The Great Awakening

Het nepnieuws vierde weer een feestje, ze gingen er vanuit dat special counsil DeFilippis opstapte bij de Danchenko rechtszaak in oktober en dat de rechtszaak dus niet zoveel gaat voorstellen. Feit is dat Durham de zaak zelf gaat leiden en aangezien hij een bewezen zwaargewicht is, kunnen de media maar beter lachen als een boer met kiespijn.

Kash zegt in deze video oa: “Het zal behoorlijk spannend worden als we iemand als Durham zien optreden… Hij is de baas… Als hij dit zelf gaat leiden, dan denk ik dat Clintonworld, de democratische partij, de FBI, het ministerie van justitie en de gemeenschappelijke onderneming van het complot dat we in het verleden hebben weergegeven, op volle kracht onder handen zullen worden genomen door Durham omdat ik niet weet of er iemand anders in Amerika is die een beter begrip van deze info heeft dan hij. Dus stay tuned.”

 
Vertaling van de video: In 1943 werd deze richtlijn door partijhoofdkwartieren uitgegeven aan alle communisten in de Verenigde Staten. Het luidt: Wanneer bepaalde dwarsliggers te irritant worden, label hen dan in toenemende mate als fascist, of Nazi, of antisemitisch en gebruik het prestige van antifascistische en tolerante organisaties om hen in diskrediet te brengen. Als je in de publieke opinie deze mensen die tegen ons zijn constant associeert met de namen die reeds een slechte reuk verspreiden, dan zal die associatie na voldoende herhalingen een ‘feit’ in de publieke opinie worden.
 
[Doorgestuurd van TheStormHasArrived17 (TheStormHasArrived17 ️ ️ ️)]
[ Video ]
Congressman James Comer, who is the Chairman of the House Oversight Committee, says that there are dozens of whistleblowers coming forward - not only from the FBI, but from the top law enforcement agencies as a whole, including Customs & Border Patrol and Homeland Security.

We are watching the implosion of the Biden administration right before our very eyes.

Systematic destruction 🍿
 
Mike, even een vraagje aan jou.

Denk je dat ze in Nederland weer beginnen met de dwang van de prik?
Ik ga vanaf oktober stage lopen bij een huisarts als POH GGZ en hoop niet dat ik de zaak dan moet gaan afbreken. Dit zou inhouden duizenden euro's weg en mooie toekomst weg.

Dorothé
 
Mike, even een vraagje aan jou.

Denk je dat ze in Nederland weer beginnen met de dwang van de prik?
Ik ga vanaf oktober stage lopen bij een huisarts als POH GGZ en hoop niet dat ik de zaak dan moet gaan afbreken. Dit zou inhouden duizenden euro's weg en mooie toekomst weg.

Dorothé
Denk je dat ze jou gaan verplichten om ook te prikken?
Ik werk in een kliniek en ik ben (de enige) die niet geprikt is en ga ik ook niet doen.
 
Denk je dat ze jou gaan verplichten om ook te prikken?
Ik werk in een kliniek en ik ben (de enige) die niet geprikt is en ga ik ook niet doen.
Je weet maar nooit hoe de regelgeving met de permanente coronawet gaat uitpakken. Ik zit uiteindelijk in het hol van de leeuw. Natuurlijk ga ik die prik niet nemen. Maar het zou wel ongelooflijke shit zijn.

Dorothé
 
Mike, even een vraagje aan jou.

Denk je dat ze in Nederland weer beginnen met de dwang van de prik?
Ik ga vanaf oktober stage lopen bij een huisarts als POH GGZ en hoop niet dat ik de zaak dan moet gaan afbreken. Dit zou inhouden duizenden euro's weg en mooie toekomst weg.

Dorothé
Men kan dat proberen en de kans is groot dat dit ook gebeurt. Zie de nieuwe X22, Dave legt uut dat ze griep en C19 nu gelijkschakelen en dus willen ze gaan voor 'verplichte' maskers en griepprikken. Het blijft echter ongrondwettelijk en qua atbeidsrecht een eenzijdige wijziging van je contract. Gewoon volhouden en niet bezwijken, vrijheid moet bevochten worden.

Mike
 

A day is coming where it won't seem so idiotic to publicly approve of Q's message and to assert that Trump is behind the drops 117%. When it does come, and it will, it's going to feel so good.

It got dark and foggy but we never gave up hope because the Q proofs were unassailable and our faith was rock solid. We aren't at the finish line yet but I know we have many victories to celebrate soon.

For those who held the line throughout this entire precipice:


I salute you.
 
Van Paul Harmans:

(Lang stuk en filmpjes op telegram kanaal van Paul) o.a. saluutschoten en kranslegging verhaal

Waar duidt het bovenstaand op?
En voor wie zich afvraagt wat hiervan de bedoeling is, dat is het laten ontwaken van de wereldbevolking voor de schier oneindige corruptie van de Deep State. Trump heeft met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Biden ver voor de 2020 verkiezingen laten weten dat hij (Biden) met hulp van de fraude zal worden gekozen en hij (Biden) een rol MOET spelen bij het wakker laten worden van het grootste deel van de Amerikaanse bevolking en een behoorlijk deel van de wereldbevolking, door de smerige Deep State agenda uit te voeren. Niet meewerken zou voor Biden een rechtstreekse reis naar de elektrische stoel hebben betekend, want Trump en zijn team hadden voldoende door Biden uitgevoerde corruptie en misdaden in handen waarmee hij wel zestig keer de doodstraf zou kunnen krijgen. En eerlijk is eerlijk, Biden speelt zijn rol uitstekend, sinds zijn aantreden is het vanwege zijn (opgedragen) daden in rap tempo slechter geworden en zijn veel mensen gaan inzien wat er werkelijk aan de hand is en dat is de bedoeling!

Biden zal voor zijn rol in deze ‘show’ waarschijnlijk strafvermindering beloofd zijn zodra het leger dat achter Trump staat ingrijpt, maar niet eerder dan dat de meeste mensen de misplaatste macht, corruptie, oorlogen en onderdrukking van de Deep State en hun pionnen aan den lijve hebben ondervonden. Pas dan is de kans dat zoiets binnen een paar jaar weer kan gebeuren teniet gedaan. Mensen zullen zich de ellende waarin ze hebben verkeerd door toedoen van de Deep State en wat we inmiddels allemaal al dik 2 jaar zeer intens meemaken, niet snel vergeten. En ook met de openbaring van de ontelbare geheime dossiers waaruit blijkt hoe kwaadaardig de personen zijn die men altijd vertrouwde, documenten die Trump tijdens de laatste maanden van zijn presidentschap heeft gedeclassificeerd en uiteindelijk voor iedereen openbaar zullen worden, is daarmee de kans heel groot dat er de komende 200 jaar (en hopelijk langer) niet weer zoiets als de Deep State kan ontstaan.
 
Laatst bewerkt:
I’m here to tell you right now, if the Deep State were in control, their plan would have been completely sound. Flawless.

The fact that the situation has been butchered THIS severely, further confirms that this is a fully controlled White Hat op.

If the Deep State were in control, Trump would be eliminated, Truth Social and Telegram wouldn’t exist, and there would be no other narrative outside the MSM script.

You are witnessing controlled demolition.

-Clandestine

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan