Tekorten van materialen, voedsel etc.

Een echte auto rijdt op diesel..... Gelukkig heb ik dan geen echte auto, benzine 😁 1 op 5 ok das weer minderminder, gelukkig is het geen Tesla op kolen 🤣🤣🤣
Ik rij in een Toyota Mirai dus heb niks met brandstoffen of elektra te maken.
Ik betaal niet per liter maar per kilo.
Rond de 12 euro😁
 
Dat is slecht nieuws, een echte auto rijd op diesel.
Geen diesel voor tractoren is geen voedsel.
Geen diesel voor vrachtwagens is geen transport kortom dat word honger voor mensen in de stad als dat doorgaat.
Ja als ze dat nou doen, dan komt er tenminste opstand 💪😠
 
Ja als ze dat nou doen, dan komt er tenminste opstand 💪😠
In de stad denken ze dat alles in de supermarkt ligt dus geen probleem, maar wat krijgen we dan Soy boys in actie.... Hoe moet ik dat zien... Zodra er een vlieg langs komt zitten ze in de kast
 
Ja als ze dat nou doen, dan komt er tenminste opstand 💪😠
Woon in de stad, maar kan met mijn benzine autootje 🚗 dan nog wel op pad. Afspraken daarover met groep uit de buurt al gemaakt om voor meerderen spullen op te halen bij onze bekende adresjes. Bovendien, we hebben effe de tijd gehad om ons voor te bereiden...;)
 
De kans is groot dat er bij sommige tankstations in Nederland straks geen diesel meer te krijgen is als gevolg van nieuwe Europese sancties tegen Rusland. „Er ontstaat nu al schaarste, dat zie je aan de dure dieselprijzen aan de pomp”, zegt Ewout Klok, voorzitter van Belangenvereniging Tankstations (BETA).
Al wordt het 3 euro per liter. Mensen betalen toch wel en doen niks.
Als de zorgverzekeraar het maandbedrag morgen met 200 euro omhoog gooit blijft iedereen gewoon braaf betalen, want stel je voor dat er een deurwaarder komt😖 dom volk!
 
De macht is aan de deurwaarders. Of niet? Het betekent in ieder geval gedoe.
Als mensen niet willen betalen (zorg) dan moeten we dat massaal niet doen. Op de een of andere manier samenwerken.
 
De macht is aan de deurwaarders. Of niet? Het betekent in ieder geval gedoe.
Als mensen niet willen betalen (zorg) dan moeten we dat massaal niet doen. Op de een of andere manier samenwerken.
Die deurwaarders hebben geen macht. Die geef je ze.. niemand heeft autoriteit over jou...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan