• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

zorgverzekering

Warrior of light

Well-known member
Geen zorgverzekering voor mij in het nieuwe jaar. Ik ga doen wat Frank ook doet. En hoop eigenlijk dat nu blijkt dat men niet de zorg kan bieden waarvoor betaald moet worden Nederlanders helemaal stoppen met betalen. Het is toch achterlijk dat het verplicht is vind ik. En je krijgt gewoon een polis wanneer de verzekering weer in gaat in januari waar ze geeneens aan kunnen voldoen. Dus wie heeft er nu een verplichting. Niet wij.
Wat is het idee van Frank? Dat je de maand december niet betaald en dan eind januari weer verzekerd ofzo?

K

Kees Closed

Guest
Wat is het idee van Frank? Dat je de maand december niet betaald en dan eind januari weer verzekerd ofzo?
Na 3 maanden krijg je een brief dat je binnen 3 maanden een zorgverzekering moet hebben. Dan heb je dus nog 3 maanden om uiteindelijk in juni je weer aan te melden bij een zorgverzekeraar. Piece of cake. 6 maanden niet betaald en geen boete

Warrior of light

Well-known member
Na 3 maanden krijg je een brief dat je binnen 3 maanden een zorgverzekering moet hebben. Dan heb je dus nog 3 maanden om uiteindelijk in juni je weer aan te melden bij een zorgverzekeraar. Piece of cake. 6 maanden niet betaald en geen boete
Oke dan loop je dus een half jaar onverzekerd rond. Hard bidden dat je dan in de tussentijd gezond blijft en geen ongeluk krijgt.

Maar ja het is een optie..

Medusa

Well-known member
Hieronder de video van Frank nog een keer:

Als ik wat geld achter de hand zou hebben zou ik het zo doen. Maar helaas.......durf het dus toch niet aan.:cautious:

edwin

Well-known member
Nou ik weet niet wat dommer is. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik ben 4 jr geleden vd trap gedonderd, moest met 1 been in het gips, röntgenfotos moeten maken, regelmatig controles etc. Had er toch niet aan moeten denken dat ik toen niet verzekerd was!
En met kinderen zou ik al helemaal geen risico nemen, dan behoor ik denk ik tot het domme volk🙃

Ik refereerde naar dit bericht:

Al wordt het 3 euro per liter. Mensen betalen toch wel en doen niks.
Als de zorgverzekeraar het maandbedrag morgen met 200 euro omhoog gooit blijft iedereen gewoon braaf betalen, want stel je voor dat er een deurwaarder komt😖 dom volk!

Warrior of light

Well-known member
Ik refereerde naar dit bericht:

Aha op die manier. Nou ja dat vindt hij dat maar, ben benieuwd of hij het echt gaat doen. De meeste mensen hebben grote bek achter het hek.

edwin

Well-known member
Het idee van een zorgverzekering vind ik niet slecht. Het is nu alleen veel te duur. Dat is het probleem. Mijn ouders betaalden 30 jaar geleden met z’n tweeën 25 gulden per maand. Kijk eens naar de premie van nu. 😵
Gelukkig hebben de Euro en EU ons rijkdom gegeven. Anders zou ik misschien nog terug gaan verlangen naar de Gulden.

Binc

Well-known member
Paar pagina’s terug is geplaatst wat hij doet. Geen verzekering afsluiten in het nieuwe jaar. Na een paar maanden krijgt men waarschuwing van CAK om alsnog verzekering af te sluiten. Uit me hoofd na 6 maanden. Dat scheelt een half jaar aan ziektekosten verzekering. Desondanks ben ik van mening dat de hele zorgverzekering zoals nu geregeld niks te maken heeft met zorg maar uitbuiting van de burger.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.394
Leden
8.513
Nieuwste lid
jack2525
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan