The Great Awakening

Het mag altijd, maar ik ben er wel snel klaar mee, met die flat earth-nonsens. Ik wil accepteren dat de aarde meer een elips is i.p.v. een bol, maar plat? Nope.

Mike
Vraag ze om de verklaring waarom de omtrek rond de evenaar globaal 40000 km is en een zeil wedstrijd de vedee globe rond de wereld van Frankrijk via Kaap de goede hoop door de zuidelijke Oceaan naar Kaap Hoorn en terug naar Frankrijk dat ook globaal is aan afstand waarbij het stuk Noord Zuid en Zuid Noord Atlantische Oceaan de helft van de afstand is ok ruim 22000 km bij hun flat Earth zou dat boven de 100000 km uitkomen

The crypto economy is leading to the development of an alternative financial and technological infrastructure that is global, open source, and accessible to all who have access to the internet, regardless of nationality, ethnicity, race, gender, and socioeconomic class.

The mainstream narrative on cryptocurrencies has typically addressed the speculative and risky nature of this new investable asset class, its uses in cybercrime and the dark web, the negative ESG impacts of mining, and in some cases the victimization of uninformed consumers. Join us tomorrow to learn more.

Waarom is het WEF zo positief over crypto?

In overweging nemende dat het WEF crypto promoot, zoals in post #5814 valt te lezen en het feit dat zij zich voorbereiden op een cyber pandemic heeft mij doen besluiten te stoppen met crypto en het vrijgespeelde vermogen anders te alloceren.

In overweging nemende dat het WEF crypto promoot, zoals in post #5814 valt te lezen en het feit dat zij zich voorbereiden op een cyber pandemic heeft mij doen besluiten te stoppen met crypto en het vrijgespeelde vermogen anders te alloceren.
Ik, nog steeds voor crypto, geef je groot gelijk!!

Ik heb mijn reserves in diverse dingen zitten en wacht nog ff af wat ik ga doen.

Misschien meer in zilver, goud etc.

Iig altijd weg uit fiat

Er zijn hoge mensen vanuit de CIA betrokken bij Facebook. Bijvoorbeeld Peter Thiel.

Belangrijke boodschap deze:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.619
Leden
8.691
Nieuwste lid
steltenpool
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan