• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

vaccinaties

complotdenker

New member
Vandaag heb ik onder druk van het Jugendamt een U6 onderzoek laten doen bij een kinderarts in de buurt.

Ging super, mijn dochter ontwikkeld zich goed. (Dat wist ik al ). En ik ben niet meer welkom bij die arts tenzij ik mijn dochter laat inenten. Ook super want ik vond het toch al onzin. Nu heb ik bewijs dat ik naar die muts van t Jugendamt kan sturen dat ze gezond is.

Ik mocht ook niet met mijn oningeënten dochter in de wachtkamer zitten. De arts was niet vervelend, hij vertelde dat hij in de 30 jaar die hij als arts werkte nog nooit bijwerkingen had mee gemaakt, wel dode kinderen uit het pre inent tijdperk aan mazelen enzo en dat ik mee lift op de groepsimunitijd van wel gevaccineerde etc. Ik heb het aangehoord. Hij zij dat als mijn oningeënte kind in zijn praktijk wat oploopt hij juridisch verantwoordelijk is en daarom ben ik niet meer welkom tenzij ik mij bedenk.

Dit wilde ik even delen mocht een andere moeder in de zelfde situatie zitten  en ervarings verhalen zoeken.

Complotdenker.

p.s. mijn dochter is een jaar en super gezond. Heeft nooit een snotneus, oorontsteking, luieruitslag, spuuw en slechte zin. Ze is vrolijk, makkelijk, alert en ondernemend. En ze heeft super heldere ogen.

complotdenker

New member
Ja goede Mike, kende de video al maar blijft shocking. En dan zou ik aso zijn omdat ik gebruik maak van de zogenaamde groeps immuniteit.

Het is dat het Jugendamt met één kutsmoes mijn kleine meisje uit huis kan laten plaatsen anders had ik die video zeker door gestuurd!

Complotdenker

Jokejoke

New member
Mike,
Heb de vid gedownload en op n sticky staan die ik bij me draag en kan het nu aan diverse mensen geven om te bekijken.
Ik was hiervan op de hoogte, maar het was goed om het weer te zien.

naief

New member
NOOIT EEN TETANUS INJECTIE AAN LATEN PRATEN.
Heleen Snowdon.
Het verhaal van een moeder die haar vaccinvrije kind naar de eerste hulp bracht, vanwege een snee:
Arts: "We gaan haar een tetanusvaccin geven".
Moeder: "Serieus? Welk merk en welke samenstelling had u in gedachten"?
Arts: "Gewoon het tetanusvaccin".
Moeder: "U bedoelt de DKTP?"
Arts: "Nou, ja".
Moeder: "Dus u wilt mijn kind een vaccin geven voor 4 ziektes, terwijl u bezorgd bent over 1"?
Arts: "Dat is de enige manier waarop ik het kan toedienen". (hij liegt, of weet niet beter. Daar kom ik niet achter)
Moeder: "Hoe lang zal het duren voor het vaccin haar helpt antilichamen aan te maken tegen tetanus"?
Arts: "ongeveer 3 weken".
Moeder: "Als deze wond tetanussporen bevat en de omgeving juist is, hoe lang duurt het dan voordat de bacterie toxines gaan uitscheiden die kunnen leiden tot kaakklem en zelfs overlijden?"
Arts: "Dat proces zal meteen starten".
Moeder: " Dus u wilt haar een vaccin geven dat pas antilichamen zal gaan produceren ongeveer een week nadat ze al overleden zou zijn? U heeft medicijnen gestudeerd toch?!"
Ze verlaat zonder tetanusprik of tetanusantilichamen het ziekenhuis. Het jaagt haar angst aan dat ze meer informatie had dan de arts.
Dank aan Annemique Nie Bor

A

Anna

Guest
Laten we niet liegen over de gevaren van vaccinaties, Frank Ruesink en Ramon Bril
8.334 weergaven•20 jun. 2020
Cafe Weltschmerz

23 December, 2005. Twee dagen na een inenting moest het zoontje van Frank Ruesink naar het ziekenhuis met rillingen en hoge koorts. Zijn ogen doods en niemand wist wat er met hem aan de hand was. Maar dat het met een inenting te maken had, dat was niet mogelijk. Alle experts weigerde er over te denken. Frank kon dit niet laten zitten, en ging zelf op onderzoek, en stelt nu dagelijks de lastige vragen aan onze politici die de vaccinatie waarheid verzwijgen.

Jokejoke

New member
Vaccinaties van geaborteerde babies nu toegegeven EN gesubsidieerd van ons hard verdiende geld.

Wanneer gaat de werkende massa nu eens wakker worden waar de roverheid ons geld zonder onze toestemming aan uit geeft ...

www.naturalhealth365.com/vaccine-from-aborted-babies-3447.html

Medusa

Well-known member
De gegevens over kanker van de Australische regering tonen de dramatische toename van baarmoederhalskanker bij vrouwen die met het Gardasil vaccin zijn gevaccineerd toen ze nog jonge meiden waren.

https://jdreport.com/dramatische-toename-van-baarmoederhalskanker-bij-vrouwen-die-met-het-gardasil-vaccin-zijn-gevaccineerd/

complotdenker

New member
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5168548/vaccineren-baby-kind-twijfel-wel-niet-doen-vaccinatiegraad

Nou jongens ik ben om hoor dit overtuigd! 😂😂

Complotdenker

G

Guest

Guest
Hoe ontzettend triest is dit!

Met goedkeuring geplaatst van mevrouw M. Egidi.

Ik heb deze foto’s nog nooit eerder openbaar op mijn facebook gedeeld. Maar ik denk dat het tijd is. Het vergt veel moed om op delen te drukken. Ik denk dat het moet worden gezien, het was niet geplanned. Ze dachten dat ik deze foto’s in de toekomst zou koesteren,en nu ben ik blij dat ik dat heb gedaan. Het kan sommige mensen boos of ongemakkelijk maken, maar het is mijn realiteit elke dag. Het is de realiteit van wat er kan gebeuren door vaccineren. Er zijn gevaren, vooral met hele kleine baby’s. Ik had geen idee en ik wou dat ik dat wel had.

Ik wou dat ik terug kon gaan. Ik hoop dat je de pijn en shock op onze gezichten kunt lezen. De pijn en shock en het niet accepteren van wat er net was gebeurd, hoe ik me toen voelde. En ze zag eruit als een engel. Een mooie engel.

Ze kreeg het Hepatitis-B vaccin rond 3.30 uur op 26 september bij haar eerste doktersafspraak. Ze stierf binnen 48 uur. Haar naam was Remi Rose en ze was zo geliefd. We wilden doen wat het beste was voor onze baby en dus luisterden we, en vaccineerden we haar. Alles in mij schreeuwde om het niet te doen, en ik had geen idee waarom. Ik weigerde het zelfs de eerste keer dat ze erom vroegen, en daarom kreeg ze de vaccinaties pas later. De dokter vertelde me dat het heel belangrijk was dat ze het kreeg en dat ik haar in gevaar bracht. Ik voelde me een slechte moeder.

Een paar dingen over hepatitis-B. Het is een ziekte die je kunt krijgen van bloed op bloedcontact. Bij seksueel contact of het delen van naalden van drugsverslaafden. Dus waarom wordt dit vaccin aan baby’s gegeven bij hun eerste dagen en weken van hun leven?Als je naar het vaccin kijkt, kunnen slaapapneu en ademhalingsproblemen een reactie op het vaccin zijn. Ze stopte gewoon midden in de nacht zonder reden. Het werd als onverklaard beschouwd en we vechten nog steeds tot op de dag van vandaag om de waarheid van hen te krijgen.

Ze hebben niet de juiste tests gedaan om te kijken of het van de vaccinatie was, maar ik weet dat dat het was. Ik zag wat er met mijn baby gebeurde op de dag dat ze haar vaccinatie kreeg. Ze verslechterde binnen 48 uur en stierf toen in haar slaap. Ik kan alleen maar wensen dat ze vredig is gegaan zonder pijn. Ik kan alleen maar wensen dat ze me had kunnen vertellen wat er mis was met haar, dat we haar hadden kunnen redden. We zullen tot de waarheid komen, ongeacht hoe lang het duurt. Ik beloof het! Ik beloof het in haar naam.

https://www.facebook.com/100005116122339/posts/1528344077346115/?d=n

G

Guest

Guest
https://www.nu.nl/…/nucheckt-geen-restjes-geaborteerde-foet…

Propaganda om vaccins te rechtvaardigen.

Geen geaborteerde foetussen in vaccins volgens Nu.nl
Even verderop...sommige van deze cellijnen zijn wel gebaseerd op cellen van embryo's.
Graag uitleg over het verschil tussen embryo en foetus? Er is geen verschil! Het enige verschil is dat bij een zwangerschap van 9 weken het kindje een embryo word genoemd. Vanaf 11 weken is dat een foetus! abortus mag tot 30 weken. Bij hoeveel weken zijn deze kinderen geaborteerd? Hoezo klopt het dan niet dat er geen geaborteerde cellen in vaccins aanwezig zijn? En het ergste is nog dat abortus voortdurend als normaalste zaak van de wereld word gezien. Mede door dit soort berichten. Iets wat bezield is en leeft geeft je niet het recht om dit leven te beiendigen en vervolgens in vaccins te proppen!
Nu.nl snapt niet hoe ze feiten moeten onderzoeken of presenteren! Dus, wie hebben er nu gelijk? Degenen die al jaren beweren dat er wel degelijk geaborteerde cellen in vaccins zitten! Niet alleen in vaccins trouwens! Ze weten wel deze propaganda de wereld in te helpen om een vaccin tegen Corona te rechtvaardigen. Mensen deken meteen dat een embryo niks ernstigs is en niet leeft. Maar besef dat het hartje al klopt vanaf 6 weken. Vandaar ook de eerste echo vanaf 6 tot 7 weken. Vraag jezelf dus af waarom abortus tot aan 30 weken is toegestaan in Nederland en in sommige landen zelfs tot einde van de zwangerschap! Maar feministen durven nog steeds te roepen baas in eigen buik zonder enig moraal!

muis

Well-known member
https://nos.nl/artikel/2244830-minder-kinderbijslag-voor-ouders-die-kind-niet-laten-inenten.html?fbclid=IwAR1RJb6vbolDMcf9WR2PRC7GMNxKBJCL_ozLg1G99mgTlKVt8KF5xnouh50

wel uit 2018

Forum statistieken

Onderwerpen
4.166
Leden
7.580
Nieuwste lid
One Love
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan