The Great Awakening

Is dit werkelijk in Den Haag?

Mike
Ik lees net dit 👇
Dit zijn dezelfde beelden die staan op Grand-jury.net. deze rechtzaak is een half jaar geleden georganiseerd. Reinier Fuellmich met zijn wereldwijde team heeft een groot onderzoek gedaan en een officieus rechtzaak opgezet. Hij heeft steeds gezegd dat het oordeel vanuit het volk moet komen. Omdat het Europees Gerechtshof zelf hoogst waarschijnlijk corrupt is. Dus ik snap niet dat deze beelden vanuit Den Haag zouden komen. De bewijzen heeft hij dus wel, zoals het in de video duidelijk wordt. Het ging vooral om de mensen op alle lagen wereldwijd in te lichten over wat er speelt.
 
Het is belangrijk om juist nu iets te begrijpen. De storm komt er definitief aan en het kan er buitengewoon wild en onvoorspelbaar uitzien. Maar dit is wat er uiteindelijk van komt:
Niets kan stoppen wat aanstaande is. Punt uit. Ik geloof waarlijk dat Trump weet hoe dit eindigt en hij heeft een plan. Wanneer de chaos zich aandient, kies er dan voor op God te vertrouwen en herinner je dat Trump ons herhaaldelijk vertelde dat het beste nog moet komen. Hij weet het. Q weet het. De anons weten het. Wat voor wendingen er ook gebeuren in de komende maanden, maak gewoon je riemen vast, wees voorbereid en verhit op zijn minst 17 zakken popcorn. We komen in de beslissende fases van deze reis. Dit is niet de tijd om ontmoedigd te zijn. De storm zal ze allemaal wegvagen. Heb vertrouwen. We zijn niet zonder reden zo ver gekomen.

 
Ik lees net dit 👇
Dit zijn dezelfde beelden die staan op Grand-jury.net. deze rechtzaak is een half jaar geleden georganiseerd. Reinier Fuellmich met zijn wereldwijde team heeft een groot onderzoek gedaan en een officieus rechtzaak opgezet. Hij heeft steeds gezegd dat het oordeel vanuit het volk moet komen. Omdat het Europees Gerechtshof zelf hoogst waarschijnlijk corrupt is. Dus ik snap niet dat deze beelden vanuit Den Haag zouden komen. De bewijzen heeft hij dus wel, zoals het in de video duidelijk wordt. Het ging vooral om de mensen op alle lagen wereldwijd in te lichten over wat er speelt.

Waar de video vandaan komt maakt mij niet uit, in het verhaal bij de radio dat ik vanmorgen op dotcom plaatste was dit een uitstekende video om duiding te geven wat er aan de hand is in de wereld en niet zo'n video van meer als een uur maar kort en krachtig gezien de hoeveelheid info die behandeld werd
 
PANIC.


[Doorgestuurd van Qtah]
[ Video ]
MUST WATCH & SHARE 👆

Next move in the playbook: come after the Trump SUPPORTERS and further declare them extremists. Fake news media is declaring war on Patriots for criticizing the FBI raid. Be very careful what you say, don’t give them reasons to knock down your door!
 
PANIC.


[Doorgestuurd van Qtah]
[ Video ]
MUST WATCH & SHARE 👆

Next move in the playbook: come after the Trump SUPPORTERS and further declare them extremists. Fake news media is declaring war on Patriots for criticizing the FBI raid. Be very careful what you say, don’t give them reasons to knock down your door!
En voor mensen die geen TG hebben:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.649
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan