Zwak vlees

Poekie, dank je wel! Ik had het al ergens op het forum gelezen, maar was de naam kwijt :)

 
In het niet reageren topic met handige adressen staat deze ook. En nog meer handige adresjes.

 
Dirtsa, Jij vindt dat je een kluns bent met computers maar jij zal ongetwijfeld andere kwaliteiten hebben.

Je kunt niet alles. Dat kan ik ook niet.

Vullen we mekaar toch weer aan maatje, samen kunnen alles, zullen we maar zeggen. :wink:

 
haha, dat zeg ik ook altijd...maar die kwaliteiten ben ik nog aan het zoeken hoor :wink:

Zonder gekheid, een computer zien als een vijand omdat je echt dit niet snapt of snel vastloopt, pfff, dit maakt je zo afhankelijk van mensen om je heen die het wel snappen.

Ik voel mij net als vroeger op school met wiskunde, gatver, kreeg ik ook buikpijn van.

Ik vind een computer echt absoluut zo onlogisch, daardoor kan ik maar niet onthouden hoe ik ermee moet omgaan.

Ik kan niet eens meer bij mijn geldgegevens, want ik snap het niet.

En ik deed hiervoor de hele financie-en, ik wist exact wat er binnen kwam aan geld, en nog uit moest, wat de vaste lasten waren, wat wij nog te besteden hadden. Ik ben nu zo'n simpel huisvrouwtje die echt helemaal niets meer weet en dus aan manlief moet vragen hoeveel we nog te besteden hebben :|

 
Dat is erg lastig voor je.

Maar hou hoop.

Volgens mij komt er een tijd dat jij beloont wordt voor je inspanningen die je voor jezelf/lichaam doet.

Dan zullen ongetwijfeld je hersenen ook weer gaan werken op het oude niveau dat je gewend was.

En dan reilt en zeilt alles weer op en top, ook wat betreft je financiën.

Je bent al zo ver gekomen als je nu bent.

Dat had je een tijdje terug waarschijnlijk wel gehoopt maar niet gedacht.

 
Mwah....nog niet zo lang hoor, tot november 2009 werkt ik als buschauffeur, en daar was ik wel goed in hoor. Ik werk graag met mensen en ben helemaal weg van auto rijden, hoe groter hoe mooier. ( mag helaas niet eens meer in eigen auto)

 
Ik neem dagelijks een stukje donkere chocolade (en niet te vergeten een beker chocolademelk) Nu hoorde ik vanmiddag dat donkere chocolade 85% slecht is en het lichaam uitdroogt. Ik kan me dat niet voorstellen. Onzin??

 
Bevat jouw 85% chocola ook cacaoboter? Zo ja, dat is verzadigd vet en de waterstof in verzadigd vet hydrateert en voorkomt dus uitdroging. Je kunt dan zonder enig schuldgevoel je chocola blijven eten. In jouw geval zou ik echter alle suiker vermijden, omdat je kanker hebt. Dan is zelfs die 15% rietsuiker te veel. Een oplossing zou kunnen zijn de pure nibs-repen van Laura's Love Choc. Zijn weliswaar iets duurder en de chocola is rauw, maar je zit er al heel snel erg vol van, dus je bent met 1-2 stukjes per dag klaar.

Mike

 
ja het bevat cacaoboter. Wat de kanker betreft, het is niet gezegd dat ik het nog heb. Ik ben geopereerd en ik heb het nodige aan therapieën gedaan. Ik voel me super (ondanks die gipspoot en die andere stijve poot)

Ga zeker op zoek naar de Laura's love...

Thanks

 
De Love Choc vind je inmiddels in bijna alle natuurvoedingswinkels. In ieder geval in alle EkoPlaza-winkels.

Mike

 
is het dan niet erg?die rauwe cacao, in de reep ivm dat eh ???zuur.

jullie weten vast wel wat ik bedoel.

gr.

 
Hier beweert iemand uit de rawfoodwereld zelf met ondersteuning van wetenschappers dat rauwe cacao erg toxisch en sterk af te raden is...

Sowieso wordt chocola hier afgeraden.

http://rauwevoeding.blogspot.com/2009/06/rauwe-cacao-is-niet-gezond-en-geen.html

 
ik zondig nog wel is met bruin brood maar het wordt wel steeds minder. We eten thuis 1x in de week patat maar wel gefrituurt in kokosolie ;-) Ik zondig sowieso met bier. Verder eten we soms nog wel pasta thuis of rijst maar dan doe ik daar weinig van en veel vlees met groente. Verder snoep en snack ik niet tot heeeel af en toe een chippie of een borrelnoot, maar dit is sporadisch.

 
@Mike Welke neurotoxines bevatten voldoende gerijpte en geschoonde 'eetbare' nachtschades?

In bijvoorbeeld aardappel zit geen atropine, wel solanine (bij aardappel in verkeerd gerijpte staat)...

 
Over rauwe cacao, is het niet heel simpel zo dat gebrande cacao ongezond is, en ongebrande wel gezond? Veel rauwe cacao blijkt immers gewoon gebrand te zijn. Voorts consumeren we cacao in meer dan therapeutische hoeveelheden, dat is enkel tijdelijk een verstandige keuze...

Grtzzzzzz

Rob

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.046
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan