dirtsa

Hallo Erik en familie,

Wat fijn om te horen hoe het jullie vergaat op dit moment! Knap dat jullie weer het eetpatroon gaan oppakken dat Astrid is begonnen bij jullie thuis. Astrid leeft door haar teksten nog steeds door op dit forum. Ik wens jullie het allerbeste voor 2013!

Groeten,

Louise

 
Wat een goed nieuws, zo vlak voor het eind van 2012! Erik en familie, ik kan niet zeggen hoe goed het voelt dat de energie van Astrid nog zo voortleeft in de keuzes die jullie maken! 8) Zij kijkt met een glimlach mee, dat weet ik zeker! 8)

Mike

 
Zit hier met tranen in m'n ogen..

Heb nog helemaal niet doorgehad dat Astrid is overleden.2 maanden geleden was ik hier een tijdje niet actief.

Nu pas net lees ik het.

Vind het heel erg,voor haar familie en voor jullie haar goede forum vrienden.

Voor Astrid zelf ben ik blij dat zij nu haar rust heeft gevonden en bij haar zoontje is.

Al klopt het van geen kant dat een nog zon jonge moeder en oma niet meer bij haar man,kinderen en kleinkind kan zijn.

Mijn moeder is 2 jaar geleden overleden op haar 63 e aan darmkanker en ik mis haar nog ontzettend.

Veel sterkte,

Liefs Danielle

 
Ik wou vandaag zomaar even stilstaan bij het feit dat het vandaag precies 1 jaar geleden is dat Dirtsa is overleden.

Ik moet nog vaak aan haar denken, kom haar naam nog zo vaak tegen hier op het forum.

In het begin was dat af en toe schrikken, nu is het heel vertrouwd als ik haar naam lees/terug zie en vind ik dat fijn.

Ze blijft altijd in de gedachten van Co en mij, we noemen haar nog regelmatig op.

Wou ik zomaar even laten weten.

Lia

 
Afgelopen dagen heb ik wat oude topics van mezelf terug gelezen. In mijn begintijd was Dirtsa erg actief bij mij en dat heb ik de afgelopen dagen met dankbaarheid terug gelezen, ik heb veel aan haar tips gehad!

Ik wist niet dat het vandaag een jaar geleden is dat ze is overleden, wel bijzonder dat, ondanks dat ik haar maar kort via internet heb gekend, ze de afgelopen dagen zo aanwezig was bij mij. Ik denk dat ze nog steeds met ons meekijkt en ons aanmoedigt.

Ik wens haar gezin heel veel kracht. Het verlies blijft groot.

 
Da's toevallig.

Ik dacht er eergisteren nog aan.

Lia, jij hebt een goed hart en ook de rest van de forumleden.

Ik zal Astrid nooit vergeten.

 
Ja Astrid, ik denk ook nog regelmatig aan haar.

Als ik die verhalen lees van mensen met een bijna-doodervaring dan denk ik dat ze het vast beter heeft dan wij hier.

 
Omdat ik een jaar geleden nog niet mee las, was mij het overlijden van Dirtsa ontgaan. Ik heb wel veel berichtjes van haar gelezen. Spijtig dat ze er niet meer bij is.

 
ik heb net, met tranen in mijn ogen, gelezen dat dirtsa is overleden. Ik ben pas sinds vorig jaar oktober lid van het forum, maar had al heel veel berichten van dirtsa gelezen en dan opeens te lezen dat ze er niet meer is. Hoe dapper ze was en hoe ze het moest opgeven. Het heeft me allemaal erg aangegrepen.

Een hele dappere, lieve vrouw.

Ik wens haar familie veel vrede en gezondheid

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan