tips om aan te komen

Henry

Member
velen willen er kilootjes af maar ik denk dat er ook wel forumleden zijn die er wat kilootjes bij willen hebben zoal ik.Hebben jullie hier tips voor?

 
4 eieren per dag veel rauwemelk ,'s avonds stukjevlees (dat is regelmatig een hamburger) met 100gr groente ,roomboter en cocosvet 1 kiwi 4 kleine theelepels oersuiker .

over de hele week eet ik ook 3 bekertjes cremefraise ,en drink ik 4 bekertjes slagroom

zo ziet het er bijna elke dag uit ,ik wissel ook wel eens af met vis.ik neem ook regelmatig tussendoor een lepel roomboter of cocosolie en Keltische zeezout niet te vergeten

 
Dat is inderdaad te weinig koolhydraten voor jou. Ik zou de consumptie van glutenvrije granen (rijst, quinoa, gierst, boekweit, amaranth) gaan opvoeren.

Mike

 
Je krijgt in elk geval wel koolhydraten binnen itt 'helemaal geen'.

Groenten, fruit, melk en suiker.

 
ik kan me niet voorstellen dat ik daarvan aan zal komen.De laatste dagen heb ik niets gegeten omdat ik ziek ben geweest (buikgriep) ik ga wel weer aankomen ,alleen mag het wel 68 zijn inplaats van 64kilo

 
Henry,

waarom eet jij precies 100gram groente? Je zou bij je groente ook witte rijst kunnen eten.

Lia

 
dat was hoog aangehouden ,kan vaak ook minder zijn.In het begin heb ik basmatirijst erbij gegeten.

maar stel als ik nu brood ga eten ,in onze ogen het verkeerde ,ga ik dan aan komen?

 
Ik weet niet hoeveel rauwe melk je precies drinkt, maar dit zou je natuurlijk ook kunnen verhogen. Dan heb je vetten, eiwitten en koolhydraten ineen. En ook nog eens vele malen meer voedingsstoffen dan die glutenvrije granen.

 
nee dat was niet mijn achterliggende gedachte ,die 100gram groente is ook nog hoog aan gehouden.zeg maar 3 eetlepels groente.

dank je voor de links.

 
Ik begon ook een beetje te veel af te vallen, heb er ook een topic voor geopend. Ik let nu goed op dat ik echt minstens 100 gram kh binnen krijg en liefst een beetje meer, tot 150 en dat gaat beter, ik zie het meteen. Ik heb geen weegschaal maar mijn buik is nu weer gewoon ipv ingevallen. Energie is hetzelfde en eerlijk gezegd moet ik echt moeite doen om aan 100/150 gram kh te geraken, ik heb er helemaal geen behoefte aan maar heb het dus blijkbaar echt wel nodig, dus mijn kh inname zal echt wel te weinig geweest zijn. Quinoa en rijst etc moet je echt wegen, op het zicht is het niet te schatten vind ik zelf.

 
Quote:
eerlijk gezegd moet ik echt moeite doen om aan 100/150 gram kh te geraken


wat bedoel je hier precies mee ? dat je 150 gram niet snel gevonden hebt (voedingsmiddelen) of moeite om het binnen te krijgen ? sorry dat ik het niet begrijp

 
Maar Henry, dan vraag ik toch waarom neem je niet meer groente.

Wat is dan wel de achterliggende gedachte bij 100 gram groente.

Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig. 8)

Lia

 
Ja tuurlijk Henry! Vind 1 bekertje slagroom per dag al

best prijzig a €1.60.

Wat betaal jij ervoor dan?

Wat betreft het aankomen lijken

meer kh denk ik ook het beste, succes iig!!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan