The Great Awakening

Wat me vaak opvalt is, dat als ik een podcast bekijk, dat ze dan op exact hetzelfde niveau van ontwaking zitten als ik. Het zijn zaken die ik dan al voor mezelf precies zo vastgesteld heb, en dan spreken sommige mensen dat in vaak dezelfde bewoordingen uit.
Dit is dan een kosmische ontwakening, het gebeurt op eenzelfde niveau. Het is alsof we langzaam gezamenlijk steeds meer stapjes omhoog gaan op energetisch niveau.

Dorothé
 
Ik kom van alles tegen over Alec baldwin maar dit vind ik echt storend

1E318570-D79F-447A-B50E-BF3C6C256C7D.jpeg

In t verleden heeft Brandon Lee (de zoon van Bruce Lee) ook iemand doodgeschoten op de set van een film. Bruce Lee heeft zijn verhaal natuurlijk

Maar dit vind ik wel heel toevallig

44F05984-C1A9-4213-86A0-1AA3519D756A.jpegF4DA81A7-E2DB-4706-BABE-4F635BD218CD.jpeg
 
Ik wil even persoonlijk worden.

Deze gehele fase van ontwakening, heeft mij tot nu toe al heel veel gebracht.
Wie ben ik eigenlijk;
Ik ben harmonieus, opgewekt en hartelijk; beleefdheid, zachtaardigheid, en bescheidenheid zijn eveneens typerend voor mij.
Dit zijn zo op het eerste zich hele mooie eigenschappen maar maken mij wel kwetsbaar.
Zowel privé als in werksituaties liep ik eigenlijk altijd met een zgn. masker om deze kwetsbaarheid en de gevolgen daarvan te repareren. Angst en ook pijn hadden mij steeds in een stand van 'vechten' gebracht. Niet echt vechten natuurlijk, want dat is niet mijn aard. Ik paste me zodanig aan en perfectioneerde me steeds meer.
Gedurende deze Corona-tijd zijn er vele podcasts voorbij gekomen die mij veel gebracht hebben. Het boek van Jan Storms over psychopathie heeft mij bijzonder veel gebracht en echt laten inzien in wat voor een wereld wij leven, welke soorten mensen er zijn en hoe je daar goed mee om kan gaan.
Ik heb iets heel belangrijks geleerd! Ik stel me minder kwetsbaar op en dat is al op zich een goede verdediging. Ik ben wel eerlijk, maar ik hoef niet steeds het achterste van mijn tong te laten zien. Dingen niet zeggen, zwijgen op het juiste moment, ergens niet op ingaan en op groter niveau burgerlijke ongehoorzaamheid mogen en moeten zelfs, om te kunnen overleven en te kunnen leven.
Dus niet repareren van ellende achteraf, maar een bescherming vooraf opleggen.
Ook niet meer perfect willen zijn en door iedereen geliefd en gerespecteerd hoeven moeten worden. Eigenlijk me zodanig opstellen dat het voor een ander LIJKT alsof ik imperfect bezig ben en als persoon niet alles geef. Mezelf niet steeds verantwoorden en ook minder praten. Dit stelt mij in de mogelijkheid om het wat rustiger aan te doen en niet op een hoog verwachtingsniveau te moeten leven. Misschien komt het wel iets minder harmonieus, opgewekt, hartelijk, beleefd, zachtaardig, en bescheiden over, maar juist dat geeft mij meer vrijheid.

Godzijdank heb ik deze waardevolle les geleerd! Mijn naïviteit is veranderd in WETEN en daardoor ben ik bezig met een fase van volwassen-worden. Dit is leeftijd onafhankelijk. Je kunt het ook verlichting noemen.

Dorothé
Mooi om te lezen Dorothè!. Dat deze uitdagende en enerverende tijd ook veel goeds heeft gebracht!! Ik kon het ook merken aan de jouw bijdragen!
Bij mij heeft het ook zeker voor een verrijking gezorgd, maar meer van vanaf de andere kant. Ik ben veel milder geworden. Waar ik doorgaans analytisch was en waarin ik nogal fel kon zijn, kan ik me beter inleven in waarom mensen de keuzes maken die ze maken. Ben het er nog steeds niet mee eens,(en hoop ook niet dat ze het doen) maar neem het ze niet kwalijk. Kan het loslaten, zonder oordeel en mochten ze hulp nodig hebben, ben ik er voor hen. Had ik een jaar geleden niet verwacht van mezelf.
 
Mooi om te lezen Dorothè!. Dat deze uitdagende en enerverende tijd ook veel goeds heeft gebracht!! Ik kon het ook merken aan de jouw bijdragen!
Bij mij heeft het ook zeker voor een verrijking gezorgd, maar meer van vanaf de andere kant. Ik ben veel milder geworden. Waar ik doorgaans analytisch was en waarin ik nogal fel kon zijn, kan ik me beter inleven in waarom mensen de keuzes maken die ze maken. Ben het er nog steeds niet mee eens,(en hoop ook niet dat ze het doen) maar neem het ze niet kwalijk. Kan het loslaten, zonder oordeel en mochten ze hulp nodig hebben, ben ik er voor hen. Had ik een jaar geleden niet verwacht van mezelf.
Dat maakt het dus waard om te leven, zelfs in de meest onmogelijke tijden die er zijn. Het leven is zo waardevol en dat mogen we nooit vergeten. Houd van het leven, geniet er ook nu van op de manier die ieder eigen is en weet dat betere tijden zullen gaan komen. En weet ook dat het leven alleen mooi kan zijn als je er met medemensen en/of dieren van kunt genieten.
Deze tijd is er ook een van reflectie en kunnen onderscheiden wat uiteindelijk belangrijk is.

Dorothé
 
Even een vraagje, was het niet steeds 4 jaar delta?
Ik hoop natuurlijk niet, want dan zou het pas in 2022 zijn.
Maar dingen die Q gepost heeft in 2018 zouden met een 4 jaar delta in 2022 uitkomen. Of zit ik verkeerd?
En is dit dan in Amerika, of wereldwijd? Wij zullen wel later ontwaken dan in Amerika.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
JIM VAN GOMPEL, [23.10.21 19:14]
[Forwarded from Kriss]
[ Photo ]

JIM VAN GOMPEL, [23.10.21 19:14]
[Forwarded from Brian Cates - Political Columnist (Brian Cates)]
☝️☝️☝️ Pay attention to the next post below. I’m going to SHOW YOU the Executive Order this person I’d referring to.

JIM VAN GOMPEL, [23.10.21 19:14]
[Forwarded from Brian Cates - Political Columnist (Brian Cates)]
[ Photo ]

JIM VAN GOMPEL, [23.10.21 19:14]
[Forwarded from Brian Cates - Discussion Group]
You know every explanation proffered by Biden and others to explain the backlog - “we don’t have enuff cranes, of truck drivers, no wait it’s COVID,etc. etc.!” is bullshit, right?

JIM VAN GOMPEL, [23.10.21 19:14]
[Forwarded from Brian Cates - Political Columnist (Brian Cates)]
So don’t be to quick to dismiss this.

JIM VAN GOMPEL, [23.10.21 19:14]
[Forwarded from Brian Cates - Political Columnist (Brian Cates)]
A lot of people ALREADY SETTLED on a narrative that the globalist cabal is doing this themselves as part of the Great Reset strategy. Biden is fully in control and lying about why he’s keeping all those cargo ships circling around out there.

JIM VAN GOMPEL, [23.10.21 19:14]
[Forwarded from Brian Cates - Political Columnist (Brian Cates)]
You cannot reverse a previous President’s EO’s involving a national emergency while that national emergency is ongoing. You also cannot reverse the previous President’s PEAD’s. Biden will NEVER come out and admit his hands are tied, he has to do this. Instead he and his impotent administration are forced to mumble one lame excuse after another.

JIM VAN GOMPEL, [23.10.21 19:14]
[Forwarded from Brian Cates - Political Columnist (Brian Cates)]
To reverse Trump’s EO’s signed and instituted and triggered into operational status by a national emergency, Biden would have to declare an end to the COVID pandemic. I’m pretty sure one of PEAD’s Trump signed involved his successor not being allowed by the military to reveal the election interference EO has become active. So Biden hasn’t declared an end to the national emergency because he can’t. Also, I’m pretty sure behind the scenes Trump’s EO on election interference being triggered activated several PEAD’s Trump signed that the Democrats in Congress are still trying get information about with their 1/6 commission subpoenaing Trump and Bannon. They will never get the information they’re frantically trying to uncover.

JIM VAN GOMPEL, [23.10.21 19:14]
[Forwarded from Brian Cates - Political Columnist (Brian Cates)]

JIM VAN GOMPEL, [23.10.21 19:14]
[Forwarded from Praying Medic (Dave Hayes)]
[ Photo ]

JIM VAN GOMPEL, [23.10.21 19:14]
[Forwarded from Brian Cates - Discussion Group]
WHILE A NATIONAL EMERGENCY IS ONGOING any EO’s or PEAD’s made directly relating to that national emergency cannot be reversed by an incoming administration. Learn how this actually works. Don’t just believe shit some media talking head told you. RESEARCH IT. Those of you who keeping asking for explanations about all the weird shit we’re watching Biden and Garland either do or allow, I’m TELLING you what the reason is. They do it because they have to. The military was given standing orders during a national emergency. As long as that national emergency is in effect -and it still is- Biden is not a fucking king. PEAD’s and EO’s enforced secretly by the military, the courts, and Congress tightly control him. He has to do certain things and is prevented from doing other things. And nobody in Biden’s administration can reveal any of this. He can’t publicly say why he and Garland haven’t shut down Durham or Weiss.

JIM VAN GOMPEL, [23.10.21 19:14]
[Forwarded from Brian Cates - Political Columnist (Brian Cates)]
Counterpoint: what you’re saying here about Trump and national emergency EO’s and PEAD’s is so explosive, if true, there is no way it would not have leaked. Counter-counterpoint: Durham and other US Attorneys were SPYING ON SOME MOST POWERFUL MEMBERS OF CONGRESS for more than THREE YEARS via federal grand juries issuing search/surveillance warrants for all their phone calls, text messages, and emails and it never leaked. Durham revealed last month he used grand juries to subpoena records from Hillary Clinton’s lawyers, the DNC, Perkins Coie, Fusion GPS for evidence that will allow Durham to prove in the courtroom they manufactured both the Steele Dossier and the Alfa Bank hoaxes before handing them off to federal officials. Durham beat them all in secret grand jury court proceedings that likely lasted more than a year. A truly epic legal battle between The Witch and The Prosecutor. And the prosecutor won. And he until he dropped that indictment on Sussmann, NONE OF THAT LEAKED. So claiming there would have been leaks isn’t the strong counter point you think it is.

JIM VAN GOMPEL, [23.10.21 19:14]
[Forwarded from Praying Medic (Dave Hayes)]
If Trump knew in advance the election was going to be stolen and there was nothing he could do to stop it, I would expect him to booby-trap the White House with executive orders and presidential emergency action directives that would leave his successor helpless. He would be unable to defuse the bombs. Trump tosses the keys to Biden and says, "Good luck."
 
Laatste nieuws van Las Palmas, kijk naar de onderstaande afbeelding waar een patroon zichtbaar is bij de aardbeving, vergelijk dit met afbeeldingen van andere aardbevingen overal ter wereld en je ziet geen patroon.

Hier is de link naar de website en zoom zelf in

Las Palmas.png
 
Laatste nieuws van Las Palmas, kijk naar de onderstaande afbeelding waar een patroon zichtbaar is bij de aardbeving, vergelijk dit met afbeeldingen van andere aardbevingen overal ter wereld en je ziet geen patroon.

Hier is de link naar de website en zoom zelf in

Bekijk bijlage 4896

voor uitleg kijk op 10.00 minuten op deze video

 
voor uitleg kijk op 10.00 minuten op deze video



deze video kreeg ik al vanmiddag toegezonden om 14.48 en ik kan niets geen vervolg vonden online dus wellicht loos alarm. We houden de vinger aan de pols want het ziet er inderdaad niet normaal uit
 
deze video kreeg ik al vanmiddag toegezonden om 14.48 en ik kan niets geen vervolg vonden online dus wellicht loos alarm. We houden de vinger aan de pols want het ziet er inderdaad niet normaal uit
👆 Paul Harmans hierover:
Het lijkt er toch echt op dat dit werkelijkheid is!!!!

Als je de video van Aart hebt bekeken, waarin hij deze video aanhaalt (zolang die nog op Youtube staat) () die laat zien dat het aardbevingspatroon op La Palma een exact rasterpatroon is, iets dat inderdaad absoluut NIET natuurlijk is, zie de afbeeldingen hieronder die ik zelf maakte op de officiële website (https://www.emsc-csem.org/Earthquake/Map/gmap.php)

Een paar weken geleden toen de vulkaan op La Palma actief werd en er honderden aardbevingen werden geregistreerd, opperde ik dat de Deep State wel eens gebruik zou kunnen maken van de zeer hoge energie HAARP systemen die op bepaalde locaties op aarde staan opgesteld en waarvan bewezen is dat daarmee oa. aardbevingen kunnen worden opgewekt op elke bewust gekozen plek ter wereld en met een feilloze precisie.
(https://www.wanttoknow.nl/overige/vragen-over-haarp-in-de-europese-commissie)

Ik vroeg me toen af of dit het ultieme wapen van de Deep State zou kunnen zijn om de op handen zijnde onthulling en berechting van hen te voorkomen. Als er een heel groot deel van het eiland La Palma daadwerkelijk in de oceaan schuift, dan kan dat een gigantische tsunami veroorzaken en de oostkust van oa. de VS vernietigen, met als gevolg zo’n 100 miljoen doden. Dat zou een ramp zijn waar de mensheid helemaal van slag door zou zijn en er de eerste tientallen jaren geen enkele aandacht meer zou zijn voor de Deep State, en dat is nu net wat de Deep State heel graag zou willen!

Check zelf de EMSC website en zie met eigen ogen dat het rasterpatroon er werkelijk is, zolang het daar natuurlijk nog aanwezig is. Het kan door de autoriteiten verwijderd worden, maar geregistreerde aardbevingen verdwijnen na ongeveer een week automatisch van het scherm om plaats te maken voor de volgende aardbevingen (die wellicht ook wel dat rasterpatroon laten zien).

De afbeeldingen hieronder geven het rasterpatroon op La Palma weer en ter vergelijking een aardbevingscluster in Chili/Argentinië die een natuurlijk patroon laat zien. Klik op de afbeeldingen om die op groot en duidelijk formaat te bekijken.

En de video van Aart (zelf nog niet gezien):
 
👆 Paul Harmans hierover:
Het lijkt er toch echt op dat dit werkelijkheid is!!!!

Als je de video van Aart hebt bekeken, waarin hij deze video aanhaalt (zolang die nog op Youtube staat) () die laat zien dat het aardbevingspatroon op La Palma een exact rasterpatroon is, iets dat inderdaad absoluut NIET natuurlijk is, zie de afbeeldingen hieronder die ik zelf maakte op de officiële website (https://www.emsc-csem.org/Earthquake/Map/gmap.php)

Een paar weken geleden toen de vulkaan op La Palma actief werd en er honderden aardbevingen werden geregistreerd, opperde ik dat de Deep State wel eens gebruik zou kunnen maken van de zeer hoge energie HAARP systemen die op bepaalde locaties op aarde staan opgesteld en waarvan bewezen is dat daarmee oa. aardbevingen kunnen worden opgewekt op elke bewust gekozen plek ter wereld en met een feilloze precisie.
(https://www.wanttoknow.nl/overige/vragen-over-haarp-in-de-europese-commissie)

Ik vroeg me toen af of dit het ultieme wapen van de Deep State zou kunnen zijn om de op handen zijnde onthulling en berechting van hen te voorkomen. Als er een heel groot deel van het eiland La Palma daadwerkelijk in de oceaan schuift, dan kan dat een gigantische tsunami veroorzaken en de oostkust van oa. de VS vernietigen, met als gevolg zo’n 100 miljoen doden. Dat zou een ramp zijn waar de mensheid helemaal van slag door zou zijn en er de eerste tientallen jaren geen enkele aandacht meer zou zijn voor de Deep State, en dat is nu net wat de Deep State heel graag zou willen!

Check zelf de EMSC website en zie met eigen ogen dat het rasterpatroon er werkelijk is, zolang het daar natuurlijk nog aanwezig is. Het kan door de autoriteiten verwijderd worden, maar geregistreerde aardbevingen verdwijnen na ongeveer een week automatisch van het scherm om plaats te maken voor de volgende aardbevingen (die wellicht ook wel dat rasterpatroon laten zien).

De afbeeldingen hieronder geven het rasterpatroon op La Palma weer en ter vergelijking een aardbevingscluster in Chili/Argentinië die een natuurlijk patroon laat zien. Klik op de afbeeldingen om die op groot en duidelijk formaat te bekijken.

En de video van Aart (zelf nog niet gezien):

Allemaal leuk maar ik vertrouw die Hal Turner voor geen meter🤔
 
Allemaal leuk maar ik vertrouw die Hal Turner voor geen meter🤔
Als er een heel groot deel van het eiland La Palma daadwerkelijk in de oceaan schuift, dan kan dat een gigantische tsunami veroorzaken en de oostkust van oa. de VS vernietigen, met als gevolg zo’n 100 miljoen doden.
Dat de VS te maken krijgt met aardverschuivingen heb ik ook gehoord. Dan i.r.t. het naderen van de planeet Nibiru bij ons zonnenstelsel. Zou ook tot gevolg hebben dat NL onder water komt te staan in een later stadium... https://www.fatsforum.nl/threads/apocalyps-doemscenario.3545/page-14#post-342326
 
Over dat nieuwe platform van trump: gaat hij die begin november ‘21 lanceren of pas in februari 2022? Ik lees 2 verschillende data dus welke is de juiste?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.506
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan