tips om aan te komen

Meer oestrogeen, wat enig!
Quote:
Fenegriek is in Australië onderzocht op mannen tussen de 25 en 52 jaar. Het bleek dat mannen die tweemaal daags een fenegriekextract innamen 25% hoger libido vertoonden dan mannen die een placebo aten. Dat komt door bio-identieke hormonen in de vorm van oestrogenen die in fenegriek zitten. In de harems van Noord Afrika stond fenegriek bekend als afrodisiac. In fenegriek zit relatief veel zink, wat als een seksmineraal voor mannen wordt beschouwd.



Bron

Ik lees eigenlijk alleen maar goede dingen erover, ik lees ook dat het fysiek sterk maakt. Plus het heeft een lange traditie in het Midden-Oosten, niet echt landen met heel veel metromannen volgens mij. Maar goed, het gaat mij vooral om toename van eetlust en spiergroei. Ik heb nog altijd een razendsnelle verbranding en ik kan alleen een beetje normaal op gewicht blijven als ik echt veel eet. Ik doe fenegriek regelmatig als kruid bij het eten, en als supplement als ik er aan denk.

 
Ik ben in korte tijd erg veel afgevallen en had ook de gezondheidsvoordelen gelezen.

Heb het in poedervorm. Als ik het in een glas doe blijft er onderin een dikke gel laag zitten. Hoop dat het geen mineralen blokkeert maar neem er dan ook maar 1 theelepeltje van per dag.

Heb een zak a een kilo gekocht van Jacob Hooy, voor €6.35.

Welk merk supplement slik jij als ik vragen mag?

 
Nature's garden, gekocht bij een bekende natuurlijke drogist. Capsule-omhulsel is van gelatine.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan