film en documentaire

Quote:
Het oergebit was helemaal niet geschikt om botten, noten of schaaldieren te kraken



Zucht..ja want dat doen mensen he? Die gaan met hun gebit botten kapotbijten en noten en schaaldieren kraken.

Wat is dit nou weer voor een dom gelul van die Hulspas?!

Mensen hebben niet voor niets hersen gekregen, die kraken die dingen met hun handen of gebruiken stenen of zelfgemaakt gereedschap.

Quote:
Aardappelen, dát was het oerdieet. Daar wil Kuipers niks van weten



Ja hoor Marcel. Welterusten

Oprichter van de stichting skepsis:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Marcel_Hulspas

Sceptisch of ronduit vijandig tegen alles dat niet door de censuur wordt toegelaten maar natuurlijk hoor je nooit wat van hen over de farmaceutische maffia die letterlijk honderdduizenden mensen per jaar over de kling jaagt.

 
Volgens mij heeft Marcel zelf een beetje teveel aardappelen gegeten. De spijsvertering houdt toch niet op in de mond? Inderdaad, zucht...

 
Ik zie dat Hulspas later nog een langere versie van de recensie heeft geplaatst: De diepe domheid van het oerdieet. Inclusief commentaar van Kuipers.

Hulspas: 'Maar helaas voor hem en al die andere oerdieetgoeroes: we zijn en blijven aardappeleters. Patat! schreeuwen onze genen. En die weten het het best.'

 
Nog een leuk weetje over de patat clown Hulspas;

Hij is van mening dat het allemaal wel mee viel met de slavernij. Die mensen hoefden vaak maar tot drie uur te werken en hadden een eigen groentetuintje (om aardappels te kweken natuurlijk)! Wat wil een mens nu meer dan tot drie uur werken en dan patat bakken van je eigen gekweekte aardappels? :roll:

Quote:
Hij trok wederom aandacht in 2013, toen hij in een stukje in The Post Online schreef dat het maar eens over moest zijn met geklaag over racisme, en dat het woord "neger" maar weer gewoon gebruikt zou moeten worden. Bovendien, schreef Hulspas, was slavernij helemaal zo erg niet--ze hoefden vaak maar tot drie uur 's middags te werken en hadden een tuintje om hun groente te verbouwen: het moet "maar eens afgelopen zijn met dat zelfgekozen zwelgen in slachtofferschap."[


 
Wat een enorme sukkel, ik heb er geen andere woorden voor! Als je wil weten hoe erg slavernij werkelijk was, raad ik je aan vanaf 35:00 tot en met 49:00 te kijken van deze presentatie. Het is te misselijk voor woorden wat deze mensen is aangedaan!

Mike

 
Stukjes over interessante oude wetenschappelijke experimenten en uit vindingen. Je moet nog wel goed opletten en zelf nadenken bij wat ze zeggen.

De uitvinding van agent orange en hoe het leger hiermee aan de haal ging. En de uitvinder die hier tegen is gaan protesteren.



De ontdekking van het gewicht van de ziel



Een onderzoek naar een voedoe manier om echte zombies te creëren en hun geest te controleren en te onderdrukken zodat je ze van alles kan laten doen.



Reanimatie, brainwashing waar de CIA ook aan mee betaalde en de ontwikkeling van een hondsdolheid vaccinatie. Die laatste twee laten ook mooi zie hoe wetenschapper soms van kunnen komen te zitten in hun idee dat het werkt maar dat ze daarmee te ver gaan en om het maar te bewijzen.

&list=PL95g5ghs11aJq1ptuIogghB7NN5LoUY38

Er zitten ook dingen tussen die ik iets minder interessant vind het stukje over het reanimeren van mensen. Maar er worden interessante vragen gesteld.

&list=PL9D8CD34568D92093

Ik had ook een stukje op televisie gezien van een magnetiseur, die allemaal mensen met vage klachten hielp o.a. ook de vrouw van de franse koning. Die koning was alleen niet zo enthousiast en liet een wetenschappelijk onderzoek doen om het te controleren. Dat onderzoek zat slecht in elkaar wat je er zo van kon zien maar ze vertellen er ook nu nog bij dat het goed bewees dat die mensen zich maar wat inbeelden. Een mooi voorbeeld van hoe er toen ook al alternatieve en vage geneeswijzen werden onderdrukt.

 
Deze is ook interessant om eens verder uit te zoeken, ze zeggen namelijk eerst dat het schip verdween en ergens te voorschijn kwam teleportatie dus. Dat kan niet verklaart worden door de uitleg die even later wordt gegeven van het licht dat ze laten af buigen zodat je in feite om het schip heen kijkt en het daarom niet te zien is.



 
Goede docu the Construct, over hoe de "synthetische" werkelijkheid ons bewustzijn beinvloed.

http://hoogmoed.blogspot.nl/

 
Dankjewel Cham.

Boek van Neil Kramer hierover is 'The unfoldment' en gaat over moderne mystiek in een verstedelijkte wereld. In de praktijk betekent dat eerst aan onszelf werken.

 
Hoi Thijs,

Dit interview van the Unfoldment heb ik beluisterd op youtube en vind ik goed te volgen.



Is het boek ook op deze manier geschreven?

 
Ja, het is goed te lezen, goed opgezet, en vrij breed. Filosofie en de diepte van het leven van alledag. De schrijftaal heeft wel wat meer curieuze woorden dan de interviews. Ook als je al 20 jaar met Engels bezig bent is een woordenboekje geen overbodige luxe. Hij speelt met taal, ook vanuit het idee dat mensen te snel een bepaald woord heilig verklaren en dan achteroverleunen. En: de Engelse taal wordt al eeuwen ingezet om onze belevingswereld te sturen. Veel moedertaalsprekers gebruiken nauwelijks meer dan 2000 woorden, that's it.

Taliesin, een Middeleeuws dichter uit Wales, verzuchtte in de 10e eeuw al (1000 jaar geleden!):

Het kenmerk van alle grote tovenaars was hun grote kennis van woorden en van poezie, woorden in de best denkbare ordening in het bijzonder.

Tegenwoordig, nu woorden minder waard zijn dan het papier waarop zij geschreven staan, herinnert de mens zich slechts vagelijk de kracht die zij ooit bezaten.


 
Filmpje over hoe de Aboriginals een bepaald soort yam met grote zorg bereiden.

Indigenous preparation of Djitama (bush yam)

#t=496

 
klein filmpje

&feature=player_embedded

koeien op geel gras :evil:

 
Elk half uur valt er op het aardoppervlak ruimschoots genoeg licht om de hele wereld een jaar lang van energie te voorzien. Als we in staat zijn het zonlicht op slimme wijze te oogsten dan kunnen we een mondiale energiecrisis voorkomen. We hebben geen energieprobleem, maar een omzettingsprobleem. Zonne-energie is te duur; kost te veel ruimte, te veel materiaal, meer energie dan het oplevert en het is nog niet efficiënt genoeg, zo willen scenario's van verschillende instanties ons doen geloven.

Tegenlicht ontkracht deze ‘mythes’ en laat zien dat een zonne-economie veel dichterbij is dan we denken.

#t=11

http://www.zelfbewustleven.nl/?cat=106

 
Prachtige bioscoopfilm: Tracks.

Jonge vrouw maakt een wandeltocht van 2700 kilometer dwars door Australie met vier geduldige dromedarissen. Psychologisch portret , en eenzaamheid als manier om de verwachtingen van de maatschappij te ontvluchten. Waargebeurd verhaal (1977).

Het is vooral een van de weinige films waarin Aboriginals authentiek worden neergezet (beter dan in Rabbit Proof Fence). Mijn idee was dat de Aboriginal-cultuur compleet kapot is gemaakt, maar in het midden van Australie zijn nog altijd woestijncommunities, met gerespecteerde ouderen die nooit een woord Engels hebben geleerd. Ik raad wel aan om hem in de bioscoop te zien.

 
Cereal Killers—The Movie



Gratis te zien tot 4 juli.

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/06/28/cereal-killers-movie.aspx

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.873
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan