Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelooft Jan Bennink er niet meer in?
Gelooft Jan Bennink er niet meer in?
Serieus? Scott isvan mening dat de white hats niet in control zijn?Ik denk dat dit de invloed is van Scott Kesterson van BardsFM, die zegt dit vaker....
Ik denk en hoop dat Jan verkeerd geïnterpreteerd wordt.Hij zou beter moeten weten. Zijn grote held, Scott Kesterson (Bards FM), stond eerst bekend als Bards of War en was een grote stem binnen de Q-beweging. Scott heeft het christelijke pad gekozen en zet een stevig (mannelijk) gedecentraliseerd christendom neer, waarbij hij de door Q geleerde lessen omzet in praktische handwijzingen voor dagelijks verzet tegen de tirannieke, duivelse agenda waar we mee te maken hebben. Hoewel Scott Q niet meer bij naam noemt is het voor mij duidelijk dat hij de bijbel combineert met de militaire strategieen van Q. Of Jan nu wel of niet een bewuste Q-volger is, via Scott is hij dat stiekem toch.
Mike
Ja dat is inderdaad wat Scott zegt. Maar dat kan ook strategisch zijn, want hij wil men zelf aanzetten tot actie en niet laten wachten op hulp.Serieus? Scott isvan mening dat de white hats niet in control zijn?
Mike
Ik luister niet dagelijks hoor maar heb dit idd wel verschillende keren voorbij horen komen. Niet hopen dat anderen dit oplossen maar vertrouwen op God en op onze eigen kracht.Ja dat is inderdaad wat Scott zegt. Maar dat kan ook strategisch zijn, want hij wil men zelf aanzetten tot actie en niet laten wachten op hulp.
Joost
Jij weet hoe het hoort, eindelijk een echte pannenkoekenbakkerNiet met een echte pan en voldoende hittenooit teflon rommel gebruiken maat staal of gietijzer
Over de vreselijke experimenten met beagles door Fauci.
Hopelijk dan niet de eerste pannenkoek want die mislukt meestal......
Wat is er met zaterdag?