• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

vaccinaties

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Th9h83za21qo896076r29sslvtk69g6n0.jpg

Mike

Halloikweetniet

New member
Ik heb dus als kind 20_25 jr geleden of zo vaccinaties gehad op school. Waar de injectie werd geinjecteerd op mijn schouder ontstond een kleine blauwe stip. Die stip is dus nooit weggegaan en nog steeds zichtbaar na zoveel jaar.

Best opmerkelijk nietwaar? Herkennen jullie dit of hebben jullie enig idee wat de oorzaak is?

G

Guest

Guest
https://joop.bnnvara.nl/nieuws/singapore-stopt-met-vaccineren-na-raadselachtige-sterfgevallen

liz1985

Active member
Marijan, natuurlijk komt er wel een vaccinatieplicht als ik agenda 2030 en al die aanverwante verhalen mag geloven. Alles is al gepland.

Ik vind het doodeng.

Maargoed vooralsnog ga ik er dan maar vanuit dat er inderdaad een kentering komt.

complotdenker

New member
Mijn man en ik hebben er dus voor gekozen om onze kinderen niet te enten. En ik had me best voorbereid op tegenstand uit de omgeving en ik hang het niet aan de grote klok omdat ik geen zendingsdrang heb. Maar mensen die dichtbij staan mogen het wel weten.

Vandaag kwam het te spraken toen ik met mijn broer sprak en hij wil om die reden geen contact meer. Dat doet best pijn. Bij vreemde boeit het mij niet.

Nou ja maar als ik na mijn gezonde mooie meisje van anderhalf jaar oud kijk dan is het het allemaal waard.

Complotdenker

Forum statistieken

Onderwerpen
4.166
Leden
7.580
Nieuwste lid
One Love
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan