Zapper

Toch snap ik dan niet dat als ik een hazeslaapje doe (maakt niet uit waar), dat ik zeker weet dat ik dan droom. Niet altijd misschien, maar ik droom regelmatig tijdens hazeslaapjes en die duren echt niet zo heel lang.

Dat zou dan inhouden dat ik heel snel in de REM-slaap kan komen. Dit, terwijl men zegt dat de REM-slaap pas in fase 4 of 5 van je slaap zit.

 
@Tanja: ja, helaas wel. Terugkerende droom is dat ik constant bezig ben om iemand te bereiken of om ergens te komen, maar het lukt steeds niet om allerlei redenen. Laatste tijd is het thema vaak dat ik vermoord ga worden: ook heb ik weleens gedroomd dat ik een hersentumor had en afscheid nam van dierbaren. Ik werd wakker met knallende koppijn. Heb al dingen geprobeerd om het te stoppen, lukt niet zo.

@vrysuyver: dat heb ik ook. Vaak als ik in slaap val gaan mijn gedachten over in dromen. Zelfs toen ik flauwviel bij de dokter droomde ik! Moest mezelf echt uit de droom "trekken", de dokter probeerde me met alle macht wakker te krijgen.

 
Over hazenslaapjes, dat klopt wel, kijk maar wat ik na even googelen vond:

"Dromen inhalen

Als we te kort slapen, dromen we minder. Maar de droomslaap kunnen we makkelijk inhalen. Wanneer we tussen door een kort hazenslaapje op de bank doen, gaan we al heel snel dromen. Veel sneller dan de 90 minuten die we er normaal voor nodig hebben. We halen dan droomslaap in. Zo kun we in een half uurtje heel veel dromen. Ook als we na een te korte nacht 's avonds gaat slapen, komen we eerder in de REMslaap dan normaal."


Bron: http://www.droomnet.nl/dromen/droomslaap

 
Hoi San, volgens mij was dat dromen bij mij in het begin ook hevig, ik ervaar dat nu niet meer. Ik slaap er nu heerlijk mee! Er komt natuurlijk heel wat in beweging. Zowel lichamelijk als geestelijk. Wel vervelend dat het zulke nare dromen zijn! Probeer het toch vol te houden want volgens mij is het niet voor altijd maar betekent het dat het zeker wat met je doet.

 
Hallo ik heb om als eerst te proberen de Basic zapper gekocht i.p.v gelijk een risico te nemen door de duurdere te nemen en het misschien totaal niks doet.

Vraag me ondanks vele informatie hier toch nog wat af.

Heb nog een oude dekbed wat ik kan verscheuren en is niet veel meer dan 1mm dik.

Kan ik dat tussen mijn voet en de zapper doen in de sok? en moet dit vochtig of nat zijn?

Gebruiken jullie een tissue/doekje ertussen of juist niet?

Heeft het met een tissue/doekje ertussen wel genoeg effect?

Heb al snel een bevestigingsmailtje gehad dat die onderweg is trouwens.

Top! :)

 
ik doe een vochtig closetpapiertje om de ijzeren staaf van de zapper heen.

dan geleid het beter.

 
Ik doe de zapper gewoon tegen de huid aan. In de onderbroek, in een sok of tussen mijn overtollig vlees geklemd :)

 
Zijn hier merkbare resultaten behaald met de zapper? Ik heb hem best lang dag en nacht gebruikt, nu alweer een langere tijd alleen 's nachts. Ben er even "klaar" mee, dat gaat af en aan. Merk er vooralsnog weinig van. Ik klem hem 's nachts ook gewoon op de blote huid. Heb weleens een brandplekje gehad, trekt wel weer weg ;-)

 
Is het nou normaal dat sommigen nooit iets voelen? Of werkt de zappper dan gewoon niet goed? Ikzelf voel jammergenoeg nooit iets.

 
Alexandra is dat overtollig vlees toch nog ergens nuttig voor ;)

Ok het is vooral voor het beter geleiden dus, alleen heb je dan niet de volgende morgen uiteengevallen,natte stukjes closetpapier sheila?

Kan een katoenen vrije dunne doekje van een oude deken [geknipt] ook voor betere geleiding?

Weet iemand dat?

 
Jordy,

Heb jij de zapper met de twee koperen muntjes er op?

Zo ja, die gebruik je gewoon rechtstreeks op je huid zonder iets er tussen.

Lia

 
Poekie ja de basic zapper van dit forum.

Don Craft ofzo? Wel die goedkope als eerst gekocht.

Waarschijnlijk op termijn ook voor de earthingmat.

Wordt bijna een hobby dergelijke dingen aanschaffen.

Ik zie het uiteraard als verlengstuk niet als DE OPLOSSING.

 
Hallo heb dus de zapper binnen [Netjes geleverd en vrij snel]

Weet nog niet wat ik ervan moet denken, gezien ik alleen het rode lampje zie knipperen.

Wel voel ik als ik het een paar minuten minimaal op mijn voorhoofd druk elektrische stootjes ervaar [Prikkelend gevoel]

De enigste plek waar ik tot nu dus iets waarneem dus, maar of het veelzeggend is.

Is dit positief of juist niet?

Is het de bedoeling dat je doorgaat tot het aangenaam is of is dat juist ongezond?

Verder voelt het een beetje hetzelfde aan, zoals het effect als je je tong een beetje op de bovenkant van een batterij doet.

Niet een zelfde effect btw? Zag wel soortgelijke homemade video's ook met een 9V blok batterij.

Het prikkelende effect is het niet gewoonweg iets wat gebeurt door dat apparaatje, zonder perse een gezondheidsvoordeel dat het daadwerkelijk iets doet?....klink misschien een beetje als Jacob de ongelovige tja ;)

 
De Zapper

Ik snap dat ons lichaam in deze “moderne” tijd af en toe een steuntje in de rug nodig heeft. Als er al virussen zouden zijn, dan lijkt me hiervoor de zapper van Hulda Clark met haar schema een goed idee. Maar waarom zou de zapper van Don Croft dan 24 uur per dag gedragen worden? Gaan hierdoor de virussen/bacteriën/parasieten dan beter dood.

Balans

We hebben juist virussen/bacteriën/parasieten nodig voor een goede balans in het lichaam. Een korte periode zappen zou dan kunnen helpen maar zeker niet te lang.

Vroeger

Het staat mij dus tegen dat we een hele nacht met een zapper moeten gaan slapen, als we terug gaan naar de natuur bestaat er niet zoiets als een methode om met een blokspanning van 30Hz te gaan slapen.

 
Jordy,

Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik nou van die zapper moet denken. Heb er een aantal jaren geleden een gekocht en droeg dat ding ook vaak 24 uur per dag.

Het ding prikte inderdaad vooral op mijn gezicht, maar of het dan ook echt daadwerkelijk dingen aan het opruimen is...

Quote:
Jacob de ongelovige


:lol: :mrgreen: :D

 
Een uitroepteken is niet nodig hoor Mike ;)

Is een tijd geleden dat ik de moeilijke verterende bijbel heb gelezen, foutje even apeldoorn bellen? ;)

Ok Janse....nou ja het ding was gelukkig niet duur, maar zal het een tijd de kans geven natuurlijk.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan