resultaten met H202

Ik ben het niet geworden. Op naar een volgende leuke baan :)

Vanmiddag heftig aan het ontgiften op het werk. En hoofpijn! En de keelpijn verdwijnt niet. Vanavond weer een glas genomen met een druppel of 15 en appelazijn. Hopelijk helpt het nu wel tegen de keelpijn. En anders iets anders gaan proberen.

 
Dat was alvast oefenen voor de volgende keer!

Ik hoop echt dat ik aan t ontgiften ben, want anders wordt ik toch een partij ziek! Mijn experiment met minimaal 30 h202 per dag is best wel.. euh... heftig :D Maar ik geloof dat t de keelpijn iets verlicht.

 
Ik blijf positive vibes sturen tot je een goede plek vindt. Zeg, ziek zijn is ook ontgiften.

 
Nachtje slapen doet wonderen. Ik reageer dus erg op de H202. Vanmorgen toch weer druppels genomen, want ik voel de keelontstekking minder worden. Vannacht ook in de ozon geslapen, zal ook geholpen hebben.

 
Vanmorgen wordt ik wakker met zo goed als geen keelpijn meer. Ik snotter wel, nies veel, maar kan goed slikken en voel me helder in mijn hoofd. Slapen gaat ook prima :)

Vanmorgen weer H202 genomen. Voorheen gebruikte ik bij een keelonstekking Hextrill en moest ik een paar dagen gorgelen. Nu ben ik er ook een dag of 3 mee bezig geweest. Werkt best goed, die H202! Gebruik de silcium er nu weer naast, een uurtje later. Op het moment dat ik er nu vet ingooi, dan loop ik leeg! Maar dat doe ik pas als ik op het werk ben. Door de IF "eet" ik straks pas mijn eerste melk en lunch ik daarna mee met de rest.

 
Een paar weken terug dacht ik gestoken te zijn door een beestje en behandelde ik het plekje met een druppel 35%, een paar keer per dag. Het ging dicht en bleek het begin van een wratje te zijn. Ondanks de H202 kwam die toch doorzetten. De afgelopen dagen voor mijn doen een flinke hoeveelheid H202 genomen en wat gebeurd er, het wratje is aan het verdwijnen! Blijkbaar werkt het bij mij beter van binnen naar buiten, dan van buitenaf aan brengen.

Vanmorgen kokhalzend de H202 gedronken, maar het was niet het laaste glas. Ben flink verkouden en ga nog even door met ontgiften. Ik ontlast momenteel door middel van alle mogelijkheden. De ontlasting is groen met regelmatig steentjes erbij, de longen zijn bezig oude zooi eruit te gooien, de holtes zijn aan het leeglopen en de huid doet ook zijn ding. Best heftig, maar morgen lekker vrij en geen plannen!

 
Ik had problemen met mijn tandvlees. Ze hebben tandsteen onder het tandvlees verwijderd.

Om het goed schoon te maken gebruik ik nu raggers die in H202 3% staan en het gaat echt stukken beter.

Mijn tandvlees bloed niet meer en de irritatie is zo goed als weg.

Maar. Alleen had ik opeens enorme witte vloed, afscheiding. Helemaal niet fijn want dat heb ik nooit.

Ik weet niet of ik die link kan leggen. Ben nu weer even gestopt om het te testen.

Witte vloed is ook weer zo goed als verdwenen. Na deze week wil ik weer starten om te kijken of dit met elkaar in verband staat.

Want dan zal de H202 inwendig het een en ander opruimen en ga ik ermee door.

Hoe staan jullie hierin?

 
Beter eruit dan erin. Wat je lichaam ook uitscheidt, het wil er vanaf. Als we de "groetere" uitgangen niet weten te gebruiken, dan via de kleine porieen van de huid bijvoorbeeld.

Als je weerwitte afscheiding krijgt, dan zou ik er vooral mee doorgaan. Het lijkt me een soort slijm dat loskomt.

 
Voel me ontzettend dom! Merkte een paar dagen geleden al bij 21/22 druppels dat het niet meer zo goed viel. In plaats van naar me lichaam luisteren wou ik perse 25 druppels halen, die ik vanochtend nam. Heb de helft er uit gekotst en was de hele ochtend misselijk.

Was in ieder geval weer een wijze les voor mij.. Ik begin morgen met afbouwen van H202. Ik heb niet het idee dat ik net zo erg ontgift van H202 als jullie :( helaas.

 
Kan je wat specifieker zijn in je ervaring? "niet zo goed viel" is nou niet echt duidelijk. Op wat baseer je dat jet er niet op ontgift?

En wanneer ga je beginnen met naar je lichaam luisteren :D

 
Omdat ik er niet heel veel van merk. Ik merkte het wel in mijn stemming in het begin, en m'n oor zit er soms van dicht. Misschien dat mijn rusteloze benen iets zijn afgenomen gemiddeld genomen.. maar dat zou ook aan mijn voeding kunnen liggen.

En ik zal iets specifieker zijn; gewoon een heel naar gevoel in m'n buik, erge misselijkheid en trillerig (trillende handen). Vandaag was het zo erg dat het er na een uur weer uit kwam. En ik kots nooit uit mezelf, moet altijd een vinger in mijn keel steken. Dus dat het dit keer uit zich zelf kwam zegt wel dat het echt niet goed viel.

 
Er gebeurd dus wel vanalles is je lijf als je het gebruikt. Ik denk dat je gisteren een soort van overdosis hebt genomen waar je lijf nee tegen heeft gezegd. Ik zou afbouwen tot een hoeveelheid die je lichamelijk en geestelijk niet tegenstaat en dat een tijd als basis gebruiken. Als je de behoefte voelt kan je daarna weer een keer opbouwen.

Gevoelsmatig lijkt het me dat je lichaam er wel iets mee wil, maar nog niet zo goed weet, zit nog te veel op slot. Niet forceren, maar wel regelmatig aan blijven bieden.

 
Ik wou vandaag afbouwen en 18 druppels nemen, maar nadat ik een glas met negen druppels op had was ik er al zo klaar mee dat ik de rest achterwege heb gelaten.

Ik denk inderdaad dat ik voorlopig rond de 4 druppels blijf. Misschien bouw ik het in de toekomst weer een keer op, bedankt voor het advies!

 
Zou ik ook gedaan hebben Sanne, stoppen na de eerste 9 als het tegenstaat. Ik ben zelf niet zo van t afbouwen :oops: Er komt, als ik een kuur doe, een dag waarop ik het kokhalzend naar binnen giet. En dat is dan gelijk de laatste keer voor die kuur.

Kijk op welke hoeveelheid druppels jij je goed voelt. Er komt een moment dat je weer wil gaan opbouwen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.936
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan