tips om aan te komen

er is helemaal geen achterliggende gedachte ik vertelde gewoon wat ik at ,dus ook de hoeveelheid.Ik moet ook er bij zeggen dat ik 's avonds niet zoveel eetlust heb ,vandaar weinig groente ,heb ook bijna nooit meer honger :)

 
@cham

bij de AH kost deze 92 cent ,helaas in mijn woonplaats hebben ze deze biologische slagroom niet bij de AH.Ik denk dat ik er ook te veel voor betaal,kan zo even geen bonnetje meer vinden,zal er op gaan letten

http://webwinkel.ah.nl/product/AH/191621/AH+puur%26eerlijk+biologische+verse+slagroom

 
Cham, Henry drinkt er toch ook maar 4 per week niet 4 per dag?

 
cham volgens mij drinkt Henry geen 4 bekers slagroom per dag :D
Quote:
over de hele week eet ik ook 3 bekertjes cremefraise ,en drink ik 4 bekertjes slagroom


 
Henry, ik bedoel dat ik moeite moet doen om op een dag 100/150 gram aan kh binnen te krijgen omdat het meer is dan je denkt als je het echt weegt. Ik heb er dus ook weinig trek in, ik ben perfect gelukkig met vlees in ruim vet en groente savonds, maar nu doe ik dus echt de moeite daar wat quinoa of rijst of zo bij te koken, of te zorgen dat ik smiddags pap maak van boekweitvlokken. Ik eet om die reden ook twee sneetjes zuurdesembrood, met een cm dik roomboter er op en kaas, als ontbijt, of smiddags bij de soep. Maar als ik twee maaltijden geen kh neem dan kom ik niet aan de hoeveelheid die ik nodig heb en dat is voor één dag geen ramp maar als ik dat elke dag doe heb ik geen honger maar val ik wel af. Te mager worden lijkt mij geen goed teken, je hebt er niks aan om jezelf af te knijpen ook al voel je het niet zo, op een keer zul je het toch wel gaan voelen, het lijkt me beter dat voor te blijven. Ik weet ook niet wat voor hamburgers je eet maar als het rund is lijkt me dat wel mager vlees. Misschien kun je daar ook nog wat meer vettere soorten nemen?

 
Ik denk dat het misschien makkelijker is het om de koolhydraten goed over de dag verdelen

Wij eten altijd de runderhamburgers ,er komt wel altijd veel vet uit ,dit schud ik over de hamburger

 
Volgens mij zijn rundshamburgers over het algemeen vrij mager vlees. Bij onze slager zijn ze tenminste mager, ik koop ze nooit :)

 
Volgens mij is het beter om ipv slagroom van AH de hoeveelheid rauwe melk te verhogen. Je weet niet wat de AH-koeien eten, en slagroom lijkt altijd gepasteuriseerd (is misschien onvermijdelijk, weet ik niet).

Maar over de rauwe melk.. als je spijsvertering er goed op reageert, zie ik geen probleem om naar 2 liter per dag te gaan. Dat doe ik zelf al enige tijd en het voelt alsof het lichaam daarom vraagt (en het is makkelijk). Verder wat je nu al eet, aangevuld met een goede rijst-bron en een portie geduld.

Zie ook dit topic.

 
jp en Thijs bedankt,kan ik quinoa en boekweit ook in de yoghurt of melk doen ,en moet ik het eerst koken?

 
@cham,

Bij de AH kost biologische creme fraiche 125 ml 1,09

En biologische slagroom 250 ml 0,92

Dat is toch te doen?

 
Oh,lees net dat de prijs van de slagroom al genoemd is.

Als je 4 bekers slagroom drinkt per week is dat maar net aan een kopje per dag,dat is niet te veel lijkt mij.

Ik kom ook voor geen meter aan,wat ik ook eet of drink.

Heb een tijdje adrenanorm geslikt maar werd daar zo ontzettend nerveus van,dat ik die niet meer neem,terwijl ik ze toch wel nodig zal hebben..

Heb moet ik zeggen ook nog een kindje van 16 maanden aan de borst,en ook drinkt mn dochter van 4 nog ook wel bij me.dat is eigenlijk niet goed voor me.moet zeggen dat ik ook veel zorgen heb en dus stress.daarom kom ik dus ook niet aan.

 
Weken en koken jullie de boekweitvlokken,er staat op van wel.maar het wordt dan zo een brei.

 
Ik kook de boekweitvlokken niet, ik gebruik ze in de smoothie en als we yoghurt/kwark eten strooi ik het er ook overheen.

Ik week ze ook niet.

Lia

 
zojuist even quinoa geproefd ,er zit niet zoveel smaak aan ,maar je moet het natuurlijk gaan combineren met iets.Er zijn ook quinoa wafels in de reform,ik geloof ook van boekweit.Ben ook fijne havervlokken tegen gekomen die je in de yoghurt kunt doen wat vinden jullie van deze haver?

 
Haver bevat iig gluten, ik zou het niet doen.

Beter quinoa, amaranth, teff of boekweit. Die laatste twee,

daar kan je ook een papje net als een soort van rijstenmeel mee maken, klontje boter

slagroom, melk en wat honing erbij, moet te doen zijn :)

 
Ik gooi de boekweit ook zo in mijn smoothie. Verder zou je om aan te komen nog bio griekse yoghurt kunnen proberen. Ik denk dat je de combinatie koolhydraten en vetten samen moet verhogen en tegelijkertijd moet consumeren.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan