vaccinaties

Mijn man en ik hebben er dus voor gekozen om onze kinderen niet te enten. En ik had me best voorbereid op tegenstand uit de omgeving en ik hang het niet aan de grote klok omdat ik geen zendingsdrang heb. Maar mensen die dichtbij staan mogen het wel weten.

Vandaag kwam het te spraken toen ik met mijn broer sprak en hij wil om die reden geen contact meer. Dat doet best pijn. Bij vreemde boeit het mij niet.

Nou ja maar als ik na mijn gezonde mooie meisje van anderhalf jaar oud kijk dan is het het allemaal waard.

Complotdenker
 
Wat weten jullie over het rs-virus? Hoorde dat net op een radio voorbijkomen dat er veel kindjes dat hebben en nu in zkh liggen. Ook oorzaak te vinden in vaccinaties? Of flesvoeding/slechte voeding moeder.
 
Kinderen die een hoog risico lopen om ernstig ziek te worden, kunnen elke maand antistoffen krijgen tegen RS. Maar die zijn volgens Van Goudoever erg duur. "We wachten op een vaccin, dat komt hopelijk ergens de komende 1 à 2 jaar op de markt. Tot die tijd is er niet zo veel aan te doen." Aldus artikel nos
 
Wat weten jullie over het rs-virus? Hoorde dat net op een radio voorbijkomen dat er veel kindjes dat hebben en nu in zkh liggen. Ook oorzaak te vinden in vaccinaties? Of flesvoeding/slechte voeding moeder.
RSV maakt na afwezigheid afgelopen winter (onder covid geschoven) een inhaalslag.

Oh, Hans er sterven jaarlijks wereldwijd 700 kinderen aan het RS-virus!

Mijn voorspelling: we zullen zien dat bij de gevaxten alle normale influenzaachtige virusssen weer vastgesteld worden op corona na en bij ongevaxten zal men alles op covid gooien.
 
Ellen Vader heeft veel informatie gedeeld over vaccinaties en meer dacht ik, ze is overleden van de week,
Beetje late reactie van mij op dit bericht. Ik kende Ellen Vader niet heel goed en wat erg voor haar en haar medemensen dat ze er niet meer is. Maar wat ik dan niet begrijp, is, dat iemand zo ontzettend antivaccinatie kan zijn, maar dan toch gaat voor chemo e.d. bij kanker. Er zijn vele gradaties van met dingen omgaan. Zo ken ik iemand die vrij antivax is, ook anticovidvax, maar toch bang voor covid en in zijn werkkamer heeft hij bij zijn bureau zo´n doorzichtig scherm staan ook, wat helemaal nul bescherming biedt.
 
Laatst bewerkt:
Beetje late reactie van mij op dit bericht. Ik kende Ellen Vader niet heel goed en wat erg voor haar en haar medemensen dat ze er niet meer is. Maar wat ik dan niet begrijp, is, dat iemand zo ontzettend antivaccinatie kan zijn, maar dan toch gaat voor chemo e.d. bij kanker. Er zijn vele gradaties van met dingen omgaan. Zo ken ik iemand die vrij antivax is, ook anticovidvax, maar toch bang voor covid en in zijn werkkamer heeft hij bij zijn bureau zo´n doorzichtig scherm staan ook, wat helemaal nul bescherming biedt.
ja dat snap ik dus ook niet van die chemo.
 
Kinderen die een hoog risico lopen om ernstig ziek te worden, kunnen elke maand antistoffen krijgen tegen RS. Maar die zijn volgens Van Goudoever erg duur. "We wachten op een vaccin, dat komt hopelijk ergens de komende 1 à 2 jaar op de markt. Tot die tijd is er niet zo veel aan te doen." Aldus artikel nos
Volgens mijn intuïtie worden 'virussen' verspreid via cloudseeding en slaan ze het ergst toe bij gevaccineerden met een ongezonde leefstijl of zwakke gezondheid. NOS doet hier een cover-up neem ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aan.
 
Als ik het zo begrijp zijn voedingstoestanden vooral aan de hand, kindjes die voor de eerste vaccinaties ook al rs virus krijgen..de (veelal te snelle )keuze voor flesvoeding? Verzwakte gezondheid moeder tijdens zwangerschap?
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Ik ben het een beetje zat dat mensen die zich niet willen laten inspuiten met een covidinjectie, dat die zo uitdrukkelijk benoemen dat ze toch echt geen anti-vaxxer in het algemeen zijn. Alsof je standpunt dan een stuk legitiemer wordt.

Ik vind het mooi dat Jensen benoemde dat hij uiteindelijk door dit covid-gedoe meer richting anti-vax is gaan neigen.
 
Laatst bewerkt:
Raakte vandaag in een discussie over vaccinaties toen ik vertelde dat ik zeer waarschijnlijk mijn kinderen (als ik die ooit mag krijgen) nooit zou laten vaccineren.

Blijft toch wel een moeilijk onderwerp, vooral omdat de meeste mensen maar 1 kant van het verhaal kennen. Als je dan voorzichtig probeert te vertellen dat het allemaal alleen om geld draait en dat veel van die vaccinaties levensgevaarlijk zijn moet je oppassen of wordt weer uitgemaakt voor een of andere complotdenker.

Nu vroeg ik me af, zijn er hier op het forum mensen die bewust hun kinderen niet hebben laten inenten tegen welke rare ziekte dan ook? Hoe reageert de omgeving hier op? Wat nou als je kind toch ziek wordt? Hoe ga je om met de mensen die je voor gek verklaren en niet kunnen begrijpen dat je je kind zoiets "aandoet"?
Google "Antoine Bechamp"
Dan valt Louis Pasteur - "Lou Imposteur" - door de mand en met hem het gehele vaccinatie bedrog.
 
Waar ik zo benieuwd naar ben: is er een prognose hoe lang het kan duren dat de gevaccineerden iets gaan merken aan hun lichaam dat het slechter met ze gaat? Wij zijn de enigen in onze familie-en vriendenkring die NIET gevaccineerd zijn en heel wat discussies,maar wanneer kan ik nou zeggen: zie je wel dat die prikken slecht waren? Of kan dat ook zomaar 4 jaar duren?
Babbe
 
Waar ik zo benieuwd naar ben: is er een prognose hoe lang het kan duren dat de gevaccineerden iets gaan merken aan hun lichaam dat het slechter met ze gaat? Wij zijn de enigen in onze familie-en vriendenkring die NIET gevaccineerd zijn en heel wat discussies,maar wanneer kan ik nou zeggen: zie je wel dat die prikken slecht waren? Of kan dat ook zomaar 4 jaar duren?
Babbe
Verwacht het eerder, begin griep seizoen is al snel, en eigenlijk zie je het al in Israël 60% ziekenhuis opnames met covid volledig gevaar, waarschijnlijk in Nederland ook maar dat controleren ze niet.
Maar zelfs in mijn omgeving zijn er gevaar besmet en ziek ik denk dat het geen 4 jaar duurt maar in de meeste gevallen een half jaar.
Zorg dat je ivermectine in huis hebt voor prikspijt, en om jezelf te beschermen
 
Verwacht het eerder, begin griep seizoen is al snel, en eigenlijk zie je het al in Israël 60% ziekenhuis opnames met covid volledig gevaar, waarschijnlijk in Nederland ook maar dat controleren ze niet.
Maar zelfs in mijn omgeving zijn er gevaar besmet en ziek ik denk dat het geen 4 jaar duurt maar in de meeste gevallen een half jaar.
Zorg dat je ivermectine in huis hebt voor prikspijt, en om jezelf te beschermen

Ik denk persoonlijk dat als de R in de maand is de geprikten last gaan krijgen van alle virii die er rondwaren. De niet geprikten krijkgen dan waarschijnlijk de schuld. Nu al zin in :)
 
Ik denk persoonlijk dat als de R in de maand is de geprikten last gaan krijgen van alle virii die er rondwaren. De niet geprikten krijkgen dan waarschijnlijk de schuld. Nu al zin in :)
Zoiets verwacht ik ook, en inderdaad ongeprikten krijgen de schuld het zijn niet voor niets wappies
Wappies ontkennen het virus
Wappies testen niet
Wappies laten zich niet quackcineren
Wappies krijgen geen corona (of het moet bier zijn)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.793
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan