Zapper

Soms word ik ook wakker met de zapper ergens naast me. Meestal val ik even in slaap en word dan wakker en zet de zapper uit en leg hem ergens weg. Soms houd ik de zapper vast en slaap door met het ding aan. Meestal gebeurt het tweede. Als je je hersenen 'instructies' geeft om na inslapen wakker te worden en de zapper op te bergen, zo is mijn ervaring, dan gaat dat meestal goed. De frequentie is dan nog volop binnenin jou aan het werk en je slaapt heel snel weer in. Slechte inslapers en doorslapers kunnen hier heel veel baat bij hebben! Dus, Albert... En als je een slechte ontgifter bent (dat was ikke ook, neem haar als voorbeeld) helpt het ook!

Mike

 
We accept all major credit cards as well as personal checks via PayPal.

http://wp.worldwithoutparasites.com/?page_id=148

Met 'personal checks' wordt bedoeld dat als je met een debit card (gewone bankrekening) betaalt PayPal de betaling dan aanbiedt als een 'personal check' die eerst door de persoon/organisatie aan wie je betaalt moet worden goedgekeurd. Dus ja, je kunt met PayPal betalen.

Mike

 
Albert, geen idee of het jezelf opvalt, maar jij klinkt zoveel positiever dan maanden geleden, toen ik jou voor het eerst tegen kwam op de forums.

 
Ik heb inmiddels 2 H. Clark Zappers versleten. Ik vind ze niet erg sterk in gebruik. Maar wat ik tijdens het gebruik wel merkte dat als ik mij opgejaagd voelde of als ik hartkloppingen had (n.a.v. mijn hormomen...) dat ik dan rustig werd. Mijn hartslag werd weer regelmatig en rustig en ik voelde me dan weer helemaal in balans. Even een uurtje liggen met mijn zapper (of wat langer). Binnenkort zal ik The Basic Zapper kunnen uitproberen. Ben benieuwd hoe die bevalt. Maar als ik het zo lees, zal ik er geen spijt van krijgen.

 
even een update van mijn ervaringen met de zapper..

Ben nu een aantal weken aan het zappen. Niet de hele dag, vooral 's avonds achter de pc en als ik ga slapen. Ik neem de zapper mee naar bed en leg hem op mijn buik/ borst of in mijn hand.

Dacht er niet veel van te merken, maar als ik nu naga toch wel! Ik slaap veel vaster, word niet meer zo vroeg wakker, maar slaap tot de wekker gaat! Fit is heeeel lang geleden, word al jaren om 5 of 6 uur wakker en kan dan niet meer slapen.

Verder..

Ben nu al zeker 3 weken ontzettend aan het opruimen, of het alleen aan de zapper ligt denk ik niet, maar mijn ontlasting is dun, donker en vooral VEEL!!! Ik denk dat mede de smoothies en de olie hiervoor zorgen. Ook de brandnetel zal hier iets aan doen denk ik.'

verder...

Ik heb meer energie, ook hiervan weet ik niet of het aan de zapper ligt want ik ben met meerder dingen bezig. Neem nu ook even kuurtje chlorella en hiervan zegt men ook dat je energie krijgt.

al bij al heel positief, het enige waar ik nu echt last van heb (al een hele tijd) is haaruitval.. Kan vanalles zijn, maar ik denk misschien ook het ontgiften?..

De brandnetel en de edelgist zou straks toch moeten gaan helpen, maar ik denk dat dit pas ophoud als ik echt weer ga opbouwen.

 
Een therapeute heeft mij ooit verteld dat haaruitval altijd met de darm te maken heeft. Wat mij betreft klopt het helemaal helaas!

 
ja het kan idd aan meerdere dingen liggen. Ik heb het een tijd niet gehad, nu weer een poosje wel weer alhoewel het lijkt dat het nu minder wordt.. Het is heel frusterend, had zo'n mooie bos haar.. daar is nu weinig van over.

Probeer alles te doen om dit weer te herstellen..

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.889
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan