Zapper

Soms vergeet ik mijn zapper even een tijdje. Maar iedere keer als ik hem weer pak voelt t goed en rustgevend.

Ik heb er persoonlijk een veel beter gevoel bij dan die van hulda Clark. Ik snapte die frequenties nooit... Veel te ingewikkeld!! :roll:

Doe mij die van Don Croft maar!!

 
Afgelopen zaterdag heb ik met de zapper p mijn pols geslapen, de volgende dag zag ik een rode afdruk, beetje branderig, op mijn pols staan.

Verder kan ik nogniet zeggen of ik iets merk. Ik zap dagelijks max een half uur.

 
Zo'n brandplek had ik ook toen ik er een nacht mee om mijn pols had geslapen, doe ik niet meer, duurde 2 dagen voor het wegtrok dus voortaan maar in m'n sok.

 
Ik heb de Basic Zapper ook besteld op 16 april, en nog steeds niets binnen. Op het track and tracenummer kan ik niets vinden op UPS.com... Net maar een mailtje gestuurd, maar vind dit altijd vervelend, vooral omdat ik met creditcard heb betaald. Vertrouw het niet zo. Anderen wel goede ervaringen met de CT Busters?

 
Ja ik had het na 5 dagen. Heb je wel de "express delivery" ofzoiets gekozen? Anders duurt het geloof ik wel een week of 2

 
Heb er dit jaar 2 besteld en maar één ontvangen, maar dat was na 1 mailtje weer opgelost en 4 dagen later was de 2de er ook.

 
Volgens mij heb ik die wel gekozen, er stond bij binnen 3-5 dagen bezorgd. Hopelijk zsm antwoord op de mail. De zapper terminator leek me ook wel wat, maar veel te duur.

 
De zapper is gister binnengekomen, en heb hem al een tijdje gebruikt. Vannacht enorm gezweet, dat heb ik zelden. De ontgifting is vast begonnen :-D

 
Welke batterij gebruiken jullie in de zapper? Ik heb er een oplaadbare in, maar er wordt op de site gesteld dat er een alkaline in moet.

 
Ik gebruik een 9-volt blok van de Aldi. Gaan lang mee en kosten bijna niks: € 1,75 voor twee. De Lidl heeft vergelijkbare.

 
Ik heb er ook een alkaline in, van Grundig, gekocht bij de Zeeman. Ook onder de 2 euro.

Heeft er iemand ook extra levendige/drukke dromen van de zapper? Ik word er gek van!

 
Met volle batterij doet-ie het toch beter :lol:

Ik merk nu weer dat er steken ontstaan als hij een tijdje op dezelfde plek ligt.

 
@San en anderen: op welke plek gebruik je ze 's nachts? Bijvoorbeeld onder je voet in een sok en dan links of rechts of tegen je buik of je nek?

Ik gebruik hem onder de voet en de ene keer de linkervoet en de andere keer de rechtervoet. Ik merk dat onder de rechtervoet in het midden mijn dromen levendiger zijn dan als ik het onder mijn linkervoet doe.

In mijn nek merk ik er niet zo heel veel van 's nachts. Maar dat hoeft ook niets te zeggen.

Ik weet wel dat de zapper af en toe uitgeschakeld raakt omdat het knopje dan verschuift op de een of andere manier.

 
Ik doe de zapper rechts onder de rand van mijn onderbroek, laag op mijn buik dus. Met een sok aan slapen lukt me niet. Soms pak ik de zapper in de hand, want wordt vaak 's nachts wakker door mijn dochter. Ik gebruik hem vannacht een keer niet, even kijken of het scheelt. Ik heb zo'n hekel aan die dromen..

 
Quote:
San schreef:

Heeft er iemand ook extra levendige/drukke dromen van de zapper? Ik word er gek van!


Het zou ook kunnen dat die dromen niet direct maar indirect door de zapper worden veroorzaakt. Misschien slaap je wel beter/langer met gebruik van de zapper. Als ik de tijd heb om te slapen, dus geen wekker hoef te zetten die me voortijdig uit m'n slaap haalt, heb ik vaak gedroomd. Maar het schijnt dat je altijd droomt, alleen onthoud je je dromen vaak niet. Dit lees op op Wikipedia over dromen en REM-slaap (je droom eigenlijk alleen maar gedurende de REM-slaap):

"Een volwassen mens verkeert gemiddeld 15% van zijn slaap in de remfase. Mensen hebben gemiddeld vier of vijf remperiodes per nacht, van elk ongeveer 20 minuten, met tussenpozen van 90 minuten. Meestal zijn de remperiodes kort in het begin en langer naarmate de nacht vordert. Om die reden herinnert men zich meestal eerder dromen die men aan het eind van de nacht (of in de vroege ochtend) gehad heeft."

Dus naarmate je langer slaapt is de kans groter dat je je dromen herinnert. Als je dus meer lijkt te dromen slaap je misschien langer? Dat zou positief zijn. Ik heb in ieder geval wel het idee dat ik beter en langer slaap met de zapper.

 
@Enjoy: ik durf het niet goed te zeggen waar het nu aan ligt. Ga alsnog op dezelfde tijd naar bed, en wordt ook voor 7 u gewekt door mijn dochter. Maar misschien slaap ik wel dieper en onthoud ik daarom die dromen. Jammer dat ik ze niet kan uitzappen ;-) Ik zou best wat overhebben voor droomloze slaap. Nou ja, wederom acceptatie dan maar.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.324
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan