hilde
Well-known member
Hij is de regiowinnaar.Hij heeft al gewonnen, zie ik.
Mike
Tot zaterdag 9.00 uur kun je nog stemmen voor de landelijke winnaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij is de regiowinnaar.Hij heeft al gewonnen, zie ik.
Mike
Zullen ze breibart dan ook gaan verzelfmoorden of ‘verongelukken’…Oeps, hier is de DS vast niet zo blij mee!
[Doorgestuurd van Gerard Le Noble]
[ Video ]
De druk wordt opgevoerd op 'The Deep State' door op 7 september a.s. een film uit te brengen over Hunter Biden:
Breitbart's 'Mijn zoon Hunter' film brengt trailer uit...
Seks, prostitutie, drugs, vriendjespolitiek, witwassen, meer seks, een laptop uit de hel, Chinese spionnen, Oekraïense "zakenmensen", de CCP, de uitverkoop van Amerika, de grote man, corn-pop, meer seks, meer drugs, en... familie
Details: https://mysonhunter.com
![]()
Breitbart’s ‘My Son Hunter’ Movie Releases Trailer
Sex, Prostitution, Drugs, Cronyism, Money Laundering, More Sex, a Laptop from Hell, Chinese Spies, Ukrainian "Businessmen," the CCP, the Selling Out of America, the Big Guy, Corn Pop, More Sex, Additirumble.com
![]()
Ik hoop serieus dat dit ook zo met mijn wortels is! De plantjes blijven maar klein hopelijk zit er wel een goede wortel onder
Heeft die dan helemaal niet opgelet? Het heeft nog nooit zo goed gegaan met Nederland als onder dit kabinet.We zijn op de goede weg.
Een VVD-D66 stemmende collega hoopt dat deze regering gaat aftreden.
drsambailey.com