Viruswaanzin/Viruswaarheid

Wat je nu hebt gedaan is ons niet vertellen waarom je op dit idee gekomen bent
Dat klopt wel Mike, ik poste mijn reactie onder de video die toen net was geplaatst en inderdaad vanuit gaande dat men wel de link ermee zou leggen, niet dus. Ik moet zeggen dat het heel weinig voorkomt dat ik niet iets in context plaatst hoor, 9vd 10 keer let ik daarop. Wat het precies gisternacht was i dont know, toch misschien niet helder van geest zo laat. Is geen excuus maar dat was wel wat er speelde gisteravond. De volgende keer kan ik dan beter even niks plaatsen tot de volgende dag, daar heb je gelijk in.

No worries, ik ben niet snel boos ( behalve op bruikbare idioten of mensen zoals WR 😉 )
Ik weet inmiddels wel hoe jij in elkaar steekt, ik kom hier al heel wat jaartjes op dit forum en ik weet dat jij het hart op de tong draagt en dat jij zeker goede bedoelingen hebt.

Ik trek het trouwens niet meer om nog videos te kijken van die WR. Ik voel zijn negatieve energie gewoon door mijn beeldscherm. Ik krijg het benauwd van die man, en Mike respect dat jij 45min naar die man kon kijken, dat lukt mij niet hoor.
 
@Mike: Mijn post is helemaal niet verschenen zie ik. Het was een reactie op jou post van een paar pagina’s terug.
 
Ik heb een klein stukje gezien van die belachelijke wandelvertoning. Ik kon er alleen maar om lachen.
Goed bewapend was men ook. Hij zet zichzelf alleen maar weg als clown. Dus dat is mooi. Des te minder mensen zijn geschreeuw serieus nemen.
 
Ik heb een backup gemaakt van het #walkoffreedom filmpje van WR dat gisteren (27-07-2020) is geplaatst.
 
Wouter Raatgever trekt weer alles uit de kast tegen Viruswaanzin, met name tegen de 'satanist' en 'Mossad-agent' Mordechay Krispijn. Bewijs uiteraard niet nodig.



Mike
 
WR: tot zeker 4x toe “luister nou” “Luister nou“

Vrouw: na de 4e keer “ja ik luister de hele tijd al”

WR: Oh je wou het over Doutzen Kroes hebben?

Tenenkrommend gewoon, ik ben halverwege afgehaakt. Wat een bullshit!
 
Ik heb het weer helemaal volgehouden, van begin tot eind. Zij is gewoon een onwetende muts die zich helemaal laat ondersneeuwen door dit haantje. Ik heb weer twee keer aanzetten tot geweld gehoord. Jongeren moeten leren hoe ze een Kalasjnikov in elkaar moeten zetten en de volgende keer rijden de boeren wel met trekkers de hekken omver. Plus: Morry Krispijn is een satanist, Mossad-agent en een klootzak, dat soort shit. En hij blijft maar doorzagen over de pinterest-account van Wendy Kroeze, die een naamgenoot is van het bloemenmeisje en dus niet zij zelf. Deze man heeft een ernstige persoonlijkheidsstoornis. Inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat Wouter Raatgever niet zo schadelijk is als ik had gedacht, omdat zijn boodschap inmiddels zo radicaal is dat de meeste mensen zich hier niet mee kunnen identificeren.

Mike
 
Ja, vandaag sprak ik iemand over die loser. Levensgevaarlijke gek is het en van groot belang links te laten liggen. Het is niet eens prettig om te luisteren naar zijn video’s. Laat hem lekker tegen de muren praten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.481
Berichten
507.258
Leden
8.638
Nieuwste lid
maartje.1234
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan