Ik heb op mijn badkamer drie dingen altijd klaarstaan: 1 tandenborstel met natuurlijke vezels, 1 plastic medicijnenhoudertje gevuld met grijs Keltisch zeezout en 1 jampotje gevuld met een oplossing van 3% waterstofperoxide. Ik poets mijn tanden slechte 1 keer per dag onder de douche en begin met de tandenborstel in de waterstofperoxide te dopen en dan onmiddellijk te poetsen. Ik poets behalve mijn tanden ook mijn tandvlees en tong. Ik spuug de waterstofperoxide, die zich inmiddels ruimschoots heeft vermengd met mijn speeksel, niet uit. Daarna pak ik 3-4 korreltjes Keltisch zeezout en stop deze in mijn mond en bijt er zachtjes op. Onmiddellijk vermengt het zout zich met mijn speeksel en de H2O2 en opnieuw poets ik hiermee mijn tanden en kiezen, mijn tandvlees en mijn tong. Tenslotte laat ik het geheel nog enkele minuten door mijn hele mond heen gaan, voordat ik het uitspuug. De hele mond is dan gereinigd en ik krijg supergladde, superschone en alsmaar wittere tanden (mijn hele leven al heb ik bruingele tanden, dus het is werkelijk wonderbaarlijk wat hier gebeurt!). Al ruim 2 jaar heb ik geen enkele noodzaak meer voor een tandarts en mocht ik toch onverhoopt problemen krijgen, dan laat ik mijn gebit behandelen met ozon. Zojuist heb ik ontdekt dat er een ozontandarts actief is in Duitsland op 60 km afstand van mijn woonplaats!
Mike