The Great Awakening

Ik ben er nu al klaar mee. Hij zal vast boeiende verhalen te vertellen hebben, maar als die hortend en stotend afgespeeld worden, laat maar zitten.

Mike
 
Paul Harmans via Telegram:
Het Q ‘geschiedenisboek’ – Q: ‘de toekomst zal het verleden bewijzen’

Tussen december 2017 en februari 2018 hadden een aantal Q berichten te maken met Mark Zuckerberg (Facebook), Jack Dorsey (Twitter) en Eric Schmidt (Google). De strekking was dat deze tech CEO’s met gekozen officials samenspannen op manieren waarvan het volk niet op de hoogte is.

Ten tijde van deze berichten begrepen anons (de volgers van Q) niet (tenminste niet in concrete vorm) wat de mogelijke connectie was tussen Nancy Pelosi en Twitter CEO Jack Dorsey (@Jack

Nu President Trump een rechtszaak tegen deze bedrijven en hun CEO’s heeft aangespannen en hen beschuldigt van samenspannen met gekozen leiders om patriotten te censureren, is het gemakkelijker te begrijpen waar Q mogelijk op doelde.

Mijn hypothese is dat Dorsey zich heeft begeven in een vorm van illegale bezigheden en Pelosi om hulp heeft gevraagd.
Heeft zij hem bescherming aangeboden?
Was aan die service een prijs verbonden?
Kreeg zij hem zover mensen te censureren in ruil voor een beloofde bescherming?
1625987100661.png
 
Heerlijke woorden van die commando.. wij de burgers staan niet alleen. Ook zij zijn het zat.
Alleen het woord commando is een belediging voor een marinier.
Verder nog maar zien of hij werkelijk marinier is, omdat de voorgeschreven mentaliteit daar nog steeds is niet lullen maar poetsen.
 
Ik wou hem niet beledigen, marinier moet het zijn.
Dank, mariniers zijn namelijk beter ze kunnen prima met het KCT mee andersom nooit 😇😇, ik twijfel of het een marinier is, die gaan niet waarschuwen, als binnen het korps iets leeft op dit gebied, dan gaat dat via, bepaalde netwerken en merkt je het als het klaar is of loopt.
 
ik twijfel of het een marinier is, die gaan niet waarschuwen, als binnen het korps iets leeft op dit gebied, dan gaat dat via, bepaalde netwerken en merkt je het als het klaar is of loopt.
Dat zou dan toch in die wereld ook wel opvallen?

We gaan het zien.
 
Deze nog maar een keer onder de aandacht (vond hem ook op YT), prachtig gesprek!


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.875
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan