The Great Awakening


David Icke over zijn nieuwe boek 'the trap'. Dit gaat o.a over de valkuil van reïncarnatie.
 
David Icke over zijn nieuwe boek 'the trap'. Dit gaat o.a over de valkuil van reïncarnatie.
Ben al aan lezen… inspirerend… mn ook zijn levensverhaal, de bron voor doorzettingsvermogen… 👌🏻☺️👍🏻
 
Brian Cates kanaal: Ik ben in een behoorlijk gek konijnenhol gevallen. Ik zal het je laten zien...

Mike Lindell - Christen, Patriot, ex-verslaafde, multi-miljonair, ondernemer, kussenverkoper... filmproducent? Nee, ik heb het niet over Absolute Proof of Absolute Interference. Zeker, die heeft hij geproduceerd. Maar wat produceerde hij voordat we hem kenden als verdediger van verkiezingsintegriteit, lang voordat de gemanipuleerde verkiezingen ooit plaatsvonden?

In 2016 was Mike een van de 17 uitvoerend producenten van een film gebaseerd op waargebeurde feiten, getiteld Priceless. Het onderwerp? Mensenhandel. Het plot? Een boze, depressieve, recente weduwnaar verliest de voogdij over zijn jonge dochter en kan geen vaste baan behouden, dus neemt hij een duister eenmalig baantje als vrachtwagenchauffeur door het hele land, zonder vragen te stellen. Halverwege ontdekt hij dat zijn lading bestaat uit twee bange jonge meisjes, zusjes. Hij redt ze, vecht om de mensenhandel te stoppen en vindt de wil om te leven.

In 2018 was Mike producent van een documentaire getiteld Trauma. Het onderwerp? De gevolgen van het overleven van een oorlog. De plot? De film volgt zes leden van een medevac-eenheid in Oost-Afghanistan terwijl ze talloze levens redden op het slagveld en vervolgens terugkeren naar huis naar hun families, elk van hen op verschillende manieren gewond door de oorlog.

In 2019 was Mike een van de 42 uitvoerend producenten van een biografie getiteld Unplanned. Het onderwerp? De abortus-industrie. Het plot? Abby Johnson was een van de jongste Planned Parenthood-kliniekdirecteuren, een PP-woordvoerster, was betrokken bij meer dan 22.000 abortussen en vocht voor de invoering van pro-abortuswetgeving. Dat veranderde allemaal, en Abby werd een van de meest vurige pro-life sprekers in Amerika.

Mike hielp de verwoestende persoonlijke impact van elke gruwel te laten zien - mensenhandel, oorlog en abortus. Ik denk dat hij een belangrijk deel van de strijd is geweest voor een lange tijd.

 
You're watching a movie. What makes a good movie? Good actors. Dit is een samenspel van leger en patriottistische burgers.

Mike
 
David Icke over zijn nieuwe boek 'the trap'. Dit gaat o.a over de valkuil van reïncarnatie.
Icke is een prima kerel al vind ik zaken als dat we op eengesimuleerde wereld leven en reptilians onaannemelijk.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan