G
Guest
Guest
Ik heb een verstandskies die horizontaal ligt en volgens de tandarts er uit moet. Aangezien ik geen klachten heb ben ik daar nog niet zo zeker van. Het enige probleem is dat er etensresten in een kleine opening kunnen blijven zitten wat kan gaan onsteken maar dat is door goed schoonhouden te voorkomen. Mocht het toch gaan ontsteken is H2O2 natuurlijk een mogelijkheid.
Iets in me zegt dat ik beter toch naar de kaakchirurg kan gaan zodat ik er van verlost ben. Een andere stem in me zegt, blijf weg daar omdat ze de verkeerde verdovingssoort gebruiken en wie weet heb ik na het verwijderen meer problemen dan nu. Wachten tot er problemen komen en het urgent wordt is financieel niet aantrekkelijk met de zorgplannen zoals die er zijn.
Wie kan me adviseren? Zouden er echt problemen kunnen komen zoals ze schetsen?
Iets in me zegt dat ik beter toch naar de kaakchirurg kan gaan zodat ik er van verlost ben. Een andere stem in me zegt, blijf weg daar omdat ze de verkeerde verdovingssoort gebruiken en wie weet heb ik na het verwijderen meer problemen dan nu. Wachten tot er problemen komen en het urgent wordt is financieel niet aantrekkelijk met de zorgplannen zoals die er zijn.
Wie kan me adviseren? Zouden er echt problemen kunnen komen zoals ze schetsen?