Zapper

@Angela

Ja..je mag de zapper ook vasthouden.

In de beschrijving staat dat je in je handpalmen en voetzolen geen tinteling voelt.

Ik gebruik de zapper nu 3 dagen..en mijn koperen muntjes zijn al bijna zwart..

Hebben juliie dit ook??

Ik voel voor de rest nergens tintelingen meer..alleen op m;n gezicht..daar brand het eigenlijk meteen.

Dia.

 
@rapunzel

Haha, ja ik lig echt alleen op mijn rug,.. op mij zij kant ik niet slapen en op mijn buik stik ik! dus lig ik altijd op mijn rug!

 
De muntjes op mijn zapper raken ook behoorlijk aangeslagen/donker.

En soms, als hij behoorlijk 'geprikt' heeft is er zomaar eens een muntje weer helemaal als 'nieuw', zo bij de muntslager vandaan.

 
Quote:
Als je het boek van Hulda Clark mag geloven zou het zelfs kanker kunnen genezen... Zij zegt dat veel kankers veroorzaakt voor door bacterien en parasieten.


Hulda Clark was overdreven angstig voor parasieten. Ze bracht zelf haar eigen bestek mee naar restaurants! Ik denk trouwens dat restaurantvoedsel meer risico op parasieten geeft in het eten zelf dan het bestek! En wat heeft het haar opgeleverd? Ze is op 80-jarige leeftijd overleden aan kanker. Ze is niet ouder geworden dan menigeen en is overleden aan dezelfde oorzaak die bijna de helft van de westerse bevolking nekt.

Wat Clark niet besefte is dat parasieten een reactie zijn op een vervuilde omgeving, een symptoom dus. Haar denken was helaas ook te pasteuriaans, het blijft angst voor 'enge beestjes' van buitenaf, terwijl het gaat om de omgeving binnenin. Als jij schoon bent van binnen hebben die beestjes daar niets meer te zoeken.

Zo te lezen aan de ervaringen van mensen hier is de zapper bijzonder effectief voor mensen om te ont-spannen, om van verkeerde spanning af te komen. Ik denk dat dat de grootste winst is van dat dingetje. Die spanning creeert o.a. een omgeving waarin parasieten kunnen gedijen. Zonder stress geen kanker. Angst voor parasieten, zoals Clark deze propageerde, is niet bevorderlijk voor heling en haar eigen dood toont aan dat je dan kunt zappen wat je wil, het is een oorlog die niet te winnen valt.

We moeten juist af van dat oorlogsdenken! Een parasiet of gifstof is positief geladen, de zapper negatief. Negatief bindt zich aan positief en nu is er weer balans, waardoor de parasiet of gifstof geneutraliseerd wordt. Dat is een PRO-benadering, geen anti! Heel-ing is: weer compleet maken. Dat kan niet vanuit een 'de aanval is de beste verdediging'-model.

Mike

 
ik had een vervelend weekend, met de nodige stress. ik heb vanaf vrijdag nauwelijks geslapen. Nu vroeg ik mij af of de zapper, die volgens mij wel extra energie geeft, hier ook een rol in kan spelen.

Dus de vraag is, kan het gebruik van de zapper ook leiden tot slapeloosheid ?

 
Albert, mij geeft de zapper inderdaad meer energie. Ik gebruik hem dan ook meestal niet na een uur of 8 's avonds.

Ook zonder zapper heb ik wel eens last van onrustige nachten hoor. Bijvoorbeeld als iets me heel sterk bezighoudt. Dan kan ik daar zoveel energie door ervaren (zowel fijne al minder fijne) dat die activiteit in energieniveau me wakker houdt.

 
hallo Lady

dank je...ik was gewoon benieuwd of er mensen zijn die verminderde slaap ervaren door de zapper

wie ???

 
Albert, heb je weleens geprobeerd om te slapen door jezelf een beetje met Magnesiumolie in te smeren? Een Metarelax erbij slikken en je slaapt als een roos! Tenminste, zo werkt dat bij mij. Met de zapper vraag kan ik je helaas niet helpen want ik zap maximaal 1/2 uur per dag i.v.m. mijn GAPSerigheid.

 
hallo Rapunzel,

goed idee....magnesiumolie ken ik niet..maar bij jou werkt het ?

en waarom zap je maar een half uur ?

 
De energie die ik ervan krijg is juist ontspannend en dat mes snijdt aan twee kanten: door het ontspannen zijn sta ik met een andere energie in het leven én ik val er makkelijker door in slaap. Ik merk dat ik écht slaap als de zapper meeneem naar bed en niet zo half onder de oppervlakte.

Voorheen gebruikte ik ook wel melatonine. Werkte goed bij mij maar sinds de zapper heb ik het niet meer nodig.

Hilda

 
hoi

dat klinkt heel positief...ook ik ervaar meer energie, door de zapper, maar de slapeloosheid breekt me nu op

het kan zijn dat de stress een hele grote rol speelt...zo werkte het altijd bij mij...stress=slecht slapen=slecht functioneren

 
Magnesiumolie werkt bij mij als een trein! En ik zap niet langer dan een half uur omdat het mij - waarschijnlijk - verstopt! Die-off....

 
Door het zappen kan er het e.e.a. loskomen. Als dat zich vertaalt in stress of spanning kan ik me voorstellen dat het een slaapprobleem geeft. Ik durf het bijna niet te zeggen maar het past bij het verkrampte vasthouden. Ik kan erover meepraten, het geeft mij weer andere probleempjes (die van Rapunzel bijvoorbeeld.. ;)) Het zou voor jou denk ik zooo goed zijn een tijdje he-le-maal niets te moeten! Geen kinderen, geen werk, geen nadenkeritis. Gewoon ontspannen, genieten en alles om je heen even botweg vergeten. Wel je oxy powder meenemen. :mrgreen:

 
Corneliahz

je hebt helemaal gelijk.............maar dit gaat helaas niet gebeuren

magnesiumolie...wie weet is t wat, waar haal jij het Rapunzel

 
Dank je Rapunzel

het lijkt me wel wat...smeer jij het op je benen ?

Op welke plek op het lichaam houden jullie de zapper ?

 
Misschien kun je - om het uit te proberen - een capsule/tablet oxy powder fijn maken en mengen met wat (huid/kokos/olijf)olie. Of oplossen in wat water en sprayen. (Of natuurlijk in je nieuwe vit. C douche.. :D )

Ik zap overal en als ik slaap zit 'ie onder het randje van mijn slip. Ik draai niet dus de kans dat ik er bovenop ga liggen of hem verlies is nul.

Hilda

 
@Rapunzel, ik heb ff gekeken maar er wordt niet vermeld welke olie gebruikt wordt. In de ingrediëntenlijstjes zie ik alleen water en magnesiumchloride staan. Staat het misschien op de fles? (Magnesiumchloride is een zout, dat is wat je voelt prikkelen als het water verdampt.. (Ik ben een nerd, ik weet 't!))

Hilda

 
Hilda, ik denk dat het strikt genomen helemaal geen olie is! Ik heb even gekeken op mijn spray. Er staat 31% magnesiumchloride en aqua (water dus). Het plakt wel een beetje. Van het zout dan maar...

 
De zapper geeft mij een aangenaam tintelend gevoel in mijn benen. Dus onafhankelijk van de plek waar ik de zapper plaats. Benen en voeten voelen warm.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.802
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan