The Great Awakening

“We hebben de overlijdensakte, het autopsierapport en het rapport van de gevangenis nog niet ontvangen,” voegde ze toe. “Ik begrijp dat het tijd kost, maar het gebrek aan samenwerking bevestigt onze vermoedens dat ze iets te verbergen hebben.”
 
Podbean is het platform dat bardsfm gebruikt om de podcasts op internet te plaatsen.
Podbean verwijst direct naar de site van Bards, waar weldegelijk 3 podcasts per dag staan.
 
Jan heeft het over podbean en over 3 podcasts per dag. Hoe dan?

Mike
Voor Scot is het min of meer zijn werk. Er zit ook wel heel veel herhaling in zijn uitzendingen. Desalniettemin mijns inziens altijd weer inspirerend en belangrijk om belaalde boodschappen te blijven herhalen om te 'deprogranmeren'. Hij beziet de hele situatie constant vanuit een spiritueel/bijbels perspectief en dat helpt om alles beter te begrijpen en je voor te bereiden op dat wat (mogelijk) komen gaat. Ik luister het vaak onderweg in de auto, gemiddeld 1 uitzending per dag.

Arie
 
De 'hoe dan?' ging over hoe kan ik deze beluisteren dan. Ze streanen met horten en stoten. Hebben jullie dat ook?

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.923
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan