vaccinaties

Weet niet of jullie "voor nood" WEL een PCR test zouden laten doen als het ECHT moet omdat je ergens heel graag heen wil / moet? ( bv die tentoonstelling in nov.waar ik een ( duur) kaartje voor heb?) Niet dringend geef ik toe maar ik kan nu ook met niemand meer afspreken om ergens heen te gaan. Geen rijbewijs,dus met de trein met iemand afspreken en dan nergens koffie kunnen drinken OF plassen als je een dag van huis bent...( maar de laatste berichten zijn dat er mogelijk voor de terrassen een uitzondering komt)
Mijn vraag is: hoe schadelijk is de PCR test,zit er echt Ethyleenoxide in???? En zo ja: dan maar niet nemen zeker?
 
Weet niet of jullie "voor nood" WEL een PCR test zouden laten doen als het ECHT moet omdat je ergens heel graag heen wil / moet? ( bv die tentoonstelling in nov.waar ik een ( duur) kaartje voor heb?) Niet dringend geef ik toe maar ik kan nu ook met niemand meer afspreken om ergens heen te gaan. Geen rijbewijs,dus met de trein met iemand afspreken en dan nergens koffie kunnen drinken OF plassen als je een dag van huis bent...( maar de laatste berichten zijn dat er mogelijk voor de terrassen een uitzondering komt)
Mijn vraag is: hoe schadelijk is de PCR test,zit er echt Ethyleenoxide in???? En zo ja: dan maar niet nemen zeker?
NEE
 
Weet niet of jullie "voor nood" WEL een PCR test zouden laten doen als het ECHT moet omdat je ergens heel graag heen wil / moet? ( bv die tentoonstelling in nov.waar ik een ( duur) kaartje voor heb?) Niet dringend geef ik toe maar ik kan nu ook met niemand meer afspreken om ergens heen te gaan. Geen rijbewijs,dus met de trein met iemand afspreken en dan nergens koffie kunnen drinken OF plassen als je een dag van huis bent...( maar de laatste berichten zijn dat er mogelijk voor de terrassen een uitzondering komt)
Mijn vraag is: hoe schadelijk is de PCR test,zit er echt Ethyleenoxide in???? En zo ja: dan maar niet nemen zeker?
Testen is meedoen met de medische dictatuur
Testen is de regering toestemming geven dit door te zetten
Al zit er verse geiten melk in de pcr test ga ik nog niet testen.
Dus onder geen enkele omstandigheid meedoen aan de test samenleving van hugo
 
Weet niet of jullie "voor nood" WEL een PCR test zouden laten doen als het ECHT moet omdat je ergens heel graag heen wil / moet? ( bv die tentoonstelling in nov.waar ik een ( duur) kaartje voor heb?) Niet dringend geef ik toe maar ik kan nu ook met niemand meer afspreken om ergens heen te gaan. Geen rijbewijs,dus met de trein met iemand afspreken en dan nergens koffie kunnen drinken OF plassen als je een dag van huis bent...( maar de laatste berichten zijn dat er mogelijk voor de terrassen een uitzondering komt)
Mijn vraag is: hoe schadelijk is de PCR test,zit er echt Ethyleenoxide in???? En zo ja: dan maar niet nemen zeker?


Tja, ik zou het niet doen. Ik weet niet of dit een oplossing voor je is want het is heel duur, maar er is ook een gorgeltest waarbij je alleen met wat kraanwater gorgelt, dit in een bakje spuugt en dat dan instuurt. Geen wattenstaafjes dus... Maar wel heel duur en je moet alles zelf betalen.
https://www.bloedwaardentest.nl/pcrtestmetmedischeverklaringdoorarts.html
 
Weet niet of jullie "voor nood" WEL een PCR test zouden laten doen als het ECHT moet omdat je ergens heel graag heen wil / moet? ( bv die tentoonstelling in nov.waar ik een ( duur) kaartje voor heb?) Niet dringend geef ik toe maar ik kan nu ook met niemand meer afspreken om ergens heen te gaan. Geen rijbewijs,dus met de trein met iemand afspreken en dan nergens koffie kunnen drinken OF plassen als je een dag van huis bent...( maar de laatste berichten zijn dat er mogelijk voor de terrassen een uitzondering komt)
Mijn vraag is: hoe schadelijk is de PCR test,zit er echt Ethyleenoxide in???? En zo ja: dan maar niet nemen zeker?
in de gratis thuistesten zit weer een ander gif. Dierenarts waarschuwde ervoor, hond had op zo'n staafje gekauwd en bijna loodje gelegd.
 
in de gratis thuistesten zit weer een ander gif. Dierenarts waarschuwde ervoor, hond had op zo'n staafje gekauwd en bijna loodje gelegd.
Wow... wat een verhaal! Kan je iets meer vertellen? Kan me wel voorstellen dat hier ook vanalles in zit: moet een stukje krachtiger zijn, want deze gaat minder diep de neus in dan bij de dokter.
 
jongste zoonlief heeft ook een dilemma, bij een van zijn vriendengroep is er een feestje, volgende week. Hij zit in bestuur van een club die Ten(t)slottefeest hier organiseert altijd in september. Vaak doen ze dan thuis ook een gezellig feestje met de bestuursleden/vrijwilligers en partners. Maar nu stellen ze dus dat iedereen moet aantonen getest of gevaccineerd te zijn. Stelletje NSBers. Dat zijn je vrienden. Ik ben benieuwd wat hij gaat doen.

Vandaag had hij bedrijfsuitje. Hij is timmerman/uitvoerder bij een bouwbedrijf. Zouden ze met zijn allen in een bus op pad gaan. Hij heeft zijn baas gebeld dat hij niet meeging omdat ie niet van plan was om te testen of wat dan ook. (gereformeerd bedrijf overigens) Blijkt dat er nog een aantal hadden gebeld en is er besloten om met een extra busje achteraan te rijden.... pffff. Wel een leuke dag gehad, karten enz.
 
Dan kan je net zo goed een quackcinatie nemen als je toch met de dictatuur meegaat, sorry maar slaap lekker verder
Nou ja wat een onzin. Ik ga in op iemand die "voor nood" WEL een PCR test zouden laten doen". Ik reageer inhoudelijk met iets waar ze wellicht iets aan heeft. Denk nou eens na. Het feit dat je dit zelf moet betalen en de overheid hier dus niet in meegaat zegt ook wat. Waarom betaalt de overheid deze PCR test nu juist niet?
 
Nou ja wat een onzin. Ik ga in op iemand die "voor nood" WEL een PCR test zouden laten doen". Ik reageer inhoudelijk met iets waar ze wellicht iets aan heeft. Denk nou eens na. Het feit dat je dit zelf moet betalen en de overheid hier dus niet in meegaat zegt ook wat. Waarom betaalt de overheid deze PCR test nu juist niet?

Toen ik vroeger nog een jong laborantje was heb ik redelijk veel met ethyleenoxide gewerkt, boeide me niks. Wij knutselde ook met benzeen, tolueen whatever.

Het principe wat iedereen hierboven heeft is niet de gevaarlijke chemicalien, het is de dwang van een fokking testmaatschappij. moet je niet willen, moet je weigeren
 
Er is nu weer sprake van (door media) dat de test gratis is.
Als je het zelf moet betalen hopen "ze" te bereiken dat je dan toch maar de gratis prik neemt. Want die prik is het doel.
De test is trouwens ook NIET VEILIG.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.689
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan