krijg het geloof ik niet goed uitgelegd.

Hieronder de tekst bij de documentaire Resonance.

Quote:
RESONANCE is a sensational eye opening documentary which reveals the harm we are doing by existing in an ocean of man made wireless frequencies.


Quote:
This spectacular documentary uncovers for the very first time, the actual mechanisms by which mobile phone technology can cause cancer. And, how every single one of us is reacting to the biggest change in environment this planet has ever seen.

Two billion years ago life first arrived on this planet; a planet, which was filled with a natural frequency. As life slowly evolved, it did so surrounded by this frequency. and Inevitably, it began tuning in.

By the time mankind arrived on earth an incredible relationship had been struck; a relationship that science is just beginning to comprehend.

Research is showing that being exposed to this frequency is absolutely integral to us. It controls our mental and physical health, it synchronizes our circadian rhythms, and it aids our immune system and improves our sense of wellbeing.

Not only are we surrounded by natural frequencies, our bodies are filled with them too. Our cells communicate using electro magnetic frequencies. Our brain emits a constant stream of frequencies and our DNA delivers instructions, using frequency waves. Without them we couldn't exist for more than a second.

This delicate balance has taken billions of years to perfect. But over the last 25 years the harmony has been disturbed. and disturbed dramatically.

Mankind has submerged itself in an ocean of artificial frequencies. They are all around us, filling the air and drowning out the earth's natural resonance.

To the naked eye the planet appears to be the same. But at a cellular level it is the biggest change that life on earth has endured; the affects of which we are just starting to see and feel.


Er wordt onderaan de tekst een verzoek gedaan tot het tekenen van de petitie:

Quote:
★ PLEASE SIGN

I have started a petition to have telecoms companies put warnings on the packaging.

http://www.ipetitions.com/petition/clear-health-warnings-on-cell-phone-packag...

★ Enjoy the DVD

Many people who are too electro sensative to watch the film online have contacted me so I have made a DVD available.

★ Order Now ➜ http://flatfrogfilms.com/resonance-documentary/


 
The Men Who Made Us Fat: deel 1/3

Jacques Peretti traces those responsible for revolutionising our eating habits, to find out how decisions made in America 40 years ago influence the way we eat now.

 
Car troubles. Praat me er niet van, twee weken geleden was het ook al mis, eerst een kapotte dynamo en nu een kapotte startmotor. Grrrrrr! :twisted:

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan