Zapper

heb ook de basic zapper binnen van don croft, wat een klein ding zeg.

Deze kan je dus gewoon zonder sok of iets dergelijks er om heen op je huid houden tot het begint te tintelen en dan verplaatsen begrijp ik.

Hoe werkt dat nu precies met die muntjes?

 
ah ok, bedankt, dat is een snel antwoord :) , en ik kan er dus beter een doek of tissue tussen doen lees ik bij de 1 maar een ander zegt gewoon rechtstreeks, is datvan je eigen reactie afhankelijk, oftwel als de muntjes verkleuren een doek en anders niet per se nodig.

 
Ik snap niet waar nu opeens dat verhaal van een doek ofzo ertussen vandaan komt. Gewoon tegen je huid en verkleuren de muntjes, dan verkleuren de muntjes, wat is t probleem?

 
ik las dat in dit topic, iets van kopertoxiteit. eerst lezen zeg je altijd :D

Het is dus niet nodig. bedankt Alexandra

 
Een paar dagen geleden kwam het doekjesverhaal naar voren. Ik heb toen geen reden daarvan gelezen. Maar ga ook zeker niet alles teruglezen, zoveel interesseert hem namelijk helemaal niet. Maar bijna een jaar zeer regelmatig gebruik zonder doekjes bevalt me prima!

 
Koper en zink hebben een wisselwerking met elkaar. Ik heb het vermoeden dat mensen die te veel of te weinig zink hebben koperoxide krijgen. En dat kan op een gegeven moment giftig worden, wat je lichaam weer moet opruimen.

 
Ik lees nog een en ander over de zapper en zie dat er 15 khz en 32 khz versies zijn.

Wat is het werkelijke verschil? iemand hier ervaring mee?

Verder zie ik dat er ook een zapper is met zilveren muntjes omdat je anders last kan krijgen van het koper dan wel het zink wat er onder zit.

Hoe denken jullie daar over?

 
Goede morgen mensen, even in t voorbij gaan veel voorbij zien komen, ben net begonnen met orgoniet maken, op facebook diverse forums.er is nooit een 100% klaar antwoord, het is ook veilig zelf wat ondergaan/experimenteren.

lang verhaal kort: las ergens in de berichten dat een zappertje te koop was voor 25 euro?

wil het zelf proberen te maken maar als groentje een zapper voor 25 euro is erg fijn.meer wil en kan ik niet besteden zit onder t minimum en ben orgoniet aan t giften(natuur en elementalen helpen) in NL wil kennelijk niemand info delen over hoe zelf een zapper te maken, amerika ect zijn er veel documenten over, vind ik weer opmerkelijk raar

 
Er zijn al veel mensen die een zapper hebben.

Wie o wie kan er voor mij 1 of 2 bestellen?

 
cwerner, ga naar www.huldaclark.tk ga naar gratis te lezen boek. en op ongeveer blz 47 staat een schema hoe je zelf een zapper kan maken. succes.

 
Jordy heeft onderstaande vragen gesteld, ik heb dezelfde vragen, heeft iemand de antwoorden? Alvast bedankt!

Hallo heb dus de zapper binnen [Netjes geleverd en vrij snel]

Weet nog niet wat ik ervan moet denken, gezien ik alleen het rode lampje zie knipperen.

Wel voel ik als ik het een paar minuten minimaal op mijn voorhoofd druk elektrische stootjes ervaar [Prikkelend gevoel]

De enigste plek waar ik tot nu dus iets waarneem dus, maar of het veelzeggend is.

Is dit positief of juist niet?

Is het de bedoeling dat je doorgaat tot het aangenaam is of is dat juist ongezond?

Evam: is het de bedoeling dat je op dezelfde plek doorgaat als het prikt of juist niet?

Het prikkelende effect is het niet gewoonweg iets wat gebeurt door dat apparaatje, zonder perse een gezondheidsvoordeel dat het daadwerkelijk iets doet?....klink misschien een beetje als Jacob de ongelovige tja

 
Het is de Ongelovige Thomas, niet Jacob. Die prikjes duiden op een verzuurde plek op je lichaam. Verschillende mensen ervaren prikjes op verschillende plekken op hun lichaam, dus het is geen standaardverschijnsel dat je prikjes voelt als je de zapper waar dan ook (en bij wie dan ook) op het lichaam houdt.

Mike

 
Hallo allemaal, even een korte vraag ivm de zapper, las dat deze niet gebruikt mocht worden met zwangerschap.ben er net achter dat ik in verwachting ben, zou t kwaad kunnen als ik het anders op mn arm leg? dus verder van mn baarmoeder? Dank voor het meedenken!

 
Waarom wil je de zapper gebruiken? En wat is er mis mee om m 9 maanden niet te gebruiken? Ook de zapper heeft een ontgiftende werking en ik zou m daarom alleen al niet gebruiken tijdens zwangerschap en borstvoeding.

 
In mijn zapperinstructie staat dat de zapper wel veilig is bij zwangerschap (ik heb de basic zapper van Don Croft). Hiermee wil ik niet beweren dat je hem zeker weten kunt gebruiken, maar wil alleen meedelen dat ik heb gelezen dat het wel kan.

 
Hallo Mike,

Bedankt voor je reactie.

Over ontzuren:

Wat moet ik met die zure plekken doe, ze opzoeken daar de zapper opzetten. Ontzuurt het dan beter of sneller dan wanneer ik de zapper op een willekeurige plek zet?

Het prikt alleen in m'n gezicht en onderbuik, hoe kan het dat juist daar zuur zit?

Na een paar uur zappen op mn onderbuik kreeg ik allemaal wondjes op die plek, geen brandplekjes, maar een soort uitslag, waar duidt dit op?

De muntjes van de basic zapper worden na een uur al donkerder bij mij. Reageert het zuur via de huid met het koper (ontzuring) of is dit wat anders? Ik maak de muntjes ook maar steeds weer schoon/lichter, heb het idee dat de zapper het dan beter doet, of hoeft dit niet?

Over parasieten/ virussen ed:

Ik heb de zapper vooral gekocht om parasieten te doden, moet ik m daarvoor ter hoogte van mn darmen leggen of maakt het niet uit waar?

Ik heb ook nog een (niet actief) herpes virus, dat voor zover ik weet 'slaapt' in de liezen, is hier ook (voor eens en voor altijd) vanaf te komen met de zapper? Moet ik dan op m'n liezen leggen?

En is er een relatie tussen dit alles en de chakra's?

Veel vragen, ik weet het, maar ben een beginnend zapper en heel nieuwsgierig naar wat het doet en kan en hoe je het moet gebruiken. In de gebruiksaanwijzing staat veel te weinig vind ik.

Groet!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan