Zapper

Ik heb er zelfs 2 zag ik net :D

Bij de tweede zit alleen het zwarte draadje los.

Dit moet echt heel simpel te maken zijn, maar ikzelf heb 2 linkerhanden, dus ga er niet niet eens beginnen voordat ik de boel weer sloop :D

Voor de handige liefhebber heb ik er dus nog een te koop

 
Ik lees even mee.

Weet er nog helemaal niets van.

Heb ook een herpes virus en krijg nog wel eens een koortslip. Wil er ook graag vanaf.

 
Mijn zoontje slaapt al van kleins af aan moeilijk in en word nog steeds een aantal keren wakker. Misschien ook iets voor me zoontje? Hij is 20 maanden.

 
Mijn kinderen sliepen alleen maar goed in het ouderlijk bed tot ze 3 of 4 waren. Ik denk niet dat een zapper erg praktisch is voor een kindje van 20 maanden. Druppeltje lavendel olie op het matras wil nog wel eens werken.

Bij een koortslip helpt propolis heel goed, al je het voelt opkomen gelijk een druppel erop, dan zet het vaak niet eens door, daarnaast kun je het inwendig nemen om de weerstand te ondersteunen.

 
Bedankt voor de link.

Me zoontje slaapt nog steeds bij mij in bed, als ik ze eigen bedje probeer is het huilen en veel wakker worden. Maar ooit moet hij toch is over.

 
Ik durf te wedden dat dat plotseling vanzelf gaat, zeker als hij een vriendinnetje krijgt :mrgreen:

 
Ik lees dat er wel eens zapper tegen het voorhoofd wordt gehouden.

Dit is een citaat uit de handleiding van de Don Croft zappers.

"The skin of the face and throat usually remain acidic even when the rest of the body is properly alkaline, so zapping there may not be comfortable, nor is it ever necessary."

http://www.whale.to/c/terminator1.html

 
Ik ben nieuw met een zapper, interessant! Zijn er mensen met positieve verhalen over de zapper mbt het elimineren van parasieten?
En weet iemand of de zapper wel aan te raden is met een elektromagnetische overgevoeligheid?
 
Ik ben er uiteindelijk achter dat ik van o.a. DECT en WIFI hartritmestoornissen krijg.
Ook al heb ik het zelf niet meer in huis.
Ik woon in een pijpenla in een oud centrum dus alle straling van de buren en nabij gelegen bedrijfjes krijg ik ook.
de hoeveelheid netwerken hier is helemaal gestoord, omdat het vrij diepe huizen zijn heeft iedereen meerdere routers staan.
Gisteren zag ik dat er op een paar meter afstand een gratis wifi punt is geinstalleerd door de gemeente, dat weer snel zal verdwijnen overigens.
Een Don Croft zapper gebruik al geruime tijd en vindt het nog steeds de beste aanschaf van vorig jaar.
In combinatie met de Harmonic Protector die ik 24/7 draag gaat 't thuis goed.
Ik draag de HP wel eens in mijn broekzak ipv om mijn nek en voel dan nog wel eens dat er een stoornisje aan zit te komen
 
Dat is niet best dat je er hartritmestoornissen van krijgt.
Hoe gebruik je de Don Croft zapper? En gebruik je het elke dag?
De harmonic protector, werkt dat hetzelfde als een orgonite op basis van koperen draadjes dat je weet?
 
Lijkt me ook handig bij jicht. Ik zou graag mijn lichaam goed ontzuren en als ik de verhalen lees (ja, ik ben echt bij pag.1 begonnen) zou de zapper daar erg geschikt voor zijn. En doorslapen, twee vliegen in één klap!
Nu las ik dus ook ergens in het begin over zappers die je op verschillende frequenties kan instellen. Wie heeft er zo een en vind je het de meerprijs waard?
En, niet geschoten is altijd mis, heeft iemand een zapper die hij niet meer gebruikt en die ik kan overnemen? Anders ga ik even op Ebay kijken of op één van de adressen die op dit forum worden genoemd.
 
@Miep, er zijn vele zappers in allerlei prijsklassen en uitvoeringen. Er zijn protocollen met verschillende frequenties en electroden die je in de hand moet houden met b.v. 7 min. zappen, 20 min. rust etc.
&list=PL3E08CDBD85DA113E
De meest eenvoudige zapper stop je in een sok en laat maar draaien.
In plaats van een ui stop ik de zapper 's nachts in mijn sok.
http://worldtruth.tv/this-is-what-happens-when-you-put-cut-up-onions-in-your-socks-while-you-sleep/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan