En dus is het goed? Stop met die social media-mentaliteit van kritiekloze copy-paste en ONDERZOEK voordat je doorstuurt!niet dus, werd me geappt. En staat op Rumble.com
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dus is het goed? Stop met die social media-mentaliteit van kritiekloze copy-paste en ONDERZOEK voordat je doorstuurt!niet dus, werd me geappt. En staat op Rumble.com
Bewustzijn is de sleutel
![]()
V for Valentine – Daan de Wit: Bewustzijn als wapen
[video width="640" height="360" mp4="https://hetanderenieuws.nl/wp-content/uploads/2022/08/Daan-de-Wit-Bewustzijn-als-wapen-66.mp4"][/video] Onderzoeksjournalist Daan de Wit schuift aan om te praten over het grotere plaatje. Daan schreef boeken over geopolitieke onderwerpen (de volgende…hetanderenieuws.nl
Dorothé
Met alle respect voor Daan, maar met ayuhuasca genereer je geem blijvende veranderingen, dat gebeurt alleen van binnenuit en niet via een externe substantie.
Mike
Ja dat kun je activeren. In de oudste hindoeïstische geschriften (upanishads) staan daarvoor al aanwijzingen beschreven. Kundaliniyoga is daar ook op gericht.Maar kun je dan wel je Kundalini activeren door iets van binnenuit? Of vind je dat hele Kundalini te zweverig?
Je kan het zeker activeren van binnenuit. Alles zit al in je toch! Kundalini heeft alles met bewustzijn en verlichting te maken. Er is kundalini yoga, er zijn mantra's en ademhalingstechnieken om je Kundalini te stimuleren. Overigens vind ik de woordkeuze voor atoombom niet zo passend, daarmee lijkt het destructief. Het wordt vaak gesymboliseerd met twee opgerolde slangen die om elkaar heen draaien. Als je het activeert breng je de mannelijke en vrouwelijke energie bij elkaar. Het is zeer krachtige energie.Maar kun je dan wel je Kundalini activeren door iets van binnenuit? Of vind je dat hele Kundalini te zweverig?
Interessant. Ooit zei een energetisch therapeut tegen mij dat mijn wortelchakra, sacraal chakra en kruinchakra nogal uit balans was. Ze behandelde mij toen met kleur accupunctuur. Over kundalini zei ze toen niks.Je kan het zeker activeren van binnenuit. Alles zit al in je toch! Kundalini heeft alles met bewustzijn en verlichting te maken. Er is kundalini yoga, er zijn mantra's en ademhalingstechnieken om je Kundalini te stimuleren. Overigens vind ik de woordkeuze voor atoombom niet zo passend, daarmee lijkt het destructief. Het wordt vaak gesymboliseerd met twee opgerolde slangen die om elkaar heen draaien. Als je het activeert breng je de mannelijke en vrouwelijke energie bij elkaar. Het is zeer krachtige energie.