resultaten/verbeteringen in je gezondheid door WAPF voeding

Ik probeer ook zo weinig mogelijk normaal te zijn :D

Ik heb een meter van een fitness centrum gebruikt.

Waar zijn de smiles met organen, melk en eieren?

 
Volgens mij is het deze http://www.bloeddrukmetertekoop.nl/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/o/m/omron-hbf511b-weegschaal_5.jpg

 
Omron is het gangbare merk inderdaad. Ik neem aan dat er dus een meting plaats vondt vanuit zowel de voeten als ook de handen. Dan heb je in iedergeval een groot gedeelte van het lichaam gemeten.je middel valt echter buiten beschouwing en afhankelijk van je plekken waar jij als individu vet opslaat krijg je een vertekend beeld.Ongeacht hand en voet meting. Als vergelijkende richtlijn is dit het beste te gebruiken .Maar ook dan weer, vocht inname bv.veranderd de waarde.

Ik heb op mijn werk gezien dat jongens hartstike blij werden wanneer het apparaat 6% aangaf.Dat is erg close tot wat een wedstrijd bodybuilder op z'n peak bereikt.

Ik denk dan, man kijk nou eens goed naar jezelf.6% ,simpelweg belachelijk met een zwembandje.

ad

 
Ik ben er altijd wel vanuit gegaan dat een meting niet 100% betrouwbaar is.

Bij meerdere metingen verspreid over een langere periode is er wel een trend waar te nemen.

Bij mij is dat: meer gewicht, hoger vetpercentage en een lager spierpercentage.

Daaruit is denk ik wel af te leiden dat het extra gewicht voornameljk vet is.

Zwembandjes zijn toch van rubber en niet van vet. Dan klopt de 6% wel. :mrgreen:

Misschien ben ik wel gewoon te veel met cijfertjes bezig. :evil:

 
Quote:
Misschien ben ik wel gewoon te veel met cijfertjes bezig.


Ben blij dat je het zelf zegt. Zelfinzicht, daar gaat het op dit forum om! Uit je hoofd, edwin, weg van aangeleerde schijnwerkelijkheden!

Mike

 
Quote:
Misschien ben ik wel gewoon te veel met cijfertjes bezig.


Ik denk van wel.En je bent daar niet alleen in. Vraag maar een doorsnee arts.Die schrijft vanalles voor om een match met cijfertjs te krijgen.

ad

 
Na heel veel testen en doen lijkt het wel of de kokosolie mij heeft afgeholpen van mijn koude voeten. Is dit mogelijk? Of zal je systeem gewoon harder moeten werken door de kokosolie te verteren? en dat je het daardoor warmer krijgt?

 
Ik wilde gisteren met mijn kinderen een muts kopen, mijn zoon van 4 paste in de h&m niet in een muts 6-8 jaar, en mijn dochter van 2 kan niks met kinderhaarbanden, die past in volwassen haarbanden en de mutsen van haar leeftijd lijken wel voor poppen gemaakt. Nu heb ik ook altijd een grote hoofdmaat gehad maar zou het dat alleen zijn of ligt het aan de voeding?

 
Qua schedelformaat ligt het denk ik aan erfelijkheid, tenzij je in je zwangerschap al WAPF hebt gegeten. Mijn dochter heeft ook een fikse schedel, in vergelijking met andere kindjes van haar leeftijd (16 maanden) heeft ze echt een groot hoofd met brede kaken. Zo is ze geboren, in mijn zwangerschap heb ik helaas niet WAPF gegeten (gelukkig wel roomboter, kokosolie en vlees, maar ook brood, fruit, snoep, etc.) Ik had een groot hoofd vroeger, en mijn vader ook, allemaal niet WAPF gegeten.

 
Precies een jaar geleden was ik op dezelfde plaats als waar ik nu ben. Helpen op een beurs. Net als toen volop eten en drinken meegenomen, maar waar ik vorig jaar nog met eigen vervoer ging, omdat ik nog niet kon vertrouwen op het goed functioneren van mijn lijf, rijden we nu gewoon samen. En in plaats van 1 dag helpen, help ik er nu 2. Morgen van 9.00 tot 21.00 volle bak aan het werk! Nu lekker aan mijn eigen lunch. Het gaat goed met mij!!!!!

 
Quote:
Ik wilde gisteren met mijn kinderen een muts kopen, mijn zoon van 4 paste in de h&m niet in een muts 6-8 jaar, en mijn dochter van 2 kan niks met kinderhaarbanden, die past in volwassen haarbanden en de mutsen van haar leeftijd lijken wel voor poppen gemaakt. Nu heb ik ook altijd een grote hoofdmaat gehad maar zou het dat alleen zijn of ligt het aan de voeding?


Iki denk dat ondanks het feit dat obisitas toeneemt(heeft niet met je kinderen te maken)er het fenomeen bestaat dat kleding in het algemeen gemaakt wordt voor anorexia figuren.

Vrouwen worden steeds meer jongetjes,althans zo wil men her voor elkaar krijgen en mannen/jongens worden steeds meer.......ja wat nu precies??

De mode moet niet voor je gaan bepalen hoe je uiterlijk moet zijn ,ook niet qua afmetingen.

ad

 
Quote:
Iki denk dat ondanks het feit dat obisitas toeneemt(heeft niet met je kinderen te maken)er het fenomeen bestaat dat kleding in het algemeen gemaakt wordt voor anorexia figuren.


Dat is niet mijn ervaring. Ik heb de kleinste damesmaat. In mijn maat zijn maar een paar stuks verkrijgbaar, in de grotere maten hangen veel meer stuks in de rek.

 
de ervaring is gebaseerd op basis van mijn vrouw .Zelf pas ik wel eens een shirt of broek en alles zit of eng of is te lang. rare verhoudingen , denk maar eens aan skinny jeans etc.

Of ik moet dan een broek kopen die niet zit wanneer je 'm een beetje optrekt ofzo.nee die moet 'ZAKKEN'.

ad

 
Kleding wordt niet gemaakt voor anorexia figuren, dat is echt onzin. Ik denk dat je vrouw bij de verkeerde winkels winkelt.

Wil ze een keer een echt goede spijkerbroek dan kan ze gaan voor de levis id curve. Je wordt opgemeten en ze hebben dan de perfecte spijkerbroek voor je. Verder hebben nederlandse en scandinavische merken een prima maatvoering voor ons nederlanders. Alleen winkels als de zara, berschka en mango vallen een stuk kleiner omdat dit italiaanse en spaanse merken zojn.

 
Volgens mij wordt de kleding wel steeds kleiner, ik hoor toch vaker van mijn vriendinnen en zus dat de xl van vandaag de dag echt niet meer de xl van vroeger is. Ik mijn herinnering was een xl vroeger veel groter en nu passen ze vaak niet meer in een xl en ze zijn echt niet dik in mijn ogen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.505
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan