dirtsa

Ik ken Dirtsa niet persoonlijk, maar ik lees dit en er gaat een schok door me heen.

Verschrikkelijk, we zullen haar zeer gaan missen op dit forum!

Ik wens haar man en kinderen veel sterkte bij dit verlies.

 
Ook ik wens haar man en kinderen veel sterkte. Ik was hier al bang voor naar aanleiding van haar laatste berichten.

 
RIP Dirtsa. Gecondoleerd voor alle mensen die haar goed kennen en haar familie natuurlijk. Heel veel sterkte deze dagen.

 
Erik en de kinderen jullie hebben al een hele moeilijke periode achter de rug, voor de komende tijd wens ik jullie heel veel sterkte toe.

 
Ik heb tot nu toe enkele berichten van haar gelezen en ik merk hoe leuk jullie met elkaar omgaan en hoe betrokken iedereen met elkaar is.

Heel veel sterkte aan haar man en kinderen en iedereen hier die haar persoonlijk heeft gekend..

 
Ik heb Astrid voor het laatst ontmoet tijdens de lezing in Beckum, die zij georganiseerd had. Volgens mij was ze trots dat het een geslaagde avond was geworden.

Ik heb haar altijd bewonderd om haar positieve instelling en haar bereidheid om anderen te helpen in hun zoektocht naar een goede gezondheid.

Ik wens haar een goede reis en condoleer haar nabestaanden.

 
Ik krijg wat verzoeken per mail voor het adres van Dirtsa, om een kaartje te sturen.

Als er meer mensen zijn; mail me maar even dan mail ik het adres naar je terug.

Zet s.v.p. je forumnaam ook even in de mail, dan weet ik wie ik voor mij heb. En graag het email adres gebruiken wat je hier voor het forum hebt gebruikt. Ik wil niet dat de familie van Dirtsa kaartjes krijgt van mensen die haar niet goed gezindt zijn.

Lia

 
Ik ben in shock. Weet niet wat ik moet schrijven, maar veel sterkte voor familie en dierbaren van Dirtsa. Hopen dat ze rust en vrede heeft gevonden.

 
Voor Dirtsa en haar gezin met alle respect en liefde:

HOGE VLUCHT

O, ik heb me ontdaan van de norse boeien der Aarde

En de hemel laten dansen op lach verzilverde vleugels

Zonwaarts ben ik geklommen en verenigd heb ik me

met de tuimelende vrolijkheid

Van zongespleten wolken, en honderd dingen gedaan

Waarvan jij niet gedroomd hebt

kringen beschreven en gezweefd en gezwenkt

Hoog in de zonverlichte stilte.

Daar zwevend,

Heb ik de schreeuwende wind voortgejaagd en stormde ik

Met mijn vurige toestel door bodemloze zalen van lucht.

Hoger, hoger dan het lange, ijlende, brandende blauw

Heb ik me verheven boven de windgeteisterde hoogten

met kalme gratie,

Waar nooit de leeuwerik of zelfs de adelaar vloog

En, terwijl met kalme, rijzende geest ik

De hoge, onbezoedelde heiligheid der ruimte betreden

heb,

Stak ik mijn hand uit en beroerde ik het gezicht van

God.

 
Diep triest dat Dirtsa niet meer beter mocht worden.

Kende haar niet persoonlijk, maar zal haar bijdragen op het forum zeker missen.

 
Wat vreselijk.

Erik en de kinderen heel veel sterkte gewenst.

 
Heel triest nieuws; ik hield van de warme reakties van Dirtsa. Ik wens familie en dierbaren heel veel sterkte.

Hilde

 
Zelf heb ik de inspirerende Dirtsa nooit persoonlijk ontmoet. Het heeft zo niet mogen zijn. Ik hoop dat Erik en de kinderen heel veel kracht halen uit de steunbetuigingen van het forum.

Dirtsa, wij zullen je blijven herinneren als iemand die ons enthousiast op weg hielp !

 
Met tranen in mijn ogen lees ik dit verschrikkelijke bericht... Ik moest gisteren sterk aan Dirtsa denken en heb toen hier in mijn ontwetendheid een berichtje voor haar gepost. En nu lees ik dit!

Dirtsa, die zoveel te geven had! Die zo goed bezig was met WAPF. Maar misschien zoals ze zelf al schreef was het 30 jaar te laat... Haar leven is zeker niet voor niks geweest. Ze laat een schat aan informatie achter op dit forum! Helaas heb ik haar niet persoonlijk mogen ontmoeten! Ik wens haar man en kinderen alle kracht en sterkte om dit grote verlies te dragen!

Ze zal hier echt gemist worden!!!

 
Bah, wat een naar bericht. Ik kende Dirtsa niet, maar haar berichten waren altijd warm en behulpzaam. Veel sterkte voor de nabestaanden.

 
Toen ik deze topic openden had ik al een raar, naar gevoel over de toestand van Dirtsa omdat ze heel anders ging posten Ik zag in haar berichtjes een soort angst. Ik ben echt geschrokken van het berichtje van poekie. Ik wens alle familie leden van dirtsa heel veel sterkte toe en ook ik zal haar berichtjes super missen.

lola

 
Zojuist lees ik deze reactie en schrik enorm. Dirtsa, ik heb haar nog ontmoet op de dag dat het WAPF boek uit kwam. Een open en hartelijk mens, iemand waar je je gelijk vertrouwd mee voelde.

Wij wensen de familie heel veel sterkte met dit verlies! We zullen haar missen!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan