The Great Awakening

Gelooft Jan Bennink er niet meer in?


Hij zou beter moeten weten. Zijn grote held, Scott Kesterson (Bards FM), stond eerst bekend als Bards of War en was een grote stem binnen de Q-beweging. Scott heeft het christelijke pad gekozen en zet een stevig (mannelijk) gedecentraliseerd christendom neer, waarbij hij de door Q geleerde lessen omzet in praktische handwijzingen voor dagelijks verzet tegen de tirannieke, duivelse agenda waar we mee te maken hebben. Hoewel Scott Q niet meer bij naam noemt is het voor mij duidelijk dat hij de bijbel combineert met de militaire strategieen van Q. Of Jan nu wel of niet een bewuste Q-volger is, via Scott is hij dat stiekem toch.

Mike
 
Hij zou beter moeten weten. Zijn grote held, Scott Kesterson (Bards FM), stond eerst bekend als Bards of War en was een grote stem binnen de Q-beweging. Scott heeft het christelijke pad gekozen en zet een stevig (mannelijk) gedecentraliseerd christendom neer, waarbij hij de door Q geleerde lessen omzet in praktische handwijzingen voor dagelijks verzet tegen de tirannieke, duivelse agenda waar we mee te maken hebben. Hoewel Scott Q niet meer bij naam noemt is het voor mij duidelijk dat hij de bijbel combineert met de militaire strategieen van Q. Of Jan nu wel of niet een bewuste Q-volger is, via Scott is hij dat stiekem toch.

Mike
Ik denk en hoop dat Jan verkeerd geïnterpreteerd wordt.
 
Ja dat is inderdaad wat Scott zegt. Maar dat kan ook strategisch zijn, want hij wil men zelf aanzetten tot actie en niet laten wachten op hulp.

Joost
Ik luister niet dagelijks hoor maar heb dit idd wel verschillende keren voorbij horen komen. Niet hopen dat anderen dit oplossen maar vertrouwen op God en op onze eigen kracht.
 
De berichten over het martelen van proefdieren als onderdeel van gain-of-function 'onderzoek' bevestigen wat ik afgelopen zomer tijdens mijn lezingen al zei: ze zijn uit op de exosomen van deze arme dieren en isoleren, synthetiseren en patenteren deze. Dit zijn de zogenaamde 'virussen'.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan