Zapper

ja...duur batterijtje moet erin...5,95 ...en dat gaat dan 3 weken mee?

Nou...het voelde in ieder geval lekker...een zachte tinteling..en een ozonlucht.

Dia.

 
er moet zo'n blok-batterij in..met 2 drukkers van 9volt.

ja...ik betaalde vanmiddag echt 5,95....voor 1 stuks.

Is van Duracel...

Dia.

 
(nog een poging, gisteravond lag de WP site er bij mij uit?)

Ook ik was toe aan een nieuwe batterij, dus zapper open en de batterij vervangen... Ontdek ik een draadje dat los hing?!! krijg hem er ook niet meer aan! Balen, daar ging mijn zapnachtje!

Vandaag eens vragen of mijn paps het gemaakt kan krijgen en anders... een nieuwe zapper? Ik vond deze er al erg provisorisch uitzien, maar was ook goedkoop!

Zijn er nog andere betaalbare zappers?

 
Ikke, dat draadje is inderdaad een 'heet hangijzer'. Het is een zwak punt in de zapper.

Maar het is te maken en dan doet de zapper het weer als vanouds.

En dan, misschien, de volgende keer iets voorzichtiger de batterij vervangen.

 
Bij mij is dat draadje diverse keren losgeraakt. Totdat ik het zat werd en een handig persoon het simpelweg heeft vervangen door een langer draadje. Het draadje is te kort en staat te strak, er hoeft maar niets te gebeuren of het raakt los. Dit is inderdaad een zwakheid van deze zapper.

Mike

 
oke, ik zal nog eens kijken (het is het zwarte draadje), ik zal dan het lipje wel moeten openscheuren, dit wat aan de batterij vastzit (als je me nog begrijpt)

 
Bij mij is zowel het zwarte als het rode draadje meerdere keren losgeraakt. Die persoon die mij heeft geholpen heeft zowel de draadjes als het lipje vervangen. Sindsdien heb ik geen problemen meer. Irritant dat je dit als consument alsnog zelf moet zien op te lossen!

Mike

 
Batterij is heel simpel los te maken van het lipje met een schaar, steek een punt ertussen en 1x wrikken, los...

 
De zapper vanmorgen voorzien van een batterij en even een half uurtje geprobeerd

ik voel of ruik niets :eek:

ga vanavond/vannacht door met zappen...ben benieuwd

na 1 1/2 week moe slap enz, voel ik me sinds twee dagen weer lekker fit. ik heb niets veranderd aan mijn voeding..maar ohhh wat voel ik me nu lekker fit :D

 
@ Albert..ik voel ook niet overal een tinteling hoor..alleen op de plekken

waar m'n spieren verhard zijn..

Wel ruik ik een ozonlucht...maar ik ben nogal van de neus :)

Dia.

 
Wat zijn jullie verwachting van de zapper?

Wat zou je willen dat hij ging doen?

Wat is het effect op je gezondheid?

Als je de zapper elke dag gebruikt, hoe lang doe je dan met zo'n batterij.

Is het raadzaam om hem bijv. een groot deel van de dag in je broekzak te dragen?

 
Ik weet niet of de zapper supereffectief is tegen parasieten, geen idee. Wat ik vooral heb gemerkt is dat hij je heel effectief afhelpt van verzuring, te merken aan zure ontlasting. Daarnaast merk ik dat de zapper bijzonder rustgevend werkt. Je komt erdoor makkelijker van spanning (stress) af die je gedurende de dag opbouwt om wat voor reden dan ook. Dit zijn de twee belangrijkste uitwerkingen van de zapper op basis van mijn persoonlijke ervaringen.

Mike

 
Ik heb vooral dat ik onrustig wordt als ik de zapper niet bij mij draag, dus het geeft mij een rustig gevoel om het te gebruiken.

 
Ik heb de zapper nu 3 dagen...en ik slaap als een roos.

Ben zeer moeilijke slaper..slaap altijd in blokjes van 2 uur en dan even wakker.

Heb nu 3 nachten minstens 5 uur aan een stuk geslapen !!!

Zapper heeft inmiddels wel een pleister...dekseltje laat steeds los :cry:

Dia.

 
@dia,

bekent probleem! Bij mij gaat het deksel ook steeds los en heb hem al vaak laten vallen ;(

Ondertussen heb ik mijn vader de zapper laten repareren, hij heeft met tyreps het de draadjes goed vast gemaakt, dus hopelijk gaat het nu niet meer los!

Gister weer heerlijk geslapen,

leg de zapper op mijn buik/darmen/lever... van de week had ik 's ochtends het muntje in mijn buik staan!

 
ik ervaar zo nu en dan een wat prikkelend gevoel op de huid en verplaats de zapper dan...verder nog niet veel gemerkt

hoe zorg je er dan voor dat de zapper op één plaats blijft zitten als je slaapt ?

 
Ik doe hem onder mijn hempje en slaap op mijn rug. Ik moet er standaard 's nachts een keertje uit om te plassen en dan stop ik hem weer goed, als hij is verplaatst..

Werkt goed!

 
Mag je de zapper ook in je handen houden tijdens het slapen? Ik heb er een engelse beschrijving bij, en mij engels is niet superbest... Ik vind het nl. wel gemakkelijk in mijn hand liggen, maar volgens mij begreep ik er juist uit dat dat niet mag? Handen en voetzolen niet? Maar ik heb ook andere zappers gehad, en die moest je juist in je handen houden (koperen pijpjes). Ik heb hem nu voor de 2e dag in gebruik en merk nu al dat ik rustiger wordt. De eerste keer nadat ik hem een tijdje gedragen had moest ik rennen naar de wc: ja ..... dunnige zure ontlasting. Maar na die ene keer heb ik dat nog niet weer gehad. Als je het boek van Hulda Clark mag geloven zou het zelfs kanker kunnen genezen... Zij zegt dat veel kankers veroorzaakt voor door bacterien en parasieten. Die schijnen gedood te worden door de zapper.

 
Ikke, Lig jij de hele nacht op je rug? Knap als je dat vol kunt houden! Het schijnt wel de beste anti-rimpel houding te zijn. Ik ken een man die het uit ijdelheid doet!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.182
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan