Zapper

Quote:
ik denk dat het strikt genomen helemaal geen olie is!



Raar om het dan olie te noemen..

 
Quote:
De zapper geeft mij een aangenaam tintelend gevoel in mijn benen. Dus onafhankelijk van de plek waar ik de zapper plaats. Benen en voeten voelen warm.


Dit betekent dat je doorstroming naar je extremiteiten (handen, voeten) verbetert. Het betekent eveneens dat de energie van je hoofd nu eindelijk zakt naar beneden. Goed nieuws dus!

Mike

 
Hilda, ik heb ze gemaild! Ze zeggen: de benaming olie komt omdat de vloeistof wat olie-achtig aanvoelt. Maar strikt genomen is het geen olie. Het is kristalwater met magnesiumchloride.

 
Dat is zeker goed nieuws :D

ik ben heel veel bezig met loslaten, leef meer vanuit de flow en minder vanuit de ratio...bevalt me nog goed ook

 
@Rapunzel, het blijft stom!;)

Zij zeggen olie-achtig, jij noemde al eerder 'plakkerig'! 't Is gewoon vergoelijking.

Leuk dat je hebt gemaild!

 
Maar even weer terug naar de Zapper :wink:

Ik ben er vanacht mee in slaap gevallen en heb er zeker 6 uur mee geslapen. Ik schrok wakker: Mag dit wel?

Kun je probleemloos een hele nacht ermee slapen?

Hoe lang doen jullie met een 1 batterij, want het lijkt erop dat mijn rode lampje al wat minder fel brandt... Dus ik denk dat de batterij na ca. een week bijna leeg is. Is dit normaal?

 
Albert, zoals wel vaker lees ik nu pas je vraag. Je ziet dan ineens dat er nog een poster tussen staat. Sorry! Ik smeer de magnesiumolie op mijn billen! :D Want ik heb uitgevonden dat het daar niet prikt. Verder smeer ik nog wat op mijn heupen en bovenbenen. Het is zo fijn dat die olie de huid in trekt en zo opgenomen wordt. Dan hoeft dat in ieder geval niet via het spijsverteringsapparaat te gaan. Heb je em besteld?

 
Ik doe ook ruim een week met de batterij, en volgens mij kun je zapper 24 uur per dag bij je dragen hoor. Het lijkt mij juist goed als je in slaap valt met de zapper en uren doorslaapt :)

 
Het was vanacht (lees: om ca. 24.00 uur) zo érg dat ik mijn dochter niet eens heb horen thuiskomen. Ze is bij ons geweest en heeft gezegd dat ze er weer was. Om ca. 06.00 uur schrok ik ineens wakker (ik kwam uit een hele diepe slaap!) en vroeg me af of ze al thuis was.... Ik was rond half 12 naar bed gegaan en zij had zich rond 24 uur gemeld, ik was dus binnen een half uur in een hele diepe slaap verwikkeld :wink: Het valt mij erg op dat ik, sinds ik de zapper heb (dank Dia!) geen hoofdpijn meer gehad heb. Ik heb dinsdag een hele drukke organisatie dag gehad op mijn werk, mijn collega was bang dat ik er woensdag niet zou zijn, omdat ik waarschijnlijk wel hoofdpijn zou hebben (dit is nl. best wel regelmatig het geval). Maar nee hoor, Angela was zo fris als een hoentje!!! Komende week zal ik zien of het ook effect heeft op mijn maandelijkse hoofdpijn, hopen dat die nu ook weg blijft :lol: Kortom, ik ben erg blij met mijn kleine zappertje!!!

 
Ikke,

Wat goed van je dat je alleen op je rug kunt slapen! Dan hou je een mooi rimpelloos gezicht en decolleté. En het is ook goed voor je rug. Ik wou dat ik het kon maar ik moet na verloop van tijd op mijn zij liggen. Behalve dan die ene keer dat ik spit heb gehad. Toen moest ik wel noodgedwongen. Oh... wat was dat een ellende!

 
Ik had gisteren een ware paniekaanval :wink:

Ik was mijn zapper kwijt..... Hele huis doorzocht, lag hij achter een boek in de kast.... Maar ik kan je zeggen dat lichtelijke paniek meester over mij maakte... Een reserve zou een uitkomst zijn;-) Want ik ben zó blij met mijn zapper, dat ik me niet voor kan stellen dat ik er niet meer eentje heb. Hebben jullie dat nou ook?

 
Ik heb de laatste dagen een vreselijke metaal-smaak in m'm mond.alhoewel ik de

zapper niet op m'n gezicht gebruik..

Ik leg m op m'n maag/buikstreek..en voel dan een soort tinteling naar m'n gebit

gaan maar ook naar m'n voeten.

Ik heb een waterbed..daar zit een transformator op..en veel retentie-stiften in

m;n tanden..dus misschien zorgt dat voor de vreemde sensatie.

Het geeft hetzelfde gevoel als ik met m'n ionische tandenborstel poets..alleen

duurt dit nu dus de hele dag..

Dia.

 
Ik merk eigenlijk helemaal geen tinteling of smaakafwijkingen. Ik weet alleen dat ik me erg fit voel na een nacht slapen. Ik zou zo niet weten of de zapper effect heeft op het gebruik van een waterbed en de retentiestiften in je gebit... Zal die metaalsmaak geen ontgiftiging zijn? Ik heb ook de zapper met de koperen pijpjes gehad, daar voelde ik een echte pulzerende tinteling in mijn handen. Maar ik voel nu helemaal niks. Ik word na een paar uur slapen wakker en dan moet ik echt kijken of hij nog wel aan staat;-) Dragen jullie de zapper 24/7 (de hele dag)? Ik heb hem alleen 's nachts bij mij in bed.

 
Ik heb de zapper net vandaag per post ontvangen en heb hem nu, na het douchen onder m'n kleren gedaan. Hoe dat vannacht moet weet ik nog niet want ik heb 's nachts geen kleren aan en ik denk dat ik hem loslaat als ik in slaap val.

Maar ik zat ook net te denken dat hij bij mij misschien niets doet want ik voel ook helemaal niets. Afgelopen twee nachten heb ik heel slecht geslapen, en als ik vannacht wel goed slaap kan dat óf door de zapper komen óf omdat ik zo moe ben na twee nachten slechte slaap. Maakt me eigenlijk niet uit........áls ik maar weer goed slaap :cry: . Ik heb het druk op m'n werk en elke wakkere hersencel hard nodig :wink:

 
Ik heb heerlijk geslapen vannacht en ben maar één keer wakker geweest om even naar de wc te gaan.

Meteen weer ingeslapen tot m'n wekker ging! :D

 
Angela

ik gebruik de zapper nu ook een paar dagen. momenteel ben ik grieperig dus kan ik niet heel goed beoordelen hoe het voelt. Jij bent in paniek wanneer je hem kwijt bent, dit betekend dat er bij jou dus heel veel gebeurt door de zapper. Ik geloof niet dat het bij mij zo sterk is. Ik dacht iets meer energie te ervaren, maar weet dit niet eens heel zeker. Wat gebeurt er bij jou ?

 
Quote:
ik gebruik de zapper nu ook een paar dagen. momenteel ben ik grieperig dus kan ik niet heel goed beoordelen hoe het voelt.



Als jij die zapper nu een paar dagen gebruikt is dat grieperige misschien juist het gevolg: je lichaam komt ervan op gang en komt in een versnelde detox-modus, met als gevolg een verkoudheid. Ikzelf was katerig en moe na de eerste vierentwintig uur zappen.

Hilda

 
@ Albert: daar zou je weleens gelijk aan kunnen hebben dat het meer met me doet dat ik besef. Ik mis gewoon de tinteling, maar heb wel erg veel goede energie :lol: Dat grieperige gevoel van jou, zo inderdaad zomaar kunnen duiden op die-off/ontgiftiging.

@ Enjoy: Fijn te lezen dat jij er ook zo goed mee slaapt. Komt vast van de zapper :wink:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.617
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan