Dit artikel

voor mezelf vertaald dus plaats maar meteen ook hier. Scheelt weer voor
@Medusa
Waarom is Soros ineens zo luidruchtig over Xi? Vorige maand was het Poetin. Vorig jaar was het Trump.
Laten we een beetje deductief redeneren om te concluderen waar het hier om gaat.
Soros heeft zich uitgesproken over Poetin omdat Soros een belangrijke ideoloog was in het Oekraïense biologische netwerk, en Poetin heeft dat ontmaskerd. Hij plaatste zelfs Soros' naam en gezicht in zijn militaire diashow, waarin hij hem beschuldigde van het maken van biologische wapens. Poetin ontmaskerde Soros' corruptie.
Soros was vocaal over Trump omdat Soros Antifa, BLM, Caravans, Kavanaugh demonstranten, enz. financierde, en zijn tentakels in alle niveaus van de Amerikaanse politiek en alle takken had, en Trump ontmaskerde het. Trump ging op Fox News en riep Soros elke keer dat hij rellen of protesten financierde. Trump legde de corruptie van Soros bloot.
Dus waarom is Soros nu zo uitgesproken over Xi? Nou, logica zou suggereren dat Xi op zoek is om wat van Soros' corruptie te ontmaskeren.
Wat is Xi van plan? Taiwan binnentrekken. Deductief redeneren zou suggereren dat Soros zijn tentakels in Taiwan heeft en niet wil dat Xi dat blootlegt. Maar wat is "het"?
We weten dat de VS veel invloed heeft in Taiwan en dat er door de VS gefinancierde laboratoria zijn. Maar veel mensen suggereren dat de Chinezen uit zijn op de productie van microchips, omdat George Soros een groot aantal, maar geen controlerend belang heeft in een halfgeleiderbedrijf in Taiwan. Slechts ongeveer 8 miljoen dollar waard, wat voor Soros een schijntje is. Maar het is zeker iets om in de gaten te houden.
Het is ook belangrijk om te erkennen dat Trump, Poetin en Xi allemaal een gemeenschappelijke vijand hebben in George Soros, en daarmee de deep state in zijn geheel.
Er is dus een echte strategische waarde en wederzijds belang tussen Trump, Poetin en Xi om samen te werken. De vijand van mijn vijand is mijn vriend".
Ik flirt al een hele tijd met deze mogelijkheid, jaren in feite, en deze recente acties van Soros lijken deze lijn van denken te ondersteunen. En als we het echt willen bevestigen voor de schapen, en dit niveau van corruptie willen vervolgen, dan zou er zoiets als een internationale coalitie nodig zijn om het eens te worden op een wereldwijd podium.
Voedsel voor de gedachte.
Clandestine