The Great Awakening

Je kan op deze site stemmen:


Dorothé
 
Oeps, hier is de DS vast niet zo blij mee!

[Doorgestuurd van Gerard Le Noble]
[ Video ]
De druk wordt opgevoerd op 'The Deep State' door op 7 september a.s. een film uit te brengen over Hunter Biden:

Breitbart's 'Mijn zoon Hunter' film brengt trailer uit...

Seks, prostitutie, drugs, vriendjespolitiek, witwassen, meer seks, een laptop uit de hel, Chinese spionnen, Oekraïense "zakenmensen", de CCP, de uitverkoop van Amerika, de grote man, corn-pop, meer seks, meer drugs, en... familie

Details: https://mysonhunter.com


 
Oeps, hier is de DS vast niet zo blij mee!

[Doorgestuurd van Gerard Le Noble]
[ Video ]
De druk wordt opgevoerd op 'The Deep State' door op 7 september a.s. een film uit te brengen over Hunter Biden:

Breitbart's 'Mijn zoon Hunter' film brengt trailer uit...

Seks, prostitutie, drugs, vriendjespolitiek, witwassen, meer seks, een laptop uit de hel, Chinese spionnen, Oekraïense "zakenmensen", de CCP, de uitverkoop van Amerika, de grote man, corn-pop, meer seks, meer drugs, en... familie

Details: https://mysonhunter.com


Zullen ze breibart dan ook gaan verzelfmoorden of ‘verongelukken’…
 
Dan plaats ik deze ook maar hier.


"Zelfs als ik bestoven en volledig gevaccineerd zou zijn, zou ik de ongevaccineerden bewonderen omdat ze de grootste druk hebben weerstaan die ik ooit heb gezien, zelfs van partners, ouders, kinderen, vrienden, collega's en artsen.

Mensen die tot een dergelijke persoonlijkheid, moed en kritisch vermogen in staat waren, zijn ongetwijfeld het beste van de mensheid. Zij zijn overal, in alle leeftijden, opleidingsniveaus, staten en ideeën. Zij zijn van een bijzondere soort; zij zijn de soldaten die elk leger van licht in zijn gelederen wil hebben. Zij zijn de ouders die elk kind wil hebben en de kinderen waar elke ouder van droomt. Zij zijn wezens die boven het gemiddelde van hun samenleving uitstijgen, zij zijn de essentie van de mensen die alle culturen hebben opgebouwd en horizonten hebben veroverd. Ze staan daar, naast je, ze zien er normaal uit, maar het zijn superhelden.

Zij deden wat anderen niet konden, zij waren de boom die de orkaan van beledigingen, discriminatie en sociale uitsluiting doorstond. En ze deden het omdat ze dachten dat ze alleen waren, en geloofden dat ze de enigen waren.

Verbannen van de tafel van hun familie met Kerstmis, zagen ze nooit iets zo wreed. Ze verloren hun baan, lieten hun carrière zinken, hadden geen geld meer ... maar het kon ze niet schelen. Ze leden onder onmetelijke discriminatie, aanklacht, verraad en vernedering ... maar ze gingen door.

Nooit eerder in de mensheid is er zo'n "casting" geweest, nu weten we wie de besten zijn op de planeet Aarde. Vrouwen, mannen, oud, jong, rijk, arm, van alle rassen of religies, de ongevaccineerden, de uitverkorenen van de onzichtbare ark, de enigen die weerstand wisten te bieden toen alles instortte.

Dat zijn jullie, jullie doorstonden een onvoorstelbare test die veel van de sterkste mariniers, commando's, groene baretten, astronauten en genieën niet konden doorstaan.

Jullie zijn gemaakt uit het materiaal van de groten die ooit geleefd hebben, de helden die geboren zijn onder gewone mannen die gloeien in het donker."



Auteur onbekend
 
[ Foto ]
1,200 scientists and professionals from across the world led by the Norwegian physics Nobel Prize laureate Professor Ivar Giaever declare:

"There is no climate emergency."

Do you agree or disagree with this statement? Why?

@QTimeNetwork
 
Ik wist niet zeker waar ik deze moest plaatsen. Maar dit is zeer zeker een interessante video.

Een alternatieve view op wat er gebeurde in the garden of Eden. Skip naar 59 minuten als je direct naar de inhoud wilt gaan.



De follow up om het verhaal completer te maken.

 
Laatst bewerkt:
Mij is gevraagd een pakkende tekst te schrijven voor de komende lezingen. Past ook mooi hier, dus komt-ie:

Verwacht een politeke en spirituele herfststorm. De wind zal toenemen in september, maar in alle hevigheid gaan waaien in oktober. Alles gaat samenkomen in deze storm: de waarheid over de Amerikaanse verkiezingsfraude van 2020, over de 'pandemie' (in elkaar geknutseld in Oekraine en via China wereldwijd in omloop gebracht), de corruptie, het landverraad, de pedofilie en kinderhandel, alles komt in 1 klap naar buiten. De Deep State is in paniek en gaat nu voor chaos in binnen- en buitenland. Ze proberen zelfs een nucleair incident uit te lokken. Het zal alleen maar bijdragen aan een versnelde ontwaking van de massa, The Great Awakening!

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan