Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ken hem niet, maar hij heeft gelijk!
Kevin
Deze nog maar een keer onder de aandacht (vond hem ook op YT), prachtig gesprek!
Ja mooi hè! Prachtig mens die Jan. Onderstaand de King James bible waar hij over sprak, ben zeker voornemens om dagelijks een stukje te beluisteren.Inspirerend gesprek dit. Ik zie veel gelijkenissen tussen Jan en mijzelf.
Mike
Ik heb zelfs zijn dichtbundel Olga besteld. Mooie vent, die JanInspirerend gesprek dit. Ik zie veel gelijkenissen tussen Jan en mijzelf.
Mike
Weet iensnd hoe en waar ik die podcasts van Bards FM kan beluisteren?
Mike
Graag gedaanOkido. Jan verwarde ne net die podbean. Thanks!
Mije
Voor Scot is het min of meer zijn werk. Er zit ook wel heel veel herhaling in zijn uitzendingen. Desalniettemin mijns inziens altijd weer inspirerend en belangrijk om belaalde boodschappen te blijven herhalen om te 'deprogranmeren'. Hij beziet de hele situatie constant vanuit een spiritueel/bijbels perspectief en dat helpt om alles beter te begrijpen en je voor te bereiden op dat wat (mogelijk) komen gaat. Ik luister het vaak onderweg in de auto, gemiddeld 1 uitzending per dag.Jan heeft het over podbean en over 3 podcasts per dag. Hoe dan?
Mike
Ik ga morgen luisteren. Welterusten.De 'hoe dan?' ging over hoe kan ik deze beluisteren dan. Ze streanen met horten en stoten. Hebben jullie dat ook?
Mike
Ook als je ze eerst download? Doe ik eigenlijk altijd maar deze nog niet geprobeerd.De 'hoe dan?' ging over hoe kan ik deze beluisteren dan. Ze streanen met horten en stoten. Hebben jullie dat ook?
Mike
Ik kan gewoon vloeiend luisteren.De 'hoe dan?' ging over hoe kan ik deze beluisteren dan. Ze streanen met horten en stoten. Hebben jullie dat ook?
Mike