The Great Awakening

Paul Harmans via TG:
SAVE AMERICA
PRESIDENT DONALD J. TRUMP
OCTOBER 19, 2021
BEDMINSTER, NJ

Statement by Donald J. Trump, 45th President of the United States of America

Wel, het is uiteindelijk gebeurd. De vroegere, nobele Thomas Jefferson, één van onze meest belangrijke Founding Fathers en hoofdschrijver van de Grondwet van de Verenigde Staten, is verdreven uit de indrukwekkende New York City Raadszaal. Wie had ooit gedacht dat dit mogelijk zou zijn? (Ik dacht dat, en benoemde het lang geleden!) De volgenden zullen zijn: Benjamin Franklin, Abraham Lincoln en, natuurlijk, George Washington. Radicaal Links is gek geworden en beschadigt ons land zeer ernstig - Maar op een dag binnenkort, zullen verstandige mensen terugkomen en zal ons land opnieuw gerespecteerd worden!

Opmerking Paul: Ik weet het, Trump belooft weer ‘binnenkort’, maar wat is binnenkort? Gezien op de vele jaren geschiedenis van de Verenigde Staten is een jaar, twee jaar, drie jaar, niet veel, echter in de tijden van nu is elke dag wachten er één teveel. Maar ja, we moeten het ermee doen, wij kennen ‘Het Plan’ niet tot in de details, maar weet je, ooit is de bewering ‘binnenkort’ van Trump wel juist!

De stad New York staat op het punt het standbeeld van Thomas Jefferson uit de raadszaal te verwijderen

Weet je wie dit voorspelde? Trump. Al in 2017, toen links al zo hard bezig was met het verwijderen van een Geconfedereerd standbeeld, Trump wist precies waar dit toe zou leiden.
 
Voor de geïnteresseerden…. Serie van 80 korte videos over de wijze waarop het Kwaad, Satan, zich manifesteert in deze wereld waarbij de mens als evenbeeld van God, dus als personificatie van het Goed, The Battlefield is waarop de strijd tussen Goed & Kwaad gevoerd wordt. Wij zijn geen slachtoffer…. Wij, de Mensheid nu, is het speelveld… op wat wij zijn wordt Goed en Kwaad tegenover elkaar gezet en de strijd gevoerd die Satan wil voeren. Zoals Dominee Visser zegt…. Op het ultimieme moment “houdt je met beiden handen vast aan het Hart van God”….. wat of wie of hoe God ook is.

 
 
Ik wil even persoonlijk worden.

Deze gehele fase van ontwakening, heeft mij tot nu toe al heel veel gebracht.
Wie ben ik eigenlijk;
Ik ben harmonieus, opgewekt en hartelijk; beleefdheid, zachtaardigheid, en bescheidenheid zijn eveneens typerend voor mij.
Dit zijn zo op het eerste zich hele mooie eigenschappen maar maken mij wel kwetsbaar.
Zowel privé als in werksituaties liep ik eigenlijk altijd met een zgn. masker om deze kwetsbaarheid en de gevolgen daarvan te repareren. Angst en ook pijn hadden mij steeds in een stand van 'vechten' gebracht. Niet echt vechten natuurlijk, want dat is niet mijn aard. Ik paste me zodanig aan en perfectioneerde me steeds meer.
Gedurende deze Corona-tijd zijn er vele podcasts voorbij gekomen die mij veel gebracht hebben. Het boek van Jan Storms over psychopathie heeft mij bijzonder veel gebracht en echt laten inzien in wat voor een wereld wij leven, welke soorten mensen er zijn en hoe je daar goed mee om kan gaan.
Ik heb iets heel belangrijks geleerd! Ik stel me minder kwetsbaar op en dat is al op zich een goede verdediging. Ik ben wel eerlijk, maar ik hoef niet steeds het achterste van mijn tong te laten zien. Dingen niet zeggen, zwijgen op het juiste moment, ergens niet op ingaan en op groter niveau burgerlijke ongehoorzaamheid mogen en moeten zelfs, om te kunnen overleven en te kunnen leven.
Dus niet repareren van ellende achteraf, maar een bescherming vooraf opleggen.
Ook niet meer perfect willen zijn en door iedereen geliefd en gerespecteerd hoeven moeten worden. Eigenlijk me zodanig opstellen dat het voor een ander LIJKT alsof ik imperfect bezig ben en als persoon niet alles geef. Mezelf niet steeds verantwoorden en ook minder praten. Dit stelt mij in de mogelijkheid om het wat rustiger aan te doen en niet op een hoog verwachtingsniveau te moeten leven. Misschien komt het wel iets minder harmonieus, opgewekt, hartelijk, beleefd, zachtaardig, en bescheiden over, maar juist dat geeft mij meer vrijheid.

Godzijdank heb ik deze waardevolle les geleerd! Mijn naïviteit is veranderd in WETEN en daardoor ben ik bezig met een fase van volwassen-worden. Dit is leeftijd onafhankelijk. Je kunt het ook verlichting noemen.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.326
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan