Viruswaanzin/Viruswaarheid

Zoals gezegd, dat laat ik lekker bij jou zelf. Ik had nog wat tips voor je achtergelaten in mijn laatste post. Wie weet kunnen jij en anderen ze gebruiken om de massa te bereiken. Je moet er immers iets voor over hebben voor al die energie waar je je tijd in wilt stoppen. Maak het jezelf gemakkelijk.
 
Ik heb belangrijkere dingen te doen dan me hiermee bezig te houden. Doe je niet mee, dan niet. Vrije wil is een groot goed.

Mike
 
Allereerst wil ik Charza opnieuw vragen om een backup te maken van ook deze video, want ik ga wederom een klacht indienen tegen ook weer deze video. WR roept op tot het LYNCHEN van Willem Engel na zijn terugkeer uit Schotland!
@fatsnotbad2 Mike

Ik zal dit vanavond doen. Ben momenteel niet thuis en heb zodoende ook niet de middelen voor handen.
 
Wat zei ik nu gisteren over Micha Kat? Er staat een nieuw filmpje van Micha Kat óp het YouTube account van WR waarin Micha in 7 min. los gaat op Viruswaanzin. Ze werken samen!
 
Zo ik heb een vette reactie gegeven onder het artikel ! Wat een eng nek die Micha en maar blaken en zelf ook niets bereiken .. grote bek en weinig lol, WR en Micha Kat zijn een mooi stel bij elkaar zeg .. pure verliezers .
 
Prima Mike. Geen probleem.
Ik ga mijn energie er idd niet in stoppen. We hebben te maken met een grotere vijand dan die loser van een WR.
 
Commentaren van cstv.


https://commonsensetv.nl/is-dit-nieuws-rectificatie-pas-op-voor-valse-profeten/


https://commonsensetv.nl/commonsensetv-heibel-in-de-tent-en-willem-engel/
 
Hulde aan CSTV om dit te willen plaatsen! En idd, heel goed van Chris Collard!
 
Goed dat ze het plaatsen, maar pas hulde als ze dat lasterstuk van de site verwijderen. Tot die tijd: schande!

Mike
 
Micha Kat: Viruswaanzin gaat ons niet redden, nee die Wouter Raatgever, dat is pas een ander geluid. :roll:



Mike
 
Laat mij nou maar de generaal zijn en jullie de soldaten, dan komt het allemaal goed.

Prima Mike. De juiste mensen op de juiste post.

En waarom ik hem zou negeren? Inderdaad is het een vrouwenenergiedingetje, maar ook een boerendingetje. Wij worden al vele jaren vol continue gebombardeerd met onjuiste shit door een wijde variatie aan mensen cq clubs. Als je daar continue op ingaat, brand je je zelf op, of krijg je het aan je hart zoals die vrouw in het filmpje van de arrestatie. Na een sterk begin heeft hij zichzelf ongeloofwaardig gemaakt. Dus maak je over de boeren geen zorgen, die lopen niet achter een eendagvlieg aan. Ik denk nog steeds dat hij een eendagkaars is die aan het uitgaan is. Maar ik zal het woord verspreiden dat hij bad news is.

Nog even als soldaat, hoeveel energie moeten we in het naturel law steken, als burgerfront straks met een lespakket komt? Ik moet eigenlijk wat minder uren achter de computer gaan maken, mijn andere prioriteiten lijden eronder. Dat is tijdelijk prima, als het nodig is, maar anders bewaar ik mijn energie voor andere gevechten.
 
Inmiddels ben ik er al meer op gerustgesteld dat de reikwijdte van de boodschap van WR niet in verhouding staat met zijn enorme grote waffel na het zien van zijn 'succesvolle' wandeltocht in Friesland. Als er a.s. zaterdag 25.000 mensen op het Malieveld staan weet ik het zeker: WR is geneutraliseerd. Of ik hiet een rol in heb gespeeld weet ik niet, ik doe wat ik kan.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.332
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan