The Great Awakening

They are coming for your soul. In de woorden van Rudolf Steiner:

“I have told you that the spirits of darkness are going to inspire their human hosts, in whom they will be dwelling, to find a vaccine that will drive all inclination toward spirituality out of people’s souls when they are still very young, and this will happen in a roundabout way through the living body. Today, bodies are vaccinated against one thing and another; in future, children will be vaccinated with a substance which it will certainly be possible to produce, and this will make them immune, so that they do not develop foolish inclinations connected with spiritual life – ‘foolish’ here, or course, in the eyes of materialists. . . . “. . . a way will finally be found to vaccinate bodies so that these bodies will not allow the inclination toward spiritual ideas to develop and all their lives people will believe only in the physical world they perceive with the senses. Out of impulses which the medical profession gained from presumption – oh, I beg your pardon, from the consumption [tuberculosis] they themselves suffered – people are now vaccinated against consumption, and in the same way they will be vaccinated against any inclination toward spirituality. This is merely to give you a particularly striking example of many things which will come in the near and more distant future in this field – the aim being to bring confusion into the impulses which want to stream down to earth after the victory of the [Michaelic] spirits of light [in 1879].” ~Rudolf Steiner

Arie
 
Ik denk dat de ontknoping er zit aan te komen. De mensen zullen zich voor de gek gehouden voelen als nu de beloofde vrijheden niet doorgaan en de versoepelingen weer afgenomen worden. Er is hun iets beloofd, ze hebben daarvoor de prik genomen en zie daar, de belofte is in niets opgelost en er staan meerdere prikken nog voor de deur. Dit zal in woede uitaarden, en helaas ook tegen ons, omdat wij ons niet hebben laten vaccineren en niet mee zijn gegaan in het verhaal. Natuurlijk zullen er verdere deugdmensen zijn, maar dit is een moment van ontwaken.

Dorothé
 
Ik denk dat de ontknoping er zit aan te komen. De mensen zullen zich voor de gek gehouden voelen als nu de beloofde vrijheden niet doorgaan en de versoepelingen weer afgenomen worden. Er is hun iets beloofd, ze hebben daarvoor de prik genomen en zie daar, de belofte is in niets opgelost en er staan meerdere prikken nog voor de deur. Dit zal in woede uitaarden, en helaas ook tegen ons, omdat wij ons niet hebben laten vaccineren en niet mee zijn gegaan in het verhaal. Natuurlijk zullen er verdere deugdmensen zijn, maar dit is een moment van ontwaken.

Dorothé
Denk dat het belangrijk is als de woede zich tegen ons keert hen te laten weten dat die beloften over vrijheden niet bij ons vandaan kwamen. Return to sender.
 
Denk dat het belangrijk is als de woede zich tegen ons keert hen te laten weten dat die beloften over vrijheden niet bij ons vandaan kwamen. Return to sender.
Ik denk dat er op zo'n moment niet met deze mensen te spreken valt. Ze hebben al de gehele tijd onlogisch gereageerd en dat zullen ze dan ook verder doen. Ik denk dat ze zullen inzien dat ze bedonderd zijn, maar dit niet willen toegeven. Hun woede zal tegen ons gericht zijn omdat ze ons ervoor verantwoordelijk zullen maken voor de ellende waarin wij dan zitten. Het zal nog zwaar worden, maar het is het begin van het einde van het verhaal.

Dorothé
 
Of voor die tijd een nieuw paspoort aanvragen of niet, ik ga het land niet meer uit, dus niet nodig.

Joost
 
Voor Duitsland heb ik geen paspoort nodig. Af en toe naar Aken, is voor mij voorlopig genoeg.
Als alles achter de rug is, ga ik weer naar Baden-Baden en hoop ooit naar Lapland te kunnen gaan. Tot dan toe, probeer ik er maar het beste van te maken wat mogelijk is. Zuid-Limburg is ook mooi genoeg ;)

Dorothé
 
Voor Duitsland heb ik geen paspoort nodig. Af en toe naar Aken, is voor mij voorlopig genoeg.
Als alles achter de rug is, ga ik weer naar Baden-Baden en hoop ooit naar Lapland te kunnen gaan. Tot dan toe, probeer ik er maar het beste van te maken wat mogelijk is. Zuid-Limburg is ook mooi genoeg ;)

Dorothé

Zuid-Limburg is op dit moment wel erg nat. :oops:
 
Ik denk dat de ontknoping er zit aan te komen. De mensen zullen zich voor de gek gehouden voelen als nu de beloofde vrijheden niet doorgaan en de versoepelingen weer afgenomen worden. Er is hun iets beloofd, ze hebben daarvoor de prik genomen en zie daar, de belofte is in niets opgelost en er staan meerdere prikken nog voor de deur. Dit zal in woede uitaarden, en helaas ook tegen ons, omdat wij ons niet hebben laten vaccineren en niet mee zijn gegaan in het verhaal. Natuurlijk zullen er verdere deugdmensen zijn, maar dit is een moment van ontwaken.

Dorothé
Klopt dat denk ik ook, mensen die de prik hebben genomen voelen zich echt bedonderd. Sommigen die ik ken hebben de 1e genomen en willen de 2e niet meer!

ik zie wel degelijk mensen nu wakker worden, letterlijk smste net een familielid( tot voor kort niet wakker): wat een leugens ! Code oranje in portugal wat een nep gedoe allemaal! Er is hier niks aan de hand!

de mensen die het nu nog niet zien, zijn echt de 3 a 4% die verloren zullen zijn. Je MOET het gewoonweg nu gaan zien of anders: lost forever! En ja ik zag vandaag in de Action toch best behoorlijk wat mensen met mondkap en ook op straat, hoe dan???
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan