The Great Awakening

We will root them all out
Every lie will be revealed
Every sick POS pedophile will be uncovered
And these people think they can hide behind the pulpit and preach to others about God and purity and sin but behind closed doors do the exact opposite.

God sees all.
There will be a day of reckoning.

This happened at New Life Christian Church in Warsaw, IN (USA). The pastor confirmed her account and both he and his wife stepped down from the church

Good riddance.

Mike

I grew up on a commercial fishing vessel and this was something my father had done when we were caught in a very very dangerous storm. He taught us all to do this IF we ourselfs were ever caught in a storm.

The only way out alive is to steer straight into the waves and hit them dead on... as to not to roll the boat over and capsize.

My point is this... If we are in the storm... we must turn and face it, hold on on tight! And #TrustThePlan (We Are The Plan) We got this.🔥🔥

Mike

The Chinese government via State claims that elements within the United States Military are manufacturing food shortages in rival countries, with the usage of bugs as vectors to pass diseases to crops and wipe out food supply. Directly accuses them of breaching the Biological Weapons Convention.

These are not outlandish claims, as we all recall the US MIL utilizing animals as vectors in Ukraine such as migratory birds to spread pathogens.

Oh yeah and they also have all the details up about it on DARPA’s public military website. They claim these genetically modified pathogens and bug vectors are used as “countermeasures against potential natural or engineered threats to the food supply chain”. Check it out ⬇️

So just as the US claims they need to create genetically modified pathogens in Ukraine for “defensive” purposes, they also need to create insect armies with genetically modified pathogens, to “protect the food supply”.

Do you see the pattern here?
The US Department of DEFENSE only seems to be engaged in OFFENSIVE activity. They are conducting offensive biological research under the guise of “defense”. And the other world powers are not happy about it. Especially considering these “defensive biological weapons” keep “getting out”.

Now here is the Breitbart article, and they are clearly not buying any of these accusations, but the accusations from the Chinese are significant nonetheless, given the militaristic implications to both Russia and China accusing the US of mass genocide and biological warfare. Also given how much the US have lied about EVERYTHING, we need to take all sides into account. If you believe we can blindly trust the US government, I have many bridges to sell you.

Here’s an extremely juicy passage from the article:

“Experts reached by the Global Times said the Insect Allies is turning this concern into a real potential danger. ‘Why do they use insects as carriers? Why does the US build bio-labs near other countries like Russia? When the Pandora’s Box is opened, a series of disasters will follow,’ said an expert.
However, this is just a tip of the iceberg as a project with a potential biological weapons threat. In addition to the Insect Allies program, the US has conducted biological experiments around the world in said notorious ‘bio-labs’ disregarding human safety and natural ethics while blatantly violating the ‘Biological Weapons Convention.’”

China State sponsored media experts sure seem to sound a lot like me 😂

-Clandestine

(Shout out to Kelen from InfoWars for the tip on the story)

Breitbart (https://www.breitbart.com/asia/2022...creating-insect-bio-weapons-to-cause-famines/)
Chinese Regime Conspiracy Theory: U.S. Creating Insect ‘Bio-Weapons’ to Cause Famines
Chinese state media tries blaming the impending global food crisis on a program to weaponize insects by the U.S. military.

Dorothé

Vertaald met www.DeepL.com/Translator

De Chinese regering beweert via de staat dat elementen binnen het Amerikaanse leger voedseltekorten veroorzaken in rivaliserende landen, waarbij insecten worden gebruikt als vectoren om ziekten over te brengen op gewassen en de voedselvoorziening uit te roeien. Beschuldigt hen rechtstreeks van het schenden van het Verdrag inzake Biologische Wapens.

Dit zijn geen vreemde beweringen, want we herinneren ons allemaal dat het Amerikaanse MIL in Oekraïne dieren als vectoren gebruikte, zoals trekvogels, om ziekteverwekkers te verspreiden.

Oh ja, en ze hebben er ook alle details over op DARPA's openbare militaire website. Ze beweren dat deze genetisch gemodificeerde pathogenen en insectvectoren worden gebruikt als "tegenmaatregelen tegen potentiële natuurlijke of gemanipuleerde bedreigingen voor de voedselketen". Bekijk het ⬇️

Dus net zoals de VS beweren dat ze genetisch gemodificeerde pathogenen moeten creëren in Oekraïne voor "defensieve" doeleinden, moeten ze ook insectenlegers creëren met genetisch gemodificeerde pathogenen, om "de voedselvoorziening te beschermen".

Ziet u het patroon hier?
Het Ministerie van Defensie van de VS lijkt zich alleen bezig te houden met UITVOERENDE activiteiten. Ze doen offensief biologisch onderzoek onder het mom van "defensie". En de andere wereldmachten zijn er niet blij mee. Vooral gezien het feit dat deze "defensieve biologische wapens" steeds "vrijkomen".

Hier is het Breitbart artikel, en zij geloven duidelijk niets van deze beschuldigingen, maar de beschuldigingen van de Chinezen zijn niettemin belangrijk, gezien de militaristische implicaties voor zowel Rusland als China die de VS beschuldigen van massale genocide en biologische oorlogsvoering. Ook gezien het feit dat de VS over ALLES hebben gelogen, moeten we met alle kanten rekening houden. Als u gelooft dat we de regering van de VS blindelings kunnen vertrouwen, heb ik u heel wat bruggen te verkopen.

Hier is een zeer sappige passage uit het artikel:

"Experts die Global Times bereikte, zeiden dat de Insect Allies deze bezorgdheid veranderen in een reëel potentieel gevaar. Waarom gebruiken ze insecten als dragers? Waarom bouwt de VS biolaboratoria in de buurt van andere landen zoals Rusland? Als de doos van Pandora wordt geopend, zal een reeks rampen volgen,' aldus een deskundige.
Dit is echter slechts een topje van de ijsberg als het gaat om een project met een potentiële dreiging van biologische wapens. Naast het Insect Allies programma, hebben de VS over de hele wereld biologische experimenten uitgevoerd in genoemde beruchte 'bio-labs' waarbij de menselijke veiligheid en de natuurlijke ethiek werden genegeerd, terwijl het 'Verdrag inzake Biologische Wapens' schaamteloos werd geschonden."

De door de Chinese staat gesponsorde media-experts klinken wel erg als ik 😂

-Clandestine

(Shout out naar Kelen van InfoWars voor de tip over dit verhaal)

Breitbart (https://www.breitbart.com/asia/2022...creating-insect-bio-weapons-to-cause-famines/)
Samenzweringstheorie Chinees Regime: VS creëert insecten-'bio-wapens' om hongersnoden te veroorzaken
Chinese staatsmedia proberen de dreigende wereldwijde voedselcrisis te wijten aan een programma om insecten te bewapenen door het Amerikaanse leger.

Dorothé

Laatst bewerkt:
We zitten nu in de fase waarbij 'het nieuwe' er al is, maar 'het oude' eigenlijk niet aan de kant wil en heel veel herrie maakt. Dit kan een intens eindspel worden met nog meer onrust en weerstand. Maar in deze grote cyclus zal alles van nature uiteindelijk bewegen naar de hoge energieën.
Wij mensen spelen ook een rol in deze transformatie. We kunnen bewust kiezen om te verbinden met de hoge energieën en niet meer meegaan in de dualiteit van de lage energieën, het oude systeem. De toegangsdeur tot de hoge energieën vind je in de stilte, diep in jezelf, in je hart.

Laatst bewerkt:
Bioclandestine op TG;
Hey everyone, exciting news!

I know I’ve been a little quiet over the past few days and I apologize. My mission is waking up normies and I can’t break into echo chambers and red pill while the populace are this emotionally charged. As with all life situations, we must be sound in mind and judgement to have logical and constructive conversation.

Times like these are not conducive for operations. So instead, I’ve chosen to use this time to work on some other projects and I implore you all to do the same. Spend some time with family and friends. Enjoy the weekend. Use this time to recharge because the coming months leading up to November will be nothing short of batshit crazy.

As for the “project” I’m working on, I finally have all the pieces in place to roll-out my highly anticipated podcast! As well as other ways to expand my ways of providing you all content!

I’m going to start with a couple episodes a week to get acclimated and get comfortable with my systems, equipment, and software. Then if there is enough interest in the show, I will increase to 5 days a week.

Unfortunately I can’t reveal the podcast name, artwork, logos, etc., until launch date in order to protect my intellectual property, but as of now, expected launch date is June 13th.

I have plenty of ideas and game plans for content, but I always appreciate your feedback, so let me know what you all think in the comments below:

-What are you looking for in a podcast?
-What kind(s) of content are you looking to see?
-Do you regularly listen to podcasts?
-Who are some of your favorite podcasts to listen to?
-What apps or platforms do you use to listen to podcasts?

I appreciate the support!

Hé iedereen, spannend nieuws!

Ik weet dat ik een beetje stil ben geweest de laatste paar dagen en ik verontschuldig me. Mijn missie is normies wakker te schudden en ik kan niet in echokamers en rode pillen inbreken zolang de bevolking zo emotioneel geladen is. Zoals met alle levenssituaties, moeten we gezond van geest en oordeel zijn om logische en constructieve gesprekken te voeren.

Tijden als deze zijn niet bevorderlijk voor operaties. In plaats daarvan heb ik ervoor gekozen deze tijd te gebruiken om aan andere projecten te werken en ik smeek u allen hetzelfde te doen. Breng wat tijd door met familie en vrienden. Geniet van het weekend. Gebruik deze tijd om op te laden, want de komende maanden tot aan november zullen niets minder dan een dolle boel worden.

Wat betreft het "project" waar ik aan werk, ik heb eindelijk alle stukjes op hun plaats om mijn langverwachte podcast uit te rollen! Net als andere manieren om mijn manier uit te breiden om jullie allemaal inhoud te geven!

Ik ga beginnen met een paar afleveringen per week om te acclimatiseren en vertrouwd te raken met mijn systemen, apparatuur en software. Als er genoeg belangstelling is voor de show, zal ik uitbreiden naar 5 dagen per week.

Jammer genoeg kan ik de naam van de podcast, het artwork, de logo's, enz., niet onthullen tot de lanceringsdatum om mijn intellectuele eigendom te beschermen, maar vanaf nu is de verwachte lanceringsdatum 13 juni.

Ik heb veel ideeën en plannen voor de inhoud, maar ik waardeer altijd jullie feedback, dus laat me weten wat jullie allemaal denken in de commentaren hieronder:

-Wat zoek je in een podcast?
-Wat voor soort(en) inhoud wil je zien?
-Luister je regelmatig naar podcasts?
-Wie zijn jouw favoriete podcasts om naar te luisteren?
-Welke apps of platformen gebruik je om naar podcasts te luisteren?

Ik waardeer de steun!

Dorothé

Bioclandestine op TG;
Hey everyone, exciting news!

I know I’ve been a little quiet over the past few days and I apologize. My mission is waking up normies and I can’t break into echo chambers and red pill while the populace are this emotionally charged. As with all life situations, we must be sound in mind and judgement to have logical and constructive conversation.

Times like these are not conducive for operations. So instead, I’ve chosen to use this time to work on some other projects and I implore you all to do the same. Spend some time with family and friends. Enjoy the weekend. Use this time to recharge because the coming months leading up to November will be nothing short of batshit crazy.

As for the “project” I’m working on, I finally have all the pieces in place to roll-out my highly anticipated podcast! As well as other ways to expand my ways of providing you all content!

I’m going to start with a couple episodes a week to get acclimated and get comfortable with my systems, equipment, and software. Then if there is enough interest in the show, I will increase to 5 days a week.

Unfortunately I can’t reveal the podcast name, artwork, logos, etc., until launch date in order to protect my intellectual property, but as of now, expected launch date is June 13th.

I have plenty of ideas and game plans for content, but I always appreciate your feedback, so let me know what you all think in the comments below:

-What are you looking for in a podcast?
-What kind(s) of content are you looking to see?
-Do you regularly listen to podcasts?
-Who are some of your favorite podcasts to listen to?
-What apps or platforms do you use to listen to podcasts?

I appreciate the support!

Hé iedereen, spannend nieuws!

Ik weet dat ik een beetje stil ben geweest de laatste paar dagen en ik verontschuldig me. Mijn missie is normies wakker te schudden en ik kan niet in echokamers en rode pillen inbreken zolang de bevolking zo emotioneel geladen is. Zoals met alle levenssituaties, moeten we gezond van geest en oordeel zijn om logische en constructieve gesprekken te voeren.

Tijden als deze zijn niet bevorderlijk voor operaties. In plaats daarvan heb ik ervoor gekozen deze tijd te gebruiken om aan andere projecten te werken en ik smeek u allen hetzelfde te doen. Breng wat tijd door met familie en vrienden. Geniet van het weekend. Gebruik deze tijd om op te laden, want de komende maanden tot aan november zullen niets minder dan een dolle boel worden.

Wat betreft het "project" waar ik aan werk, ik heb eindelijk alle stukjes op hun plaats om mijn langverwachte podcast uit te rollen! Net als andere manieren om mijn manier uit te breiden om jullie allemaal inhoud te geven!

Ik ga beginnen met een paar afleveringen per week om te acclimatiseren en vertrouwd te raken met mijn systemen, apparatuur en software. Als er genoeg belangstelling is voor de show, zal ik uitbreiden naar 5 dagen per week.

Jammer genoeg kan ik de naam van de podcast, het artwork, de logo's, enz., niet onthullen tot de lanceringsdatum om mijn intellectuele eigendom te beschermen, maar vanaf nu is de verwachte lanceringsdatum 13 juni.

Ik heb veel ideeën en plannen voor de inhoud, maar ik waardeer altijd jullie feedback, dus laat me weten wat jullie allemaal denken in de commentaren hieronder:

-Wat zoek je in een podcast?
-Wat voor soort(en) inhoud wil je zien?
-Luister je regelmatig naar podcasts?
-Wie zijn jouw favoriete podcasts om naar te luisteren?
-Welke apps of platformen gebruik je om naar podcasts te luisteren?

Ik waardeer de steun!

Dorothé
Hmm tot aan november 🤔

The agenda is becoming crystal clear.
Hussein tried to connect George Floyd to this shooting right after it happened.
They want the emotional sheep to demand that we give up our guns, comply or else we are child murderers. And if we don't? They will riot which is exactly what I imagine they plan to do when the deep state feels even more pain.
This fuels Antifa and BLM hatred of cops. This fuels their narrative which Soros and crew needs as the pain increases on the deep state.
The atmosphere is going to become more hectic so I implore everyone to stay calm and be the calm God created you to be. And be prepared.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
Leden
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan