Zapper

snah mail even naar het contact op de site www.huldaclark.tk die man geeft les in Zappers maken en weet ook waar je ze kunt krijgen.

 
Snah, ik heb mijn zapper gehaald bij www.zapper.nu. Deze is misschien iets duurder dan bestellen in het buitenland, maar ik vond het fijn dat ik deze zelf kon ophalen op afspraak. Ik heb de orgone variant met zilveren connectoren en die bevalt prima!

 
mijn ervaring met de zapper:

Ik heb de zapper (die ene van 25 euro) sinds 4 dagen nu ook bijna 4 dagen op m'n lichaam.

Ik merkte na een dag tintelingen in m'n benen (heb altijd strakke, pijnlijke bovenbeenspieren) en meer rust in m'n hoofd. Vooral op momenten dat ik rustig ging zitten of liggen.

Met de derde dag werd ik strontverkouden, spierpijnen in m'n lichaam, hoofdpijnen

en lucht in m'n darmen.

Kan dit een reactie van de zapper zijn? Ik ben al heel lang niet meer verkouden geweest.

Ik vind het zo'n fijn idee dat ik er rustiger van word, (nu dan even zieker) ik heb al zo veel geprobeerd maar de zapper heeft nu al snel en echt waarneembaar resultaat gegeven! Hulde aan Hulda! (ik zit nu te denken, juich ik niet te vroeg, omdat ik zoveel terugvallen heb gehad en dan niet achteraf teleurgesteld wil zijn. Maar als ik zo eens lees over de positieve verhalen dan moet het toch goed komen)

Ik bedacht me dan ik zo'n 16 jaar geleden een tijdje gezapt heb. Aan eentje met twee van die staafjes. Ik was toen een jaar of 17 en ik kan me herinneren dat ik na een gezapte periode veel meer energie had.

 
ja madelief dat kan zeker van de zapper komen dat je juist verkeerde dingen kwijt raak.

Ik heb de zapper van hulda clark en daar moet je het in serie van 3 x 7 doen, dus telkens 7 minten zappen en dan 20 minuten rust.

doe je het maar 1 of 2 keer dan wordt je juist ziek om de bacterien dan niet dood zijn of er nieuwe zijn uitgekomen.

 
Ik heb hem net besteld. Ik schat de kans eerlijk gezegd niet heel groot in maar als dit ding me helpt om in 1x door te slapen zal het een beter gevoel gevendan de loterij winnen :D

 
Ik heb geen idee waar dat 3 x 7 en 20 minuten rust vandaan komt. Ja, uit het boek van Hulda Clark, dat snap ik, maar waar ze dat op baseerd weet ik niet.

Waarom niet 4 x 6 of 5 x 8 minuten? Waarom niet, zoals velen hier en ikzelf ook doen, de hele dag of de hele nacht?

Welke cyclus hangt samen met die 3 x 7 minuten en 20 minuten rust? Of is het, omdat Hulda Clark nog niet voorzag dat er kleinere versies van de zapper zouden ontstaan zodat we het de hele dag kunnen dragen?

 
Hoe lang duurde het bij jullie voor dat het in huis was? (Ik ben erg benieuwd of het werkt en ben erg ongeduldig :D)

 
Ik heb net dit filmpje gekeken van david wolfe



Hij zegt dat het goed is om het in je lek te leggen, als ik dit doe krijg ik na een minuut scherpe steken in m'n nek. Het gekke is ook dat ik dit alleen maar aan de rechterkant krijg.

Kent iemand dit (bij de nek of welk lichaamsonderdeel dan ook?)

 
Ik krijg nergens scherpe steken, ben nu al weken aan het gebruiken, en mijn dochter (22) krijgt overal scherpe steken. Begrijp er niets van .

 
Ik heb geen antwoord voor jullie ,maar zit er bij de zapper een duidelijke instructie? Ik heb hem nl. ook besteld, ben erg benieuwd.

 
Nou je kan de hond ermee weg zappen als hij veel blaft :wink: . Maar ik zie geen reden waarom niet zolang die hond zelf het ook lekker vindt.

 
Ik moet even terugkomen op m'n laatste bericht over de zapper.(don croft) blokje met 2 muntjes.

Ik zei namelijk dat hij voor mij goed werkte. Maar dat was de eerste 2 dagen zo daarna heb ik er geen enkel gevoel meer bij gehad. Ik ben benieuwd of de zapper van hulda clark meer doet. Ik vermoed van wel. Ondanks de onhandigheid van de twee staafjes. Je kan de staafjes ook onder je voeten doen. Kun je gewoon een boek lezen.

 
hoi Madelief wat ik weet van de meeste resonantiebehandelingen: maar dit geldt voor zoveel dingen: ook kruiden: in het begin is het altijd erger dan later. Ik heb niet DE zapper van hulda clark maar wel een zapper en mijn ervaring was ook daarmee: ik kwam er bij een bepaalde infectie (via een in te stellen frequentie) vrij ver mee, maar vanaf een bepaald punt stopte de effectiviteit van die frequentie.

 
Volgens mij heb ik nog ergens een zapper liggen van Hulda clark. Die met polsbandjes en idd 3 keer 7 minuten. Maar hoe kan ik die instellen ? Want dat moet toch op een bepaalde frequentie ?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.286
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan