@Dirtsa,
Ik kweek in dit topic kennelijk toch al geen vrienden, dus dan kan dit er ook nog wel bij:
Wil voorop stellen dat ik hier op het forum niet zo actief ben als jij, en ken je voorgeschiedenis niet zo goed.
Maar ik wil je toch motiveren om zelf na te denken en te luisteren naar je eigen lichaam.
Ik had een tante. Streng gelovig.
Bidden voor het eten; bidden na het eten.
Ze verloor haar man.
Ze verloor haar gezichtsvermogen, werd volledig blind.
Ze kreeg haar gezichtsvermogen niet meer terug en ging dood.
Ondanks al haar vertrouwen in haar geloof, en alles wat ze deed om mensen te helpen, kwam voornamelijk ellende op haar pad en werd ze niet beter.
Ik wil hiermee niet zeggen dat bidden verkeerd is, of dat geloven in iets of iemand verkeerd is.
Maar ik denk dat er ook niets verkeerd mee is om te luisteren naar je eigen lichaam, of met je eigen verstand beredeneren of je wel goed bezig bent.
Ik geloof er ook heilig in, dat wat Mike hier verteld, waar is.
Maar als het voor jou niet werkt...
Ieder mens is uniek. De mening van Mike is goed onderbouwd, maar er zijn ook andere goed onderbouwde meningen. Er van uit gaande en dus niet wetende, dat je al langere tijd, de WAPF principes aanhoudt, en dat het je kennelijk niet beter doet voelen, denk dan eens na over andere mogelijkheden.
Probeer desnoods eens een maand volledig veganistisch te leven. Heb daar zelf geen ervaring mee, maar wie weet knap je er toch van op, ondanks alle nadelen die er aan verbonden zijn, en waar Mike ons ook telkens voor waarschuwd.
Er is maar een Dirtsa hier, en dat ben jij!!
Doe eens gek, en gooi het eens een tijdje over een ander boeg.
Zie het eens als een fictief verkeersongeluk.
Jij kwam van rechts, had voorrang en nam voorrang.
Lig je dan vervolgens in het ziekenhuis te juichen met je gebroken been: Ik had toch voorrang, ik had gelijk....
Welnee, je ligt daar te balen als een stekker, gelijk of niet, voorrang of niet.
Kortom, het is prachtig om ergens in te geloven, of in iets of iemand te geloven, maar als dat je niet brengt naar wat wat je er van verwacht is het misschien helemaal niet verkeerd, om ook eens een andere weg naar Rome te bewandelen.
Wens je echt heel veel sterkte!!!