Vruchtbaarheid en zwangerschap -- (lange leestekst)

Ben al een hele tijd niet meer actief geweest hier...maar wil nu toch even wat kwijt!

Bij mijn eerste kindje was ik nog niet op de hoogte van Weston Price. Met als gevolg een slechte zwangerschap met bekkeninstabiliteit. Mijn zoontje groeide wel, maar niet zoals je zou verwachten van een borstgevoede baby. De afgelopen 1,5 jaar de omschakeling gemaakt naar WAPF en weer zwanger geraakt en me deze keer beter en bewuster voorbereidt.

Ik ben inmiddels bevallen van een gezonde dochter na een vrijwel vlekkeloos verlopen zwangerschap. Mijn dochter heeft een mooi rond (!) gezichtje en is erg tevreden, huilt amper. Ik krijg telkens de vraag of ze altijd zo rustig en tevreden is...nou eigenlijk wel. Ze groeit ook als kool (en ik eet als een bootwerker). Ik denk dat er weinig anderen zijn als de mensen hier op het forum die zich voor kunnen stellen hoe ongelofelijk fijn het is om na zo'n voorbereiding een dergelijk resultaat te zien! WAPF werkt echt... :mrgreen:

 
Gefeliciteerd KaMaMa met je mooie (wapf) kindje, wat leuk om te lezen dat het jullie zo goed vergaat met de juiste voorbereiding en voeding, dank voor het delen en geniet van je dochter.

 
Zaterdag 14 januari spreek ik in Middelburg over dit onderwerp. Over hoe je je het beste kunt voorbereiden en voeden voor en tijdens de zwangerschap.
Zo'n belangrijk onderwerp! Voorkomen is namelijk beter dan genezen :)
http://sereniteamiddelburg.nl/evenementen/
 
Goed bezig Tanja, ik kan me voorstellen dat je ook even het onderwerp vaccineren aanstipt?
 
Dan ben je een verspreider van 'nepnieuws' en dus een 'staatsgevaarlijke terrorist'.

Mike
 
En ik moest weg bij de WAPF omdat voeding en politiek te veel door elkaar heen liepen op mijn forum. Wordt het nu duidelijk in 2017 dat de twee niet los te zien zijn van elkaar?
Er wordt nu OPENLIJK op het 'nieuws' gesproken over censuur!

Mike
 
Wat is de meest "natuurlijke" manier om te bevallen, hurkend tegen een boom zoals de oermens, in water, liggend op bed?

En mbt de navelstreng. Ik weet dat aangeraden wordt deze pas na 3 uur of zelfs 5 uur door te knippen of te branden, maar wat is hier de "beste" manier voor, is dat doorsnijden, doorknippen of doorbranden?

Ja ja, waar je al wel niet mee bezig kunt zijn ;) haha
 
Een vriendin van mij die zouten haar nageboorte en wachte tot de navelstreng helemaal was ingedroogd en er zelf afviel zeg maar. Dat kan ook, hoe heet dat ook weer. Lotus dinges ofzo... weet niet meer.

Zittend op handen en knieën is zij bevallen nog voordat er iemand bij was, behalve haar man dan. En zonder inscheuren. Zo een bevalling lijkt mij ook wel wat :p

Complotdenker
 
Wow, dat was allemaal heel bewust dus. Ben wel benieuwd war ze dat vandaan had.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.171
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan