The Great Awakening

Je kan het zeker activeren van binnenuit. Alles zit al in je toch! Kundalini heeft alles met bewustzijn en verlichting te maken. Er is kundalini yoga, er zijn mantra's en ademhalingstechnieken om je Kundalini te stimuleren. Overigens vind ik de woordkeuze voor atoombom niet zo passend, daarmee lijkt het destructief. Het wordt vaak gesymboliseerd met twee opgerolde slangen die om elkaar heen draaien. Als je het activeert breng je de mannelijke en vrouwelijke energie bij elkaar. Het is zeer krachtige energie.
Ja dusdanig krachtig dat je vaak radicaal anders in het leven komt te staan. Het is dan een uitdaging of meer dan dat soms om het leven van daarvoor nog te verenigen met ''the new you''. Dus daarom is het soms handig om het langzaam te doen. Maar kundalini wordt ook vaak afgedaan als een mentale aandoening

Gelijk dit: 1660475745027.png

of dit:


1660475771323.png
 
Bedankt ! Ik had filmpje en info indertijd gezien maar kon het met zoekfunctie niet vinden. We moeten naar een nieuwe wereld/samenleving. Dus is dit zeer interessant.
 
Ja dusdanig krachtig dat je vaak radicaal anders in het leven komt te staan. Het is dan een uitdaging of meer dan dat soms om het leven van daarvoor nog te verenigen met ''the new you''. Dus daarom is het soms handig om het langzaam te doen. Maar kundalini wordt ook vaak afgedaan als een mentale aandoening

Gelijk dit: Bekijk bijlage 14415

of dit:


Bekijk bijlage 14416
Dat snap ik wel. Een te hoog bewustzijn is natuurlijk niet wenselijk dus wordt het afgedaan alsof je gek bent. Dat liedje kennen we nu wel 😅.
 
Jim Jordan en John Ratcliff hebben scherpe kritiek op de politisering van de FBI en het ministerie van defensie. 14 klokkenluiders zijn inmiddels naar de republikeinen gekomen en bespreken een hele massa dingen die gaande zijn bij de FBI.

 

Clif High: We zitten midden in de Grote Lelijkheid, maar hierna komt het herstel​

 
[Doorgestuurd van Patel Patriot]
🔥 Devolution Power Hour - Gregg Phillips Interview 🔥

Music starts at 3:40 PM EST
Show starts at 4:00 PM EST

Join me for the first @greggphillips interview since the PIT. I'm going to do my best to get to the bottom of this new story involving a foreign country and our elections. You don't want to miss this!

Links to Watch:


#Devolution
#patriotgames

Ik heb het nog eens gecheckt, bovenstaand interview start om 22:00 onze tijd.
 

Clif High: We zitten midden in de Grote Lelijkheid, maar hierna komt het herstel​

Hmm, toch niet zo gezellig. GNG lijkt me een beter alternatief.

Clif High web-bots voorspellen op korte termijn een grote centrale gebeurtenis en een complete ineenstorting van het financiële systeem en de voedselvoorziening. Waarschijnlijk voor het einde van het jaar. Het zal een periode van grote onrust zijn, waarbij de door de Deep State betaalde protestgroepen zoals Antifa en BLM de komende jaren rellen zullen veroorzaken. Maar dit zal eveneens het begin zijn van het herstel. Dat kan wel zeven jaar gaan duren, afhankelijk van de houding en inzet van het collectief.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.899
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan